6.Kapitola

50 6 4
                                    

Sky sa zobudila na chrbte Kashiho, ktorý ešte spal, pomaly si sadla a chvíľu sledovala spiaceho psa . Potom sa zdvihla a odišla smerom ku levandulovej lúke . Sky kráčala jemnou jarnou trávou a veterný pes jej olizoval srsť ako steblá trávy . Fena sa rozbehla aby si užila trochu samoty, jej kroky sa striedali s poskokmi a srdce jej bilo ako o život. Prašný peľ za jej nohami okolo nej poletoval a zachytával sa jej o hnedo bielu srsť . Sky začala spomaľovať aby si trochu vydýchla a prezerala si hranice územia smerom ku lúke cez rieku , les až späť ku zvyšku svorky. Vkročila a vyšla z kríkov ku svorke. ,,Sky! Kde si bola?! Hľadala som ťa," vrhla sa na ňu otázkami Axa. ,,Axa, čo sa deje? Bola som len na prechádzku ," odpovedala kľudne Sky. ,,No, mám taký divný pocit ," zahrabala Axa do zeme. ,,To preto ten vzruch? Čo sa deje?" povedala Sky. ,,Ja.. Vždy keď mi niečo nesedí mám aj pravdu!" zakoktala Axa. ,,Rozumiem, keď zistíš, čo to môže byť daj mi vedieť ," odpovedala chápavo Sky a začala kráčať smerom ku veľkej skale. ,,Čo sa deje Sky?" opýtala sa Nuru keď okolo nej prechádzala.,,Potrebujem niečo oznámiť ," odpovedala Sky a pokračovala v ceste, došla na veľkú skalu a zvolala psov . ,,Dnes by som vám chcela oznámiť . Ako ste si mohli všimnúť,sme už menšia svorka a nechcem mať bordel v lovoch a strážiach, takže rada by som pridelila postavenia ," povedala zvučne . Psy stíchli a boli napätý.,,Takže ako betu potrebujeme chápavého,múdreho a chrabrého psa ktorý miluje svoju svorku ako vlastnú rodinu a taký pes je Kashi ," povedala Sky a obrátila sa na hnedo-bieleho samca,ten pokorne prikývol a pohľad jej oplatil. ,,Ďalej tu máme postavenie gammy potrebujeme niekoho skúseného,múdreho a niekoho, kto to vie s bylinkami . Tieto schopnosti preukázala jedna mladá sučka Nuru, preto sa z nej stáva gamma ," pozrela Sky na svoju priateľku . Tá prikývla a začala búchať chvostom do zeme od šťastia. ,,Postavenie Delty,potrebuje silného,odvážneho psa ale nie len zo svalami ale aj múdrosťou, Azor,ty budeš našou deltou ," Azor sa pozrel na Sky a odpovedal: ,,Ďakujem alfa ,"Sky prikývla a pokračovala . ,,Ďalej tu máme lovcov,psy dosť inteligentné,nenápadné,bystré a rýchle ! Cameron,Axa, vy budete lovcami ste dvaja silný nemecký ovčiaci a členovia ešte pribudnú. K tomu si dobre rozumiete a doplňujete chyby toho druhého ," poukázala Sky na Camerona a Axu a tí poďakovali. ,,Nasledujú hliadkari, psy bystré,pozorné,vnímavé! Orion,Ryan a Jaimie budú hliadkari a vedúcim teda dočasným bude Orion, lebo som videla jeho čuch,sluch a bystrosť v akcii ," pozrela sa na King Španiela a ten spolu aj s Jaimiem a Ryanom prikývli. ,,A nakoniec omega,je to rovnako rovnocenné postavenie ako alfa! Deaven bude omegou lebo sa dokáže podriadiť .To že je na najnižšom postavení neznamená, že je to na výsmech, málo psov sa dokáže podriadiť a robiť tie ťažšie práce ," Deaven len odpovedala: ,,Ďakujem alfa!" Bola šťastná že môže byť omegou, lebo to zvládala. Sky k sebe zavolala Kashiho,Nuru a Azora, potom len vysvetlila kde sú pelechy pre aké postavenia a zraz sa rozišiel. Členovia svorky boli spokojný so svojimi postaveniami a Sky bola rada,že sa rozhodla správne. ,,Hliadkari,poprosím vás aby ste išli skontrolovať územie vždy po a pred východom slnečného psa." povedala Sky trom psom, tí len poslušne odišli plniť svoje povinnosti. ,,Lovci,vy choďte uloviť niečo pre svorku , vaša povinnosť bude stále v strede svitu slnečného psa ," povedala Sky a Cameron s Axou odišli loviť,keďže bol stred dňa. Potom Sky kráčala ku Kashimu. ,,Beta potrebujem s tebou niečo prebrať." povedala. ,,Áno alfa?" opýtal sa Kashi. ,,Takže.." začala Sky a sadla si,a Kashi urobil rovnako. ,,Keďže máme postavenia a ty si oficiálne beta, budú tu aj vzťahy vo svorke,lebo nie sú ešte šteňatá . Teraz si môj partner,takže.." pokračovala Sky. ,,Čo? Viem,že teraz si moja družka a ja tvoj partner a áno videl som,napríklad Camerona s Axou sú si blízki a.." začal Kashi no nedokončil vetu lebo ho Sky zastavila. ,,Možno budú vo svorke aj nové prírastky a nielen to ale aj nový otcovia a matky..Čo keď to nezvládnem sa starať o šteňatá? A všetko okolo toho, rodičia sú síce zodpovední no som alfa a.." začala sa strachovať. ,,Sky,ty budeš tá najlepšia alfa,matka,babička, fena a neviem čo ešte na svete, len sa neboj som tu s tebou ," povzbudil ju Kashi. ,,Máš pravdu ďakujem" odpovedala Sky a dala mu hlavu na plecia. ,,Plus keď si ma vyhlásila ako betu zabudla si,že beta musí byť šarmantná ," povedal s humorom Kashi. ,,Máš pravdu pán šarmantný ," odpovedala Sky so smiechom a Kashi sa k nej pridal. ,,Alfa!" Ku Sky bežala Nuru s krikom. ,,Nuru! Čo sa deje?" strachovala sa Sky. ,,Lovci niekoho priniesli, vraj im lovil korisť na našom území!" vyhŕkla zo seba a Sky s Kashim si dali psa zavolať pred veľkú skalu. ,,Bral nám korisť pri love!" začal namosúrene Cameron. ,,Má pravdu!" potvrdila Axa. ,,Ticho! Kto si?" opýtala sa Sky karamelového psa s hnedými ušami. ,,Len som lovil nevedel som,že je to vaše územie . Som trénovaný poľovný pes , odmalička som bol v horárni no tá zhorela a teraz hľadám svorku a niečo na jedenie ,"odpovedala vyžla.,,Ako sa voláš?" opýtala sa Sky. ,,Ajax ," odpovedal pes. ,,Ajax,vravíš,že si odmalička cvičený lovecký pes?" opýtala sa Sky. ,,Áno ," prikývol. ,,Ten pes by mohol byť vynikajúci lovec,možno aj veliteľ ," poradil Kashi. ,,Máš pravdu ," šepkala Sky. ,,Takže Ajax,bol by si dobrým prírastkom do svorky,takže ťa prijmem do svorky a tvoje postavenie sa určí na zajtrajšom love , zatiaľ budeš lovec a postupom času uvidíme,či si dostatočne dobrý aj veliteľ ," povedala Sky a Ajax šťastne poďakoval. Sky rozišla psov a Ajax sa spriatelil s členmi svorky a tešil sa na zajtrajšiu skúšku. ,,Dobre si usúdila ," povedal jej za chrbtom Azor a odišiel. ,,Uvidíme,čo bude po ďalšom východe slnečného psa ," Sky sa chvíľu ešte pozerala na oblohu a odišla si ľahnúť do svojho pelechu. ,,Dúfam,že sa Ajax ukáže správne lebo keď nie,nemáme naďalej veliteľa . Aj keď sú Cameron a Axa perfektní nemajú tú veliteľskú podstatu . V Ajaxovi ale vidím niečo iné ," povedal si Sky a zaspala, pri myšlienkach na svoju novú roľu.

Snowfaith Pack- Is it right to fight? [SK]Where stories live. Discover now