Stau nemiscat si ma uit in ochii lui.. Acestia parca urlau de disperare in timp ce inima mea incepea sa bata din ce in ce mai repede, gandurile mele fiind taiate dr unul singur.
Il iubesc?
L-as putea iubii?
Cum Poti iubi o persoană care te-a facut sa suferi?
Iubirea nu presupune ca tu te indragostesti pe propriul tau risc de cineva, acel, cineva ajungand sa-ti împărtăşească sentimentele?
Cum as putea iubi pe cineva care m-ar obliga sa am sentimente pentru el.. Care m-ar tine captiv.
Sunt un simplu fugar in lumea asta plină de fiare care vor sa te Faca sa suferi.. Merita sa te risti pentru o fiară? Cum Poti stii ca o fiara ar ajunge sa te iubeasca măcar..
Aceasta ar fii capabilă sa te priveasca in ochi si sa iti spună acele cuvinte?Mii si mii de gânduri au inceput sa-mi navaleasca mintea.. Totul de la acel gând care pune totul la indoială. Iubir, loialitate, dramă, promisiuni.
-Nu il iubesc. Spun hotărât si imi las capul in jos gandindu-ma la ce tocmai am spus. Pieptul mi se rupe, creierul meu refuză iar sufletul meu plange.. Insa eu.. Eu doar stau acolo, in bratele unui tip, impietrit. Asta nu e viată. Asta nu inseamnă sa traiesti. Sa te temi de fiecare alegere.. Nu pot.. Nu mai pot.. Nu mai vreau.. Cateva lacrimi imi cad pe obraz.
-asta asteptam. Spune el si ma ia in brate, fortandu-ma sa imi încolăcesc picioarele in jurul sau, lipindu-ma de peretele rece.
-uite ce iti face. Te face sa plangi de disperare. Asta e ceea ce vrei? Cineva care te face sa iti pierzi mintile nu este bun pentru tine. Ai nevoie de cineva care sa te înţeleagă.. Sa te apere de lumea asta haină.. Imi mangaie obrazul cu dosul palmei si ma priveste in ochi. Nu mai plange. Nu are rost. Nu pentru el.. Spune si ma saruta apăsat, eu ramanand nemiscat.. Piatra.. Inghetat.. Era diferit fata de Derek... La Derek simteam o competiţie, nevoia de a domina insa aici.. Stiu deja cine domină. Stiu cine a câştigat inainte ca macar sa inceapa competiţia.. Ma las purtat de buzele sale, lacrimi cazand ocazional prin-tre suspine..
-Ale- aud o voce iar usa se tranteste de perete.
Special pentru MedeeaSoul07 .. Sper ca acum sa nu te tin prea mult in suspans, hai noapte bună. 😂😂💖💖💖💖
(Ps, nu ma injura, pls.)
CITEȘTI
vecinul de vis-a-vis ~yaoi~
Romantizm- Derek, incantat. -A-Alex.. tipul acela necunoscut isi lasa capul in jos. Ochii sai pareau un loc in care m-as putea pierde, iar zambetul ala.. Brusc doua maini ma apuca si ma imping in perete. -Alex, ce zici sa ne mai vedem? Sunetul liftului r...