-D-Derek...? Spun usor, acesta ridicandu-si privirea.
-ce-i?
-eu.. Adica, imi pare Rau.. Spun si imi las capul in jos.
-ce? Pentru? Eu sunt de vină pentru tot.. Imi pare Rau. Spune si ma saruta, eu rupand sarutul imediat.
-nu.. Nu este tot.. Imi pare Rau pentru ce am spus. Am fost influentat de vorbele sale! Imi pare atat de rău..
-ce? Stai, ce ai spus? Se uita la mine ridicand o sprânceană.
-a-am.. spus.. Ca nu te.. Nu te iubesc! Am crezut ca esti o persoană oribilă! Am crezut ca.. Ca tot ce a spus Dominik este adevarat! Dar m-am inselat. Spun si il strang in brate, facandu-ma ghem la pieptul său.
-hah.. Uitate in ochii mei. Spune-mi ce simti cand o faci. Ochii nu mint niciodată. Spune si imi ridica capul, facandu-ma sa-l privesc in ochi. Eram inghet.. Nu stiam daca sa spun ceva sau ce ar fi trebuit sa spun.. Pur si simplu imi era teamă.. Era atat de calm.. Ochii sai atat de liniştiţi incat nu avea sens sa distrug linistea..
-deci? Vocea sa rasuna puternicin toata camera, eu tresărind usor.
-n-nu stiu.. N-am simtit niciodată iubirea, nu stiu ce ar trebuii sa simt.. Spun, lasandu-mi dinnou capul in jos.. Ma simteam atat de.. Pierzător! Nu stiam nimic despre propriile mele sentimente..
-oh.. Pai.. Cand o sa te indragostesti vei stii cum este.. Ma saruta usor, intinzandu-ma grijuliu pe pat. -ar trebuii sa te odihnesti.. Te las, am o conferinţă video in 2p de minute.. Ai grijă. Spune si pleacă.. Am.. Ramas singur? Huh..
Ma intorc pe o parte, cu privirea spre geam si incerc sa adorm dar nu reusesc. Ma ridic greoi si ma indrept spre uşă, cautand baia.
-la naiba, nu au o baie in casa asta?! Spunsi ma indrept spre un alt coridor cand sunt tras intr-o cameră.
-ce naiba..?! Spun speriat si observ ca ma aflam intr-o cameră aproape goală, cu un pat in mijloc.. Draperiile erau trase, fiind mult prea intuneric pentru niste draperii atat de subtiri, apoi obserc crapaturile unor obloane.. Ih, din alea avea mamaia...
-iubire, m-ai parasit acolo.
Aud o voce apoi niste pasi grei.. Recunosc cu greu vocea apoi fa ochii mari
-n-nu te apropia de mine! Strig si fug inapoi spre usa, incercand sa o deschid insa o alta persoana se afla in uşă.Heyoo, uh, era sa uit. 😅
Help mee, am nevoie de ceva idei, inainte de marele "sfarsit".. Vreau sa scriu mai multe capitole insa nu prea am idee de ce v-ar captiva atentia.. Voi ce propuneri aveti?
CITEȘTI
vecinul de vis-a-vis ~yaoi~
Romance- Derek, incantat. -A-Alex.. tipul acela necunoscut isi lasa capul in jos. Ochii sai pareau un loc in care m-as putea pierde, iar zambetul ala.. Brusc doua maini ma apuca si ma imping in perete. -Alex, ce zici sa ne mai vedem? Sunetul liftului r...