ce lectii?

827 58 6
                                    

Derek pov.

Ma uit atent la micutul meu in timp ce acesta doar imi sta la piept.
-cat timp o sa stai acolo ascuns? Ii spun incet cu un mic surâs
-pana cand nu o sa ma mai asa.
-asa cum?
-asa de.. pur si simplu asa! Spune cu o voce firavă si isi ingroapa mai mult fata in tricoul meu.
-hei, ce zici de o baie fierbinte? Asta inainte de cina aia romantica de care spuneai.. ar fi fost mai romantic dupa, dar nu prea am rabdare. Ma uit la el cu un zambet pervers in timp ce acesta isi ridica privirea incet fata fiindu-i rosie.
- d-du-te daca vrei, te astept.
Il ridic in bratele mele apoi il pun pe pat, fiind deasupra lui.
-cine a zis ca ma voi duce singur? Tu vi cu mine.
-dar nu o sa fie ciudat? Spune lasandu si privirea intr o parte
-hei, am facut lucruri mai ciudate de atat, iti amintesti? Incep sa ii deschid pantalonii cu o mana in timp ce ii las mici sarutari pe gat.
-s-stai, gata! O sa vin, nu face asta! 
Ma opresc si imi ridic privirea la a lui observand ca ii era oarecum teama.. teama de ce? De mine?
-de ce te temi? Ma uit atent la el, insa acesta doar priveste in alta parte ocolindu-mi sa imi raspunda.
-ma repet? De ce iti e teama? Am mai facut-o, iti amintesti?
-da.. doar ca.. atunci a fost pe nepregatite.. nu ma pricep la treaba aia.. imi pare rau. O spune apoi isi duce mainile la față rusinat.
Rad usor apoi ii iau mainile sarutandu-l pe frunte
-asta e tot? Iti e frica de faptul ca nu te pricepi la "treaba aia" ? Ma asteptam la ceva mai rau sincer sa fiu..
-hei, si asta e destul de rau! Ma privea ca un copil inocent.. ochii lui albastrii ca oceanul ma priveau atent in timp ce un zambet pervers isi refacu aparitia.
-stii, nu ai cum sa inveti daca nu practici. Ce zici de niste "lectii private" ?
-cred ca.. ar trebuii sa merfem sa facem baie, nu? Spune si se ridica raid de sub mine, darmandu ma pe spate in pat..
-bine.. sa inteleg ca vrei sa incepi cu o lectie in baie. Ranjesc si ma ridic fugind dupa el cand usa imi este trantita in nas.
-Hei, deschide usa! Nu poti sa inveti daca nu vezi! Sau.. simti..? Haide, lasa ma inauntru!
-nu pana nu imi promiti ca ma lasi in pace. Aud un chicotit de pe cealalta parte.. ahh, jucam murdar?
-bine, te las in pace.. jumatate de ora.. soptesc ultima parte iar una imi este deschisa.
-s-stai, ce ai zis? Se uita la mine incruntat si se da putin in spate pentru a imi lasa cale sa intru
-ce am zis? Rad si dau drumul la apa asteptand ca apa sa se adune in cadă.
-nu joci corect!
-nu eu am inceput cu trisatul. Spun si il lipesc de perete sarutandu-l scurt.

vecinul de vis-a-vis ~yaoi~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum