-derek, ce se intampla cu tine? Il privesc inghetat in timp ce acesta nu schiteaza nici un gest. Sta nemiscat si ma priveste inapoi. Nici o expresie, sici un cuvant..
-derek? Ma ridic incet de sub el si ies din cada. Acesta se pune pe marginea cazii si ma priveste fix
-du-te si usuca-te. Apoi baga te la somn, e tarziu.
Spune si isi tragepe el capodul de pe dulap iesind din baie
Ce naiba s a intamplat asa e brusc cu el?
Ma duc in camera si imi iau rapid o pereche de boxeri si un tricou apoi ma pun pe marginea paturui privind spre usa bucatariei care era deschisa.
Ce ar trebuii sa fac? Ce am spus gresit? Nu ma pot culca si sa il las asa..ma sperie.
Ma ridic si fac pasi inceti spre bucatarie cand aud niste mici suspine venind din acea directie
Cumva plange? Sau... rade?
Merg si arunc o privire in bucatarie. Acesta sta pe pervazul geamului privind in sus
Ce dra.. c8ne sta pe un pervaz la etajul 8?!
-Derek! Ce faci? Haide, imi e somn dar vreau sa te simt langa mine daca ma culc..
-Alex, de ce vrei sa ma simti? Ti-am facut rau de atatea ori, daca nu eram eu probabil acum nu ai fi avut atatea probleme.. stii, niciodata nu e prea tarziu sa scapi de un rău.
Fac ochii mari si ma indrept cu pasi lenti catre el.
-nu inteleg ce vrei sa spui, haide in pat si vorbim mai mult
Acesta imi arunca o privire apoi se intoarce privind cerul
-Alex, nu intelegi.. nu o sa mai vin in pat cu tine, nu o sa ma mai simti, o sa fac ceea ce e mai bine pentru tine. Am dat-o in bara cu viata asta.. uite te la ce am ajuns doar! Sunt un criminal, sunt un traficant de droguri si carne vie.. nu poti renunta la asa ceva nici daca vrei sa o faci.
-te rog, doar..
incep sa spun dar acesta se apleaca din ce in ce mai mult.
Fug si il prind de umeri tragandu l cu toata puterea mea inapoi, acesta cazand peste mine. Ma sucesc rapid eu fiind cel de deasupra si ma rastesc la el
-Derek! Ce te-a apucat?! Vrei sa te dai batut! sa renunti la atatea lucruri frumoase!? Pentru ce, un simplu moment de slabiciune!
-Alex, nu int-
-Eu? Eu nu inteleg? Tu esti cel care nu intelege, tot ce s a intamplat pana acum ar trebuii sa fie motivul tau ca a lupti! Nu treci prin foc ca sa te inneci dupa! Nu te las!
-scuze.
Asta a fost singurul cuvant pe care l a spus. Isi duce mainile la fata si incepe sa suspine, cate o lacrima alunecandu i ocazional pe obraz.
Imi pun capul pe pieptul acestuia si il strang in brate
-Derek? De ce nu iti dai seama cat de mult tin la tine? De ce nu te pui si in locul meu? O persoana care s-ar sinucide ar fi mult prea nepasatoare fata de restul. Nu este in genul tau..
Ma ridic si ii intind mana zambindu i pal
-haide, ia-ma de mana te rog.
Acesta isi sterge lacrimile si ma apuca strans de mana. Il trag spre dormitor si ii dau halatul jos, tragandu-i un tricou pe el
-vin o aici.. vreau sa te tin in brate
I1i fac semn langa mine iar acesta se intinde in pat inca privindu ma ațintit
-Alex, nu ai idee cat de mult esti pentru mine..
-atunci de ce nu mi-o arati? Spun si il trag mai aproape apucandu l strans in brate, acesta stand la pieptul meu nemișcat.
-somn usor puiule.. ii soptesc la ureche apoi ma joc in parul acestuia pana cand ma ia somnul.
CITEȘTI
vecinul de vis-a-vis ~yaoi~
Romance- Derek, incantat. -A-Alex.. tipul acela necunoscut isi lasa capul in jos. Ochii sai pareau un loc in care m-as putea pierde, iar zambetul ala.. Brusc doua maini ma apuca si ma imping in perete. -Alex, ce zici sa ne mai vedem? Sunetul liftului r...