Anelisse..

1.5K 103 0
                                    

Derek pov.
Ii dau drumul nervos si fug spre iesire, lunadu-mi jacheta. Trebuie sa fac ceva, sa aflu unde este!  Sper sa fi iesit la o plimbare prin curte.. Daca nu il gasesc.. Oh, shit!
-Derek?  Aud o voce din spate si ma intorc vazand-o me Anelisse... Ihh, tocmai asta imi trebuia!
-Anelisse.. Spun cu jumatate de gura, cautandu-l pe micuţul meu cu privirea.
-Ah, iubitule!  M-ai lasat aici cu Dominik.. Ai zis ca o sa te intorci repede!  Spune aceasta si imi sare la gat, agăţându-se mai rău ca o liană.. Ih, mi se pare atat de josnică.
-Anelisse, te rog, da-te. Imi caut.. Elevul. Am primit un tanar pe care trebuie sa-l pregatesc pentru firmă si a disparut. Are 1:68, parul alb si ochi albastrii, l-ai vazut?! 
-Umm.. Nu.. Ah, ba da!  Spune aceasta râzând. Era cu niste tipi masivi, il duceau la o dubă.. Fratele tau era la volan! Elevul tau parea de parca era lesinat.. Il târau la propriu.. Ehh, eu zic sa astepti sa se întoarcă, pana atunci, ce ar fii sa mergem in camera ta? Ranjeste si isi plimba o mana pe gatul meu.. Ahh cat de mult pot sa o detest.. Daca nu era fiica directorului! 
-Dominik!  Spun si o iau la figa spre casa, observand ca Dominik era disparut..
-LA NAIBA!  spun si cad pe canapea cu faţa intre palme.. Alex.. Nu trebuia sa il las asa!  Nu trebuia..!
-nu.. Nu.. Trebuie sa il caut!  Trebuie!  Spun si ma invart prin camera incercand sa-mi dau seama de ce ar trebuii sa fac.

Alex pov.

Ma trezesc încet, avand ceva la ochi..
-ahh.. ce s-a intamplat.. ?
Incerc sa ma ridic dar sunt legat.. Stai.. Imi amintesc!  Tipii aia!  Si Dominik! Si.. Si..
-DEREK!  strig eu zbatandu-mă. La naiba, Derek, spune-mi ca o sa ma scoti de aici!
-mai, mai, mai.. Ia uite cine e treaz.. Jucaria lu' sefu'!  Aud o voce groasa si batjocoritoare apoi niste pasi grei indreptandu-se spre mine..
-c-cine e acolo?!  Da-mi drumul!  Strig eu incercand sa ma eliberez, in zadar.

vecinul de vis-a-vis ~yaoi~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum