Kashi sledoval Sky,s nahnevaným výrazom.Yasuno sa zasmial.,,Ako to vieš?" Opýtala sa Sky Yasuna a ten sa na ňu uchichtol. ,,Oh,moja milá viem o tebe viac,než ty sama!" Povedal Yasuno a Sky len premýšľala.Yasuno sa naposledy zasmial a odišiel smerom do mesta. Ako naschvál si to len tak rozmyslel?! Proste sa otočil a všetci šli preč,bez akéhokoľvek dotazu,akoby len chcel povedať to,čo povedal a koniec. Sky tomu nerozumela,no teraz to je ešte horšie,môžu ich svorku napadnúť aj bez oznamu a ľútosti aby sa pripravili. Kashi vytrhol Sky z myšlienok.,,To je dôvod,prečo si mi nechcela ihneď povedať kto je ich vedúci?" Opýtal sa Kashi. Sky sa naňho pozrela ale ihneď sa pozrela k zemi.,,A čo to,ako si mi hovoril,že budeš pri mne stáť v každej situácii?" Povedala potichu Sky a Kashi sa zarazil.,,To je minulosť Sky,všetci sme ti verili,no ako doba plynula,bola si......Iná,chovala si sa chladnejšie,samotársky...Inak" Povedal Kashi a Sky sa pozrela na svorku,či to tak vnímajú tiež,no psy sa naňu dívali sklamaným,nahnevaným
výrazom alebo sa proste dívali do zeme.,,Ja som si to nevybrala,nechcela som vám nejak ublížiť dobre? Odkedy som to zistila......Život je iný Kashi" Povedala,no svorke to bolo jedno. Kashi sa otočil a šiel spolu so svorkou naspäť do tábora. Sky ich so sklonenou hlavou sledovala zo zadu. Psy došli do tábora,Sky sa tam pomaly dostala tiež,všetci boli ticho a zízali na ňu. Dokonca aj Annie. Sky len sklonila hlavu od ich pohľadov a zašila sa do svojej nory. Sky si sadla a dívala sa do steny. Každý ju neznášal za to kto je? Kto vlastne je? Sky sa preháňali otázky bez odpovedí.Nuru vošla do nory.,,Hej" Povedala potichu Nuru. Sky sa pozrela naspäť na stenu. ,,Čo chceš?" Opýtala sa Sky. ,,Chcela by som sa ti ospravedlniť" Povedala Nuru.,,Z čoho?" Sky sa stále dívala do steny.,,Viem,že teraz ma svorka neznáša,môžeš ísť preč?" Nuru sa pozrela a jemne zvráštila oči,no vydýchla si.,,Nieje to tak,že ťa všetci neznášajú,len sa potrebujú zmieriť s tým,že si napol Doberman,zabijacké zbrane proti nám,ktoré nás chcu zabiť,ovládnúť a zotročť..............Dobre možno ťa trochu neznášajú" Sky sa nakoniec pomaly s kamenným výrazom otočila.,,Prečo hovoríš oni a nie my" Povedala a Nuru pokrútila hlavou.,,Dobermanom si sa nestala cez noc ale si už tak narodená,ich krv ti prúdi v žilách a to nezmaníš,no zostaneš tým kým si,si Sky alfa tejto svorky,je pravda,že si sa za ten čas zmenila,no je to v tebe,nik ťa nezmení" Sky otočila hlavu naspäť na stenu. ,,Nuru,prečo som alfa?" Nuru odpoveď nevedela.,,Neviem Sky,neviem" Nuru bez úspechu s útechou Sky opustila noru a Sky zostala sama a to jej aj vyhovovalo.
Sky kráčala svorkou,pohľady už nesmerovali na ňu,no mala zmiešané pocity Strach?Smútok?Depresia? Nevedela. Sky šla niekde,kde sa najradšej stratí. S hnevom,slzami a úzkosťou kráčala neznámom,prešla územie niekde na severozápade. Uvidela zvláštne hory a skaly,tvorené do špica,pes by sa na nich mohol napichnúť.Sky sa s prázdnou tvárou dívala a premýšľala. Vykročila na vrch,nad špicaté skaly. Pozrela sa pomaly dole. Sledovala okolie,lesy,lúky,hory...,,Ja už sem nepatrím" Povedala si potichu a prišla pomaly ku kraju skaly. Hlboko sa nadýchla a skočila dole.
,,Musíme vymyslieť plán na boj,Yasuno sa nevzdá" Povedal Kashi na hlavnej skale. ,,Už nemôžme Sky veriť,takže sa stanem alfou tejto svorky." Povedal a psy na Nuriin údiv súhlasili.,,Nemôžeš to len tak urobiť Kashi,bez Skyinho vedomia" Povedala Nuru a Kashi sa na ňu pozrel. ,,Sky,tu už nemá žiadne právo,bude z nej pokusná omega,bude skúšať nebezpečné situácie,predmety,rastliny a prípadne nové živočíchy, betou sa stane Axa." Axa bola dosť prekvapená,že je z nej Beta.Kashi vyslovil jeho prvé umienenie ako alfa .Nuru nemala na výber a bola proste ticho.,,Veď ju miloval"Povedala si potichu,,Čo sa Camerona týka,bude to tak ako predtým" Povedal Kashi a psy rozumeli. ,,Eren a Annie?" Opýtal sa Kashi a psy nastražili uši.,,Plánujete zostať alebo budete pokračovať v samotárskom živote?" Opýtal sa Kashi a Eren prehovoril. ,,Kým neporazíme Yasuna,zostávame" Povedal Eren a Annie prikývla. ,,Sky mi spomínala,ešte pred tou "bitkou" jedno slovo,čo jej vravel Omega,kým umrel,len som premýšľala,či.." Nuru sa chcela len opýtať ohľadom Sangerpury,no Azor ju zahŕkol,pre jej dobro.,,Myslím,že Sky už riešiť nebudeme." Povedal kľudne a Nuru jemne prikývla.
,,Myslíš,že to bolo správne,čo sme urobili so Sky?" Opýtala sa Axa Ivy. Ivy len pozrela preč. ,,Je mi blbé byť Beta,Kashi nechcel byť Alfa a po tomto zrazu je to pohoda" Axa a Ivy sú už po tom všetkom najlepšie kamarátky,Axa sa Ivy vyzná vo všetkom,nie lebo je hluchá ale verí jej a má istotu,k tomu je nemá.Ivy jej nemá čo zdeliť,no rada trávi čas s Axou od toho,čo sa im obom stalo s Cameronom. ,,Myslím,že keď sme dokázali prijať Icy,dokážeme prijať aj Sky,vždy nás držala a chcela pre nás to najlepšie,koniec koncov už nemá rodinu,my sme boli jej rodina a teraz sme sa jej otočili chrbtom,neviem či to je správne" Povedala no Ivy na protest prikývla. ,,Ach Ivy,bodajby si mohla rozprávať"
Wolfie so svojou neterou vychádzala dobre,bola úplne ako Sasha.,,Annie,Wolfie!" Skríkol Azor a fenky pribehli za ním. ,,Prosím vás,potebujeme protee pre Nuru,mohli by ste ich nájsť?" Opýtal sa.,,Ale delta je zimný pes,sneh síce nieje,no pochybujem,že nezábudky,či protee nájdeme" Povedala Annie a Wolfie prikývla.,,Nie,je špeciálne miesto,kde je plno kvetín rôzneho druhu,protee tam určite budú tiež,nachádza sa to neďaleko levanduľovej lúky,smerom na sever pri horách,je to niečo ako jaskyňa,no je tam plno machu a kvetín,krásne miesto." Povedal a fenka poslúchli. Kráčali levanduľovou lúkou,kde to poznali a šli podĺž hôr,kde sa lúka končila,kráčali pri skalách,uvideli "jaskyňu" presne ako Azor opisoval,okolo vchodu rástol mach,bolo tam vlhko,vlastne perfektné podmienky pre kvety.Vošli dnu a uvideli nádhernú miestnosť plnú rôznych kvetov,ani nevedeli ako to je možné.,,Nezábudky,ľalie,rododendrony,ruže,tulipány,sedmokrásky,fialky,slnečnice,orchydee,clementisy.......protee!" Hľadala Wolfie,neverila očiam,koľko kvetov tam bolo,bolo ich tam omnoho viac,no nemala čas sledovať ich,fenky vstúpili dnu a odtrhli kvietky,každá vzala koľko vládali dať do úst,dali si ich na 2 kôpky a niesli do tábora. Došli tam a Azor ich pochválil a ony poďakovali za ukázanie toho miesta. ,,Vôbec,načo Nuru potrebuje Protee?" Opýtala sa Wolfie,keďže Annie odišla za svojím otcom.,,No,potrebovala nejaké do zásoby a ostatné ani neviem,niečo chystá,nechce mi to prezradiť a ani ukázať. ,,Hmm,to som zvedavá čo kutí" Povedala Wolfie a Azor sa usmial. Toto bude zaujímavé,čo to zasa vymyslela" Povedal si Azor a šiel si robiť svoje povinnosti.
,,Hej!"
YOU ARE READING
Snowfaith Pack- Is it right to fight? [SK]
AdventurePríbeh svorky psov snažiacich sa prežiť v skupine,každý je iný,no spája ich priateľstvo a láska,no za hranicami sú aj nepriatelia,zradcovia medzi nimi a skryté tajomstvá nepriateľov, a sú ochotní bojovať spolu so spojencami proti nim a odhaliť ich t...