Ma uit la el in timp ce intra in camera cu o cutie de prim ajutor si ceva sticla de vin..?
Se apropie si lasa sticla pe masa, asezandu-se pe pat langa mine.
-deci.. De ce ai ales sa te muti, aici? Spun incercand sa destind atmosfera.
-a fost o alegere de ultim moment. Spune in timp ce imi apuca mâna, incepand sa o bandajeze.
-ah... Las un geamat de durere, acesta mutându-şi privirea la a mea.
-ce, te-a durut? Spune si se uita la mine amuzat apoi se ridica si arunca cutia de prim ajutor pe un scaun, aducand doua pahare. Vrei? Intreabă si face semn spre sticla de vin.
-um.. Sigur.. Ma uita la el apoi ma ridic, mergand spre balconul incapator unde se aflau două fotolii lipite.
-pot..? Spun facand semn catre balcon. Rade apoi deschide usa ducand cele doua pahare impreuna cu sticla de vin pe o măsuţa, asezandu-se pe un fotoliu.
-vii?
-ah, da.. Spun si ma indrept spre fotoliul rămas, asezandu-ma turcește.
-ce planuri ai pentru Maine? Spune si imi intinde unul din-tre pahare.
-pai.. Cred ca o sa lnevesc la un film sau ceva.. N-am idee.. De ce intrebi?
-Maine vii cu mine. Spune fara sa schiteze vre'un gest.
-ce? Unde? Spun confuz privindu-l.
-trebuie sa ajung undeva. Un fel de... Intalnire de "afaceri".
-si de ce vrei sa vin cu tine? Sunt total confuz. De ce ar vrea sa ma ia cu el la o asa zisa intalnire? Nici nu vreau sa stiu cu ce fel de persoane are de gând sa se intalneasca acolo..
-pentru ca..pur si simplu Imi place prezenta ta. E un motiv destul de bun pentru tine? Spune si se ridica, intinzandu-se.
-esti obosit? Ma uit la el si dau aprobator din cap.
-Poti dormi in patul meu.. Eu voi mai sta aici ceva timp. Spune si se aseaza la loc luand paharul in mană. Ma ridic si ma buc usor spre pat, privind spre balcon.. Nu stiu de ce continui sa ma supun.. E de parca incep sa am sentimente pentru el dar.. Nu.. Cu sigurantă m-ar privi ca un ciudat sau isi va bate joc de mine daca ii spun asta... Ma intind in pat si inchid ochii, adormind.Heey, inca un capitol, stiu ca postez rar dar.. Mdeaa.. Srry? 😅
In alta ordine de ideeei, lăsaţi idei/propuneri pentru carte sau chiar si pentru un RolePlay, cine stie.. 😏
CITEȘTI
vecinul de vis-a-vis ~yaoi~
Romance- Derek, incantat. -A-Alex.. tipul acela necunoscut isi lasa capul in jos. Ochii sai pareau un loc in care m-as putea pierde, iar zambetul ala.. Brusc doua maini ma apuca si ma imping in perete. -Alex, ce zici sa ne mai vedem? Sunetul liftului r...