Ma ridic de pe acea bancă si ma uit la sora mea, indreptandu-mi hainele. La naiba, nu stiu cine a fost ala..
-Anne! S-sunt aici. Ma duc spre ea si observ ca tinea ceva in mana.
-unde ai plecat?! Te-am cautat peste tot! Uite ce am am castigat!
Imi intinde un pluș de mărimea mainii sale. Il tinea cu ambele maini intinse in fata mea si zambea larg
-woah, frumos! Stai, trebuie sa iau ceva pentru Derek! Incep sa merg inapoi spre carnaval si ma uit in jur. Atenția imi este atrasă de niste ursi mari de pluș negrii, care aveau pe piept cusuta o inimă. Nu stiu de ce, dar mi-a atras atenția din prima.
-aia! Pe aia i-o iau!
-ce? Esti nebun.. e cat tine de mare! Si cum naiba iti propui sa il iei?! Trebuie sa joci de 5 ori perfect pentru el!
Stai, are dreptate.. imi scot portofelul si scot cateva bagnote apoi ma duc la cel de la stand.
-hei, vreau ursul acela.
-hah, n-ai șanse. Trebuie sa ai un set perfect de castiguri pentru el.
Imi dau ochii peste cap si ii intind acei bani.
-ia-l. Imi face semn spre el si isi baga banii in buzunar apoi se întoarce. Perfect, oricum il luam eu cumva.
Iau ursul cu greu si ma intorc la sora mea.
-ok, deci l.ai luat.. ma duc sa chem un taxi. Spume si se indeparteaza de mine.. urasc cand raman singur. Merg prin multime si brusc niste brate puternice ma apuca si ma trag in spatele unei gherete.. fuck, sunt sigur ca e "el'' ! La naiba, trebuie sa scap.
-lasa-ma o data! Ce naiba vrei?! Ma intorc brusc si il vad pe Derek.
- D-derek!?! Ai venit! Scap ursul din brațe si il apuc strâns, incepand sa plang in bratele sale.
-Alex ce ai pățit? Si cine sa te lase, ti-a facut cineva ceva?! Se uita in ochii mei si ma saruta blând, stergandu-mi lacrimile.
Dau sa spun, dar imi amintesc spusele acelui barbat.. nu vreau sa pateasca ceva, nu vreau!
- m-mai devreme, un om drogat se tinea dupa mine s-sa il dau ceva, in fine.. Anne a stat cu mine deci a fost bine..
- bine.. ce e cu ala? Face semn spre urs
-e pentru tine.. spun si il ridic apoi il intind..
CITEȘTI
vecinul de vis-a-vis ~yaoi~
Storie d'amore- Derek, incantat. -A-Alex.. tipul acela necunoscut isi lasa capul in jos. Ochii sai pareau un loc in care m-as putea pierde, iar zambetul ala.. Brusc doua maini ma apuca si ma imping in perete. -Alex, ce zici sa ne mai vedem? Sunetul liftului r...