Icy,Orion a Ivy pristúpili k Alfe. ,,Koho to sem zas četri nesú?!" Opýtal sa s vycerenými zubami Azor. ,,Alfa,vypočuj ma,našli sme túto fenu,volá sa Ivy" Povedala Icy a Sky si Ivy prezrela.,,Prečo to nepovie sama?" Opýtal sa znovu Azor. ,,Je hluchonemá" Povedal Orion. ,,Alfa,takáto fena nám bude k ničomu,navrhujem ju vyhnať" Povedal Cameron.,,Cameron,tu rozhodujeme my!"Zahriakol Kashi, a Cameron stíchol.,,Takže,ako ste s ňou komunikovali a ako ste sa dozvedeli ako sa volá?" Opýtala sa Sky. ,,Vie odčítať z pier,keď hovoríš pomaly,cíti vybrácie a riadi sa hmatom a čuchom,možno by bola dobrá v nejakej pozícii" Povedal Orion a Icy sa naňho usmiala. Ivy sledovala,čo hovoria Alfine pery a chápala,že to spolu riešia,no otočila sa,za hlbokými vybráciami,otočila sa za Cameronom,nesledovala čo hovoril pred tým,no nestrhla z nejakého dôvodu z neho oči,ten sa po minúte pozrel na ňu a dal jej prekvapený a zmetený výraz,potom sa zatriasol a pozrel na ňu svojim rutinovým neveriackym okom. Ivy sa znovu otočila za Alfou,Icy a Orionom,aby zistila,čo vyjednali.,,Dobre,skúsime aká bude dobrá v love,pri najbližšiom love sa zúčastní aj ona,Cameron nám dá hlásenie,ako si viedla" Povedala Sky a Ivy a Cameron spoločne prikývli.Asamir sa len pochmúril.,,Dokonca aj hluchý pes získal postavenie lovca" Mrmlal si,no nechal to tak.
,,Hej,mám nápad, poďme navštíviť to miesto,kde Alfa vyrastala,už je zpálené a možno tam nájdeme telá jej súrodencov a mamy,Gamma tam bola tiež s mamou takže možno nájdeme aj tú a budeme mať šancu ich pochovať!" Povedal Ryan.,,Čo to máš za šialené nápady,nemôžme sa zo svorky len tak vypadnúť!" Zahŕkol Jaimie a Ryan na chvíľu dal poker face.,,Ja som to už domyslel" Povedal s úsmevom Ryan.,,No to som zvedavý,čo si vymyslel" Zagúľal očami Jaimie a následoval Ryana. ,,Icy?" Prikmotral sa Ryan.,,No?Práve som riešila Ivy,čo sa deje?" Opýtala sa.,,No,ja a Jaimie sme naposledy na hliadke videli niečo divné za hranicami smieme to ísť preskúmať?" Opýtal sa.,,No od toho,čo sa stalo Ajaxovi,by ste od svorky a hraníc nemali veľmi chodiť"Povedala Icy.,,Ale neboj saa,niesme šteňatá" Usmial sa Ryan.,,No to Ajax tiež nebol" Povedala prísne Icy.,,Ja chápem,neboj sa,dáme si pozor prosím"Povedal znovu Ryan. ,,Ach..Fajn,ako dlho sa tam plánujete zdržať?" Opýtala sa Icy.,,Do rána sme speť" Povedal Ryan a Icy len s kameňom na srdci prikývla. ,,Ďakujem!" Povedal Ryan a s Jaimiem sa rozbehli smerom na levanduľovú lúku.,,Dobre kamo!"Pochválil Jaimie. Dík,Icy sa síce bojí,no ľahko mi niečo dovolí" Povedal Ryan ,,Niekedy sa cítim,akoby bola naša mama skupiny" Prevrátil očami. ,,V tom máš pravdu" Prikývol Jaimie a bežali cez lúku,do nosov im jemne udierali letné levandule a Ryan kôli jeho výške skákal nad rastliny,aby videl cestu,Jaimiemu stačilo len trochu natiahnúť krk. Psíci sa dostali na hranice svorky a smelo vykročili do lesa. Cesta bola celkom strmá a kamenistá,boli tam cestičky štrku a neskôr preskakovali malé lesné potôčky. Psom cesta trvala asi pol dňa,odchádzali na stred svitu slnečného psa,teraz sa slnečný pes chystal zapadnúť a obloha už bola oranžovo-žlto-červená.,,Sme tu!" Povedal Ryan a Jaimie sa usmial,Ryan sa rozbehol za ruinami budovy a Jaimie ho následoval. Ryan a Jaimie vstúpili do budovy plnej ohorených trámov,tehiel a kôp štrku,kamenia a vecí z čoho bola budova postavaná,strecha držala tak na spadnutie,,Tu by som nechcel žiť celý svoj život" Povedal Jaimie.,,Je mi ľúto Alfy a Gammy,že mali takéto detstvo." Povedal Ryan a Jaimie prikývol. ,,Poďme hľadať tie telá" Povedal Ryan. ,,Ale nebudú spálené?A rozložené?" Opýtal sa trochu znechucene Jaimie.,,A to je ono!" Povedal šťastne Ryan a Jaimiemu až prišlo na vracanie. ,,Sú to asi rok staré telá Ryan"Zopakoval Jaimie. ,,Počkaj" Povedal Ryan a pricupkal k vynoveným dverám. ,,Ono to pokračuje?" Udivil sa Jaimie. ,,Musíme to zistiť,zdá sa,že tu niekto bol aj po tej katastrofe a dostavial druhú budovu,no ako vidím asi to dlho nevydržalo a opustili to tu,nikoho tu necítim." Povedal Jaimie. Poďme sa ešte pozrieť na tie telá" Povedal Ryan a Jaimie len prikývol. Musíme nájsť klietky Alfy a Gammy,lebo večšina asi bola prázdna a telá necítiť,je to už rok a napadal sem sneh,takže mohli byť vpohode zmrznuté a stratili pach" Premýšľal Ryan. ,,Som celkom rád,lebo už som cítil staré mäso a nevonia to ako ruže" Povedal Jaimie a Ryan zaregistroval pach.,,Mám to!" Ryan sa rozbehol za kopou štrku a bol cez ňu padnutý trám,ako Alfa popisovala,Ryan začal hrabať a Jaimie mu pomáhal.,,Pozri,toto bola asi Alfina Matka!" Povedal Ryan keď narazil na sivé strakaté ucho,nerozložili sa,pod nami je celkom pevná zem,takže červy sa k nim nedostali a nerozložili sa,lebo im v tom zabránila zima,Ryan a Jaimie vytiahli 4 mŕtve telá. ,,Skyina sestra bola pekná,mala nádherné oči" Povedal Jaimie a Ryan pokrútil hlavou,lebo Jaimieho poznal.,,Vážne stojíš pri mŕtvej sestre alfy a ty jej chváliš oči?"Povedal Ryan a Jaimie pokrčil pleciami.,,Pochováme ich a Alfe povieme,že už sú pochovaní v zemi" Povedal Ryan.,Ale mala by pri tom byť aj ona,je to predsa jej rodina a Nuru tiež" Povedal Jaimie.,,Máš pravdu,no cesta nám trvala pol dňa,Sky je Alfa a telá by mohol niekto zožrať alebo odniesť,ver mi bude to tak lepšie" Povedal Ryan a Jaimie nakoniec prikývol,psi vykopali dieru dosť hlbokú pre všetky telá,predtým,než ich zakopali sa posledný krát pozreli na ich popálené telá,mali na sebe hrozné popáleniny,v očiach mali výraz smútku a strachu. Jaimie nakoniec zakrútil hlavou a spolu položili telá do jamy,zakopali ju a Ryan položil kvetiny,ktoré natrhal pri neďalekej lúke.,,Tak,to by bolo" Povedal celkom smutne Jaimie.,,Teraz skontrolujme tú novú budovu." Povedal a Ryan prikývol. Jaimie potlačil dvere a vkročil do novšej budovy nebola v zlom stave ale bolo tam plno prachu a pavučín,bolo vidno že už je opustená. Jaimie a Ryan sa prechádzali budovou a Jaimie zaregistroval hnedobiele telo. ,,Hej Ryan!" Povedal Jaimie a strčil do Ryana. ,,To je pes?" Povedal Ryan a prišli ku klietke,kde pes bol. ,,Žije?" Opýtal sa Jaimie a Ryan len zakýval hlavou. ,,Hej!" Ozval sa Ryan a telo nič. ,,Jemne sa mu dvíha hrudník,dýcha!" Povedal Jaimie a Ryan sa znovu ozval,tentokrát sa telo trochu pohlo a otočilo hlavu na nich,ležalo smerom k stene a hlavu dvihol vyššie a pozrel sa na nich.,,Je to fena,asi tu je už dlho" Povedal Ryan a Jaimie sa snažil otvoriť klietku,vyšlo mu to,pristúpil k telu a usmial sa na fenku.,,Nečakal som,že tu nájdeme aj niekoho iného,než mŕtvych"
YOU ARE READING
Snowfaith Pack- Is it right to fight? [SK]
AdventurePríbeh svorky psov snažiacich sa prežiť v skupine,každý je iný,no spája ich priateľstvo a láska,no za hranicami sú aj nepriatelia,zradcovia medzi nimi a skryté tajomstvá nepriateľov, a sú ochotní bojovať spolu so spojencami proti nim a odhaliť ich t...