dor?

932 63 2
                                    

-stai, ma suna derek! Raspunde-i tu, o sa se simta usurat daca o faci! Spune si mai baga o clatita pe gat.. rad si iau telefonul, ridicandu-ma de pe banca facand cativa pasi.
***
-alo? Anne?
-hei, sunt eu! Ce faci, cand te intorci?!
-Alex! Ii pot simtii bucurin in glas.. imi e atat de dor de el..
-pai, mai am ceva de stat, nici nu am ajuns.. e foarteplina autostrada, oricum in noaptea asta ma întorc cel mai sigur. Ia zi, cum  e in parc?
-e.. ok.. dar ar fi fost diferit daca erai si tu..
-stiu ce zici.. si asteptatul onasina ar fi fost diferit cu tine aici..
-perversule! Eu ma refer ca ne-am fi distrat toti trei!
-pai asta ziceam si eu, ne distram amandoi aici.. fara sora ta, nu ma intelege gresit dar nu am fetishuri de alea. Rade stiind ca ma enerveaza.. damn..
-taci! Stii la ce ma refer..
-da, stiu.. ah, vreau ceva special cand ma întorc.
-o sa iti iau ceva de aici! Nu stiu ce, dar o sa iti placa! Promit!
-nu ma refeream la asta, dar fie. Astept sa ma uimesti cu ce vrei tu.
-bine.. imi e dor de tine, te asteptam!
-si mie imi e.. o sa o mai sun pe anne oricum, hai ca nu mai pot vorbii. Te iubesc!
***
La auzul acelor doua cuvinte am inghetat.. imi lipseste atat de mult vocea lui.. ce naiba e cu mine? Nu stiu..
-gata porumbeilor? Anne se uita la mine cu platoul gol de clatite si cu limonada mea jumatate goala in mana.
-da, dar ce naiba s-a intamplat in astea 5 minute?!
-nu stiu, dar lasa! Hai sa mergem! Se uita la mine razand si imi infinde limonada ramasa apoi ma apuca de Mana si ma trage.
Si cam asa a decurs restul zilei.. Anne s-a dat in tot felul de porcarii si a vomitat de careva ori acele clatite plus cam un sac de floricele cu caramel si vata de zahar in toage culorile.. uneori ma sperie apetitul ei.. au fost cateva momente ciudate însă am ales sa trec cu vederea..

vecinul de vis-a-vis ~yaoi~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum