Sunt împins intr-o cameră usor întunecată, un pat si mai multe dulapuri erau tot ce se afla in acea cameră.. Pe langa o alta usă care chiar nu vroiam sa stiu unde poate duce!
-L-am adus! Striga acl tip iar pasii se aud dinnou, acum apropiindu-se de usă. Dominik intră cu un ranjet pe buze, de parca tocmai urma sa... Stai.. Nici gând! Nu, nu, nu!
-deci.. Tot eu voi fi.. Cel cu noroc, huh? Spune acesta, venind spre mine, ajungand deasupra mea pe patul gigantic.
Incep sa ma zbat sperand ca voi reusii sa scap de acest monstru insa mainile imi erau legate iar acesta era de doua ori mai mare di mai puternic de cat mine.. Inca regret ca am iesit din casă.. Uite unde s-a dus vacanta mea de vara, fiind violat de un tip cu 8 ani mai mare ca mine! Asta se numeşte macar pedofilie?! Gandurile-mi sunt spulberate de mainile sale carăle au facut contact cu spatele meu..
-Lasa-ma! Spun eu, aproape smiorcaindu-ma ca un copil..
-credeam ca ai inteles deja cum sta treaba.. Uite, Iti mai explic o dată.. Acum esti al meu deci fac ce vreau cu tine. Asta incluzand si palmele sau.. Ranjeste privindu-mă.
-n-nu.. Spun eu iar acesta isi lipeste buzele de gatul meu, facandu-ma sa scap mici gemete.
-ah.. D-Dominik.. Lasa..-ma..
Acesta continua, deschizandu-mi camata, coborand cu acele sărutări.. In cateva momente am ajuns sa stau in fata lui, decat in boxeri, acesta sarutandu-ma apasat in timp ce isi desface cureaua. (Pauza scenică, ps, imi spuneti daca vreti sa introduc si partile "hentai")
Stăteam langa el, gâfâind, incercand sa ma ridic, acesta tragandu-ma inapoi de braţ
-Unde crezi ca pleci? Spune acesta incruntandu-se usor apoi rânjind. Ti-ai facut treaba cum a trebuit.. Momentan e bine, data viitoare mărim miza. Spune ridicandu-se si plecand din cameră.
CITEȘTI
vecinul de vis-a-vis ~yaoi~
Romance- Derek, incantat. -A-Alex.. tipul acela necunoscut isi lasa capul in jos. Ochii sai pareau un loc in care m-as putea pierde, iar zambetul ala.. Brusc doua maini ma apuca si ma imping in perete. -Alex, ce zici sa ne mai vedem? Sunetul liftului r...