Ma uit la perete fiind pierdut in propriile ganduri cand aud o bataie inceata in usa..
ma ridic usor din pat si fac pasi inceti spre vizor, o fata blonda micuta de statura stand de cealalta parte a usii.- Alex? Stiu ca esti acolo! Derek a zis ca te lasa singur si.. sunt aici!
Deschid usa si ii arunc un zambet usor confuz, privind-o. Ea era.. sora mea.
Brusc amintirile unei femei inalte, stilată cu parul blond si niste ochi verzi in care ti-ai putea pierde propriile ganduri mi-au rasarit in minte.. seamana destul de mult, asta inseamna ca este mama noastra?
Imi scutur usor capul si ii fac semn sa intre, mergand spre sufragerie.
-si cum te simti? Ai inceput sa iti.. amintesti cate ceva..? Aceasta se uita la mine cu o expresie ingrijorata. Chiar ii pasa de mine..
- pai.. nu chiar. Adica sunt cateva lucruri pe care le am in minte dar nu le pot pune cap la cap inca..
-in fine, iti vei aminti tu cândva.. ai mancat? Sau vrei sa iesim la o plimbare?
- nu am mancat mai nimic.. si de ce nu, hai sa mancam undeva in oras.. Derek trebuie sa imi fi lăsat bani pe aici..cred..
-ok, hai du-te sa te schimbi atunci.. voi cauta ceva local mai aproape. Spune si isi scoate telefonul, așezându-se pe canapea.
Dau aprobator din cap si ma duc in camera mea, cautand un tricou si ceva blugi.
Deja simt ca imi lipseste putin.. nu stiu de ce totusi, tocmai ce a plecat.. in fine, nu o sa fie plecat prea mult.
Ma asez pe marginea patului si imi dau jos tricoul observand acele semne de noaptea trecuta.. cum de nu le-am vazut pana acum? Gatul meu este plin si la fel si abdomenul.. la naiba cu tine.
-Alex esti gata? Pasii se apropiau din ce in ce mai mult.. nu o pot lasa sa ma vada asa..
Imi trag rapid un hanorac pe cap si o perechie de blugi apoi fug la usa exact cand Anne incearca sa o deschida
-da, sunt gata. Deci unde mergem pana la urma?
-am gasit eu un loc interesant.. lasam sa fie o surpriza. Un zambet strengar ii apare in coltul gurii si se intoarce, margand spre ușă.
CITEȘTI
vecinul de vis-a-vis ~yaoi~
Storie d'amore- Derek, incantat. -A-Alex.. tipul acela necunoscut isi lasa capul in jos. Ochii sai pareau un loc in care m-as putea pierde, iar zambetul ala.. Brusc doua maini ma apuca si ma imping in perete. -Alex, ce zici sa ne mai vedem? Sunetul liftului r...