46. Kapitola

21 3 0
                                    

Skupina predstavila svorke líšča s celkom pochybnou tvárou.Kashi sa na líšku díval zhora ako na úbohého mravca. ,,K čomu by nám bola? Ajtak je to líška,niesú k ničomu" Skupina sa na seba dívala pohľadmi s jasnou odpoveďou. ,,Táto líška je iná" Povedala Annie napokon a Kashi si líšča prezrel znova od hlavy po päty. ,,Nevidím na nej nič zvláštne" Kashi poprel Annienin argument a chystal sa odísť. ,,Alfa,kam ideš?" Kashi prevrátil očami. ,,Povedal som,nič na tej líške také na zvyčajné nieje,jediné,čo je na nej rarita je jej sfarbenie,no to nám nepomôže." Ivy začala štekať voči Kashimu,chcela aby ich vypočul. ,,Alfa,vypočuj si nás do konca" Ozvala sa Axa a Kashi len frkol nosom a sadol. ,,Táto líška bola na testoch SBP,nevie síce rozprávať,no Ivy vie akoby cítiť tie slová,nazývame to šum,ktorý je vlastne chaos,je ich miliarda a jej vysiela len tie hlavné,teda sa o to snaží." Kashiho líška zaujala a sklonil hlavu nižšie. ,,Môže vedieť potrebné informácie o SBP,no má to nevýhodu,že Ivy ich síce vie čítať,ale líška sa zverí tomu,komu bude pravdivo veriť,Ivy toto nebude zvládať počúvať celé,keďže ona nieje správna osoba" Kashi sa jemne pousmial na líšča. ,,Fajn,necháme si ju,no kým nezistíme,komu bude veriť, nebude spávať a jesť s nami." Skupina hliadkarov prikývla a Kashi sa so zdrveným krokom vydal do svojej nory. ,,Musíme ju ale pomenovať,alebo nejak prezývať" Annie sa na líšku pozrela a usmiala sa. ,,Viete,premýšľala som už nad menami svojích šteniat a tak mi napadlo meno Juville,je to podľa mňa dobré meno pre ňu" Povedala a psy len kývli pleciami. ,,Mne je to popravde jedno,nech sa volá aj Dážďovka" Povedala Axa a spolu s Ivy odišli na svoj zmenový lov.

Asamir získal trochu času pre seba,tak sa rozhodol vyčistiť si hlavu. Jeho labky sa šúchali vedľa seba v prachu,toho stále ustávajúceho prachu. Už si myslel,že sa tento rok Zimný pes ani neuráči príjsť a rozhodol sa ponechať Jeseň Jarnému psovi. Už to bolo dlho,čo naposledy videl sneh. Teraz si ale motal hlavu inými vecami,chcel dosiahnúť rešpektu ostatných psov,nie akoby ho nerešpektovali,no ako napol vlka ho vidia inak,pamätá si akoby to bolo včera,čo pri krvilačnom boji tažko poranil psa,nechcel to urobiť,ale bolo to pre svorku,jeho rodinu,je hbitý,ostražitý a mrštný,no nehce sa líšiť od ostatných,chce byť običajný pes,so silnejšími génmi. Rád by sa postavil na skalu,pod ktorou ležia telá nepriateľov a svorka by jásala radosťou,no nie z jeho,ale ich úspechu.Je pravda,že ho povýšili za lovca,no bolo to preto,lebo ho proste hliadka nebavila a svoje miesto predal od jeho ľútosti. Asamir sa zastavil. ,,Kiežby by som ju spoznal skôr,všetko mohlo byť inak" Asamirove oči sa pozdvihli ku korunám stromov,ktoré bezvýznamne kryli lúče slnka dopadujúcich na neho. ,,Potrebujeme už zimu,ináč sa z rieky stane len pramienok,niesú horúčavy,ale cez zimu sa zvykne voda naplniť rozpusteným snehom,no teraz sa pomaly,ale iste začne vyparovať." Vlkopes sklonil hlavu naspäť k zemi a zadíval sa do priestoru. Videl rutinné veci,takže stromy a kry. Asamir sa už chcel otočiť,no v perifernom videní uvidel pohyb. Bleskovo sa vytočil a akoby sa zastavil čas a ostal s vytočeným telom vo vzduchu. Asamirove telo dokončilo obrat a pristál labami na zemi. Asamirove oči sa roztvorili,od prekvapenia a stál s otvorenou papuľou. ,,Ty!" Asamir sa díval psovi do očí,nepoznal ho,no nemal z neho dobrý pocit. ,,Kto si?!" Asamir použil svoj presvedčivo zúrivý hlas,ktorý nepoúživa často,no bol sám a mal obavy,že pes zaútočí,no len naň hľadel. Prezeral si psa celého,bol štíhly s viditeľnými svalmi,no jeho srsť bola pokrytá suchým blatom a krvou,takže ťažko rozoznal sfarbenie,,Nič do tvojích starostí,len tu niečo hľadám" Asamir zvráštil obočie,no pes sa naň ani nepozrel a hľadel si svojho,zrejme ho ani netrápila jeho prítomnosť. ,,Si na našom území,takže odtiaľ odíď,ináč to bude mať následky!" Pes sa pomaly pozrel na Asamira,zrejme videl jeho neistotu. ,,Proti mne nemáš šancu,nechcem ti ublížiť" Asamira to urazilo. ,,Naposledy sa ťa pýtam,kto si?" Asamir jemne vyceril radu nebezpečných zubov a pes mu konečne dal odpoveď. ,,Akiva"

Annie zostávala s Juville,bola jej strážcom,kým si nenájde vhodnú osobu a chvíľami ticho dúfala,že to bude ona. Deaven jej pomáhala sa o ňu starať a niekedy pomohla aj Nuru,nikto nič nevedel o líškach a keďže Kashi zakázal aby spala či jedla v ich blízkosti,tak jej spoločne vytvorili niečo ako noru pre Omegu. Deaven na líšča brala ohľad a Annie si ju zamilovala. Juville bola hravé líšča s plno energie. ,,Stále vysiela nezmyselný šum a Ivy to môže začať doháňať k šialenstvu,počuť ho vraj na kilometer ďaleko." Annie chápala,že Ivy potrebuje čistú hlavu najmä pri službách a nepotrebuje Juvilliene myšlienky čítať. ,,Budem sa snažiť Juville držať od Ivy a Axy čo najďalej,nechcem aby si Juvi znevávideli." Deaven sa usmiala na Annie. ,,Ja viem,vidím,že si si ju zamilovala,no musíš akceptovať aj to,že je súčasťou SBP a nevieš,čo všetko dokáže,zároveň musíš byť pripravená,kebyže si ťa náhodou.." Deaven stíchla a Annie pochopila kam tým mieri. ,,Ja viem,na toto som pripravená a nič by sa tým ani nezmenilo,len by som nebola oboba,ktorej najviac verí,to je všetko..teda dúfam" Posledné slová utíchali,takže ich Deaven nezachytila a počas toho sa jej okolo dlhých nôh prevaľovala malá Juville a hrala sa s kamienkom,ktorý ju v tento moment uchvátil ako malé dieťa. ,,Zároveň ju Kashi môže vyhnať,keďže je líška ako líška,niesúhlasím s tým,no Kashi je Alfa a Alfove rozhodnutie je jediné ktoré platí" Annie sa prekvapila a postavila sa so skloneným krkom k malému psíkovi. ,,Prečo by malo byť alfove slovo hlavné? Nemá rozhodnúť najmä svorka? A Gamma s Deltou?!" Deaven si povzdychla. ,,Kashi teraz nesie dve postavenia,nikto si nemyslí,že to je celkom vporiadku,no Kashi je správny alfa a názory sú väčšinou spolu s alfou totožné a keď nie,tak sa to porieši nejakým kompromisom" Annie otočila veľkou hlavou na Juville a jej modrými očami ju sledovala celú od prachu. ,,Tak ako Sky?" Deaven táto otázka zarazila. ,,Sky bola skvelá alfa,teraz ňou síce nieje,no stále tu je a bojuje s nami,ibaže so Sangrepurou,keďže to je jej pokrvná rodina a druhý domov" Annie sa znova pozrela na Deaven. ,,Ale jej pravý domov je tu,Sangrepura si bez nej vystačí,keď to zvládli po stovky rokov a nemyslím,že bolo správne,že sa nám otočila chrbtom,viem,že to bolo jej rozhodnutie a stále s nami bojuje ale uvedomuješ si,že aj teraz môže byť na misii a umiera alebo trpí?"

Snowfaith Pack- Is it right to fight? [SK]Where stories live. Discover now