cina romantica?

896 59 6
                                    

Au trecut cateva zile de la ultima noastra "expeditie" sa ii spun asa.. ne am intors acasa si prin-tre cele 5-6 vizite la spital am reusit sa mai petrecem cateva momente linistite impreuna..
Mi am dat seama cat il iubesc, cat de mult inseamna pentru mine si ca daca el ar pleca eu as ramane al nimanui.. nici nu vreau sa imi inchipui, singurul cand ca as putea sa il dau pierdut imi face inima sa tresara la fel ca un mic catelus atunci cand stapanul sau se indeparteaza.. am ajuns catelusul lui? Sunt dependent de atingerile sale, de vocea lui si de.. ei bine de el.. vreau sa fac ceva frumos pentru el insa nu am idee ce.. zilele astea l am auzit vorbind cu sora mea despre cat de mult ii place sa mearga cu trenul si ceva legat de "tabără".. oare cat de mult ar aprecia o expeditie cu cortul pe munte?

Ma ridic brusc din pat stiind ca acesta e la baie, cand doua brate puternice ma trag brusc si ma lipesc de perete

-iubire, unde pleci asa de hotărât? Vrei sa fugi de mine sau ce? Acesta imi ranjeste si incepe sa ma sarute pe gat in timp ce eu imi pun palmele pe pieptul acestuia.

-v-vreau sa luam cina in oras in seara asta.. doar noi doi. Spun incet in timp ce zeci de fiori imi treceau prin corp.. nu, nu e tot planul dar nu am de gand sa ma dau de gol acum.

Isi ia privirea de la gatul meu apoi se opreste si isi propteste mana in spatele meu de perete.

-o cina romantica? Imi place cum suna asta.. hai sa o facem! Spune si ma trage in bratele sale.

Zambesc usor si imi pun bratele in jurul acestuia lasandu-mi capul aplecat pe pieptul sau. Inima ii batea ca un ritm de vals care o invita si pe a mea in acest duet suav de sentimente.

-iti bate inima. Spun simplu, de parca aceste cuvinte au aparut de nicaieri.

-pai stii de ce bate? Imi pune o mana sub barbie ridicandu mi privirea spre a lui.

-amm.. pentru ca traiesti cel mai probabil? Spun incercand sa evit o inevitabila declaratie de "dragoste"

-si asta, dar vrei sa stii ce imi tine inima in ritmul asta constant de batai?

-ce? Raspund scurt privindu l atent

-tu. Inima ta copilaroasa, care a luat o piatră si a ingrijit o atat de mult incat a reusit sa ii redea vechiul obicei. Datorita tie inima mea bate asa cum o auzi tu. E o bataie unica, un ritm alert dar totusi calculat. E special deoarece tu esti asa.

vecinul de vis-a-vis ~yaoi~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum