"capitol speșăl"

2.3K 150 9
                                    

-s-stai! Ce naiba, derek! Spun eu si il imping in perete nervos. Nu stiu de ce am am reacţionat asa.. Dar la naiba, m-am saturat!
-fii atent aici. M-am saturat de chestiile astea! Intelegi?! Spun si il imping mai mult in perete, auzindu-i un mic scancet.
-de ce faci asta? Iti place sa-ti bati joc de mine?! Spune-mi! Urlu la el disperat, aproape plangand de nervi.. Ma innebuneste faptul ca pur si simplu nu spune nimic.. Brusc, imi lipesc buzele de ale lui luandu-l prin surprindere.. Un moment de agonie, in jurul nostru se crea acel zid de teamă si placere.. Dau sa ma despart de sarut cand simt cum sunt tras inapoi, eu fiind la perete
-eu conduc acum. Spune si afişează un ranjet, apoi o bataie in usa intrerupe momentul
-Baieti? Au auzit urlete, sper ca o sa avem un nepoţel! O aud pe sora mea razand de pe cealalta parte a usii.. Ma inrosesc rapid si ma strecor pe sub mana lui, iesind rapid din baie cu Derek pe urmele mele.
-ahh, v-am intrerupt? Spune Anne razand.. Imi ia cateva momente sa sesizez la ce făcea referinta apoi imi dau seama.. Eu stateam decat in blugi iar el in boxeri.
-eu ma duc la duș! Spune Derek facandu-mi semn sa vin..
-da, vezi sa nu! Spun eu si imi dau ochii peste cap privind pe geam.. A fost o zi aglomerată.. Cred ca este cu mult trecut de miezul nopţii, unde s-ar presupune ca o sa dorm?
-ma duc sa caut ceva haleală in frigider! O aud pe Anne spunand apoi, dupa cateva momente vine in fuga cu 2 doze de bere.. Super..
-mersi, chiar aveam nevoie. Ma duc sa caut o camera sau ceva.. Spun apoi ma indrept catre hol, observand o usa crăpată. Aia trebuie sa fie camera lui cred.. Intru usor si inchid usa apoi ma uit in jur.. Peretii negri sangerii se asorteaza perfect cu mobila neagră matt. Fac cativa pasi si observ o cutie destul de mare, aurie, pe masă. Ma apropii usor, deschidand-o, ramanand uimit.. Un cutit de vanatoare, auriu la maner cu o lama subtire si ascutita, neagră.
-ce faci aici? Aud o vice si tresar, scapand cutitul, acesta facandu-mi o zgarietura mană.
-la naiba! Imi duc mana la umar apoi ma uit in spate, observându-l pe Derek stand in tocul usii. Am belit-o!
-Umm, cautam o camera in care sa stau si.. Am ajuns aici.. Imi pare Rau. Ma aplec rapid si iau cutitul, acesta fiindu-mi smucit din mană. Ma uit in sus si observ ca el ma privea incruntat in timp ce pune cutitul pe masă.
-lasa-ma sa vad rana. Spune apoi imi ia bratul, trecandu-si doua degete pe deasupra sa
-ah! doare! Spun apoi imi smucesc mana din a lui, privindu-l.
-mhm, stai jos, o sa aduc ceva. Spune apoi se indeparteaza iesind pe usa. Ma asez pe pat si privesc camera, atentia fiindu-mi caprată de un anume tablou.. Cunosc tabloul acela.. Sau, cel puţin persoana din el!
-D-Dominik?! Spun si ma ridic rapid, mergand spre tablou.. Nu se poate.. Ce naiba e cu poza lui in casa asta.. La el..
-am gasit niste bandaje si o cremă pentru rani, te mai doare? Aud pe hol apoi ma arunc rapid in pat, asteptandu-l.







Aham, deci, i'm Back bitcheeesssssssss
hehe
Anyway, ma gandeam sa fac o carte RP, cineva interesat?

vecinul de vis-a-vis ~yaoi~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum