Kashi sa zobudil v lôžkach, ktoré im Sangrepura pripravila,príčinou narušenia jeho spánku bol rozruch.Vstal a rozbehol sa za Ryouichim,zistiť,čo sa deje.,,Čo sa deje?!" Opýtal sa pohotovo.,,Jednu skupinu hliadky napadli Yasunovi spojenci,dostali sa blízko tábora." Povedal a Kashi sa rozhliadol po krajine.,,Čo ste s nimi urobili?" Opýtal sa.,,Nesmeli sme riskovať,takže ich budeme musieť zneškodniť" Povedal a Kashi zostal v šoku.,,Nemôžte ich zabiť len tak!" Povedal a Ryouichi sa naňho pozrel.,,Nerád to robím,no ohrozujú naše utajenie" Povedal a odišiel za zrejme vedúcim hliadky.,,Zeõabijii" Povedal a pes bol najprv nesvoj,no prekonal to a ukonal,čo mu pravdepodobne Ryouichi povedal.,,Zabiť" Povedal si Kashi. Z tváre psa bolo jasné,čo od neho Ryouichi chce ani nepotreboval vedieť ten ich jazyk.Prešla hodina a bolo po všetkom,votrelci boli zneškodnení ubitím k smrti,dokonca sa tam prihlásila aj Ivy. zvyšok vykonali členovia Sangrepury. Kashimu to prišlo nespravodlivé,no toleroval to,keďže ich camp je ukrytý a po stáročia nik nevedel o Sangrepure ani slovo,kôli Yasunovi ho museli premiestniť,na iné miesto,kebyže tam ostanú,ich tajomstvo je okamžite prezradené a Sangrepura vyvraždená. Kashi si usporiadal myšlienky a zašiel sa porozprávať s Wolfie,keďže ona bola asi jedna z tých psov,ktorí vidia veci farebne a nie čierne,tak sa jej popýtal o radu.,,Wolfie,môžeš na slovíčko?" Opýtal sa a Wolfie prikývla.,,Myslíš,že je správne,čo robíme?" Opýtal sa a Wolfie sa usmiala.,,Kashi,Sangrepura je stará stovky rokov a plno generácií,vedia čo robia,bojujú proti zlu a očisťujú svoje plemeno od zlej povesti.Vedeli,že bolo potrebné urobiť to,hoci ja by som s tým nesúhlasila" Povedala a Kashi sa zamyslel.,,Je správne byť ich spojenec?" Kashi zneistel a Wolfie len zakývala hlavou.,,Čoho sa bojíš?" Zastavila ho.,,Ja.....Viem,že Sangrepura je na našej strane,no neviem,bojím sa ich putov" Povedal. ,,A čo Sky? Tá ťa zabila,keď si ju stretol? Veď si ani nevedel,že je napol doberman a ona tiež nie" Povedala Wolfie a Kashi sklonil hlavu.,,Tu nejde o Sky" Povedal.,,Kashi,si asi posledný zo svorky,kto jej neverí a ty by si mal stáť na jej strane,teba si zvolila za Betu teba,nikoho iného,hoci mohla,vybrala ťa,lebo ti verila a koľko krát si s ňou chcel ísť von,no nemohla,stál si pri nej aj keď bola zranená a aj keď svorka strácala nádej Kashi,nieje chyba v jej ale v tebe,ona si rodičov nevybrala, jej otec patril do Sangrepury,no ty máš stále pochybnosti,doberman miloval iné plemeno a bojoval za nich,možno za to dal aj život,Kashi porozmýšľaj o tom" Povedala Wolfie a Kashi sa cítil trápne ako naňho skoro kričala. ,,Tu ajtak nieje čo robiť,nieje tu nič,s čím by som pomohol" Postavil sa a šiel si ľahnúť do lôžka.
Kashi sa zobudil,bol stred noci,všetci už spali,no niekto zrejme nie,niekto z členov jeho svorky. Postavil sa a opatrne prešiel okolo spiacich psov.Kráčal otvoreným priestorom a uvidel pohyb vo tme,v diaľke.Kashi prišiel k nej,nachádzali sa pri východe z tábora. Sky? Kashi bol prekvapený,no šiel za ňou.,,Sky,čo tu robíš?" Opýtal sa a Sky sa mierne vystrašila.,,Kashi! Ja.... Sa len prechádzam,v strede noci?" Povedala nervózne.,,S nožom" Dodal Kashi.,,Čo si plánovala urobiť?" Opýtal sa.,,Mám pocit,že je moja vina,že nás takmer odhalili,tak som chcela odísť a zistiť to,mám pocit,že keď som sa vláčila všade tade,ucítili môj pach,Yasuno vedel,že hľadám Sangrepuru a vedel,že opustím svorku,som si istá,že pošle ďalších,tak odídem a budem to sledovať,či je to vážne mnou,zakryjem pach a stopy" Povedala a Kashi sa pozrel na zem.,,Sky,ty niesi určite na vine bola to náhoda" Povedal.,,Ale čo keď?" Opýtala sa.,,Sky.." Povedal potichu Kashi.,,Počúvaj,chcem sa ti ospravedlniť,za to,že som sa správal ako idiot,bál som sa a po fakte,že si doberman som o tebe pochyboval,čož som nemal,je mi to ľúto,po tom všetkom som si vsugeroval do hlavy,že všetci dobermani sú zlí a krvelačný,no teraz viem,že tomu takto nieje,nejde o to akú krv či DNA máš ide o to,čo máš vovnútri, si jedna z najčestnejších fien ktoré poznám" Povedal a obýmol ju. Sky zostala prekvapená,no ona mu objatie vrátila.,,Už mi chýbalo tvoje objatie" Povedala a usmiala sa.,,Pôjdem s tebou" Povedal Kashi a Sky sa usmiala.,,Fajn!" Povedala a priložila labu na kameň,vchod sa aktivoval a psy vyšli. Sky a Kashi sa rozbehli,bežali rýcho a potichu ako vietor,pach zmývali tým,že za sebou nechávali prach od pelášenia.Došli na miesto,kde skupina našla Sky.,,Tu ma Kasai,Ruby,Adonai a Kathary našli,je to tu tak najbezpečnejšia vzdialenosť od tábora,keď niekto príde bežíme varovať ich,nevedia cestu a nebudú dostatočne blízko na to,aby ju našli,zatiaľ to tu budeme obchádzať." Povedala Sky a Kashi sa potichu uchictol.,,Prešibaná ako líška" Povedal a vydali sa do lesa.
/Ráno/
Nuru sa zobudila do lúčov slnečného psa,ako zvyčajne vstala ako prvá,no do očí jej ihned ubili 2 prázdne lôžka. Otrepala sa a zobududila Sandy.,,Ss,Sandy vstávaj,Sky a Kashi tu niesu." Povedala potichu.,,A to je zle? Možno spolu "vysia na strome".Sandy sa uchychtla.,,Na " vysenie na strome" nieje čas a k tomu,Kashi je stále nahnevaný,keď dobre viem" Povedala a Sandy len prevrárila očami. Feny prišli k úložisku zbraní.,,Jej nôž tu chýba" Povedala a rozbehli sa popýtať sa,či ich niekto nevidel,no všetci mali rovnakú odpoveď,nakoniec sa rozbehli za Ryouichim.,,Ryouichi!" Povedala Nuru a pes rozžmúril oči.,,Čo sa deje?" Opýtal sa.,,Sky a Kashi sú preč,spolu s nožom" Povedala a Ryouichi spozornel.,,Čo ju to zasa popadlo? Niekto ich musel vidieť hliadka alebo stráž" Povedal.,,Nie,nič nevideli" Povedala a Ryouichi sa postavil. Musíme ich nájsť,okamžite,Yasuno sa môže vrátiť a oni sú len dvaja.,,Sky a Kashi sú múdri" Povedala Sandy. ,,To možno,no nie vždy je múdrosť potrebnejšia ako sila"
YOU ARE READING
Snowfaith Pack- Is it right to fight? [SK]
AdventurePríbeh svorky psov snažiacich sa prežiť v skupine,každý je iný,no spája ich priateľstvo a láska,no za hranicami sú aj nepriatelia,zradcovia medzi nimi a skryté tajomstvá nepriateľov, a sú ochotní bojovať spolu so spojencami proti nim a odhaliť ich t...