Ma intorc usor speriat si ma uit la el.. Era serios dar totusi i se putea vedea un mic ranjet in coltul gurii..
-n-nu, sunt bine.. Ma pot descurca cu- spun si plasa mi se rupe din cauza bidoanelor.. Perfect..
-shit.. Incep sa imi adun aparent mancarea de pe jos si aud pasi venind spre mine
-nu sunt asa de sigur de asta... Da-mi voie. Isi intinde bratele luandu-mi din mana sticlele si cutiile de pizza apoi merge spre portbagaj, punandu-le intr-o sacoşă.
-Umm.. N-nu trebuia să.. Adica, mersi.. Cred.. Ma urc in dreapta si imi pun centura fiind rusinat si speriat in acelasi timp.. Daca tipul vrea sa ma duca undeva si sa ma omoare?! Gandurile-mi sunt intrerupte de sunetul motorului pornit. Ma uita la el, privirea fiindu-mi atintita la ochii negri ai acestuia.
-iti place?
-huh? Spun eu tresărind la auzul tonului sau.. Are ceva in voce care te face pur si simplu sa.. Tresari.
-Mașina. Iti place? Spune acesta, privind la mine in timp ce eram blocati in trafic, la un semafor.
-d-da.. Ford, huh.. Spun si acesta se uita la gatul meu ranjind subtil. Ia o mana de pe volan si o duce pe gatul meu.. Atingerile lui ma fac sa tresar.. Mainile lui calde.. Ce naiba imi face tipul asta..?! Eu nu.. Nu sunt gay.. Nu sunt..
-la ce te gandesti? Ah.. Imi pare Rau pentru.. Mama ta.. Oftează. Sincer, nici n-a fost intentionat.. Am lovit din greseală o maşină si a ajuns in mare.. Scuze. Sopteste ultima parte, insa nu destul de incet.
-stai! ai ucis-o asa-i ?! Ma uit cateva secunde la el apoi niste lacrimi grabite imi aluneca pe față. Nu pot crede ca stau in masina cu cel care mi-a omorat mama. Pun mana pe portiera căutand cel mai bun moment sa o iau la fuga din masina cand aud un oftat lung.
-hei.. imi pune mana pe umar si imi intorc privirea la el exact in momentul in care buzele lui se lipesc de ale mele. Imi sterge lacrimile si isi apasa buzele din ce in ce mai mult, luand pauze mici pentru a ma privii in ochi.
CITEȘTI
vecinul de vis-a-vis ~yaoi~
Romance- Derek, incantat. -A-Alex.. tipul acela necunoscut isi lasa capul in jos. Ochii sai pareau un loc in care m-as putea pierde, iar zambetul ala.. Brusc doua maini ma apuca si ma imping in perete. -Alex, ce zici sa ne mai vedem? Sunetul liftului r...