48.Kapitola

26 5 0
                                    

Ajaxovi sa začali podlamovať nohy. ,,Kashi,si to ty?" Kashi sa pomaly k Ajaxovi priblížil,za stáleho očného kontaktu. Kashi zastal a Ajax sa usmial. Kashi skočil ku Ajaxovi a objal ho so slzami v očiach. ,,Ty žiješ!" Skríkol radosťou Kashi.Ajaxov špinavý kožuch teraz zvlhol od jeho sĺz. ,,Samozrejme,že žijem" Kashi prerušil objatie a sadol si pred neho. ,,Mám toľko otázok" Ajax sa pousmial. ,,Ja tiež" Kashi mu úsmev oplatil. ,,Všetko nám vysvetlíš v tábore,no najprv sa zastavíme pri rieke,nech sa trochu umyješ" Ajax kývol a psy sa vydali k rieke,cesta nebola ďaleká a Ajax sa v rieke umyl,Kashi videl jeho raritné karamelové sfarbenie,samozrejme mu pribudlo pár jaziev a svalov,celkový Ajax dostal do seba vdych sily. Ajax si otrepal telo a vydali sa do campu. Ajaxov mokrý kožuch schnul na slnku a Kashiho do chrbta jemne pálili lúče. Ajax a Kashi si vyjasnili situáciu vo svorke. ,,Takže ako vidím sme sa rozrástli,ten vlko-pes je tiež váš?" Opýtal sa a Kashi prikývol. ,,Áno,Asamir je jeden z tých prírastkov,ktorí prišli až po tom,čo si zmizol"Ajax kývol hlavou a pozeral sa do zeme pod ním ako sa striedajú kamienky,počas toho ako kráčal.,,Veľa sa toho zmenilo,nevedel som,že Sasha a Eren mali malé,je mi jej ľúto,rovnako aj Wolfie" Kashi prikývol. ,,A to ohľadom Sky ma mrzí" Kashi sa na Ajaxa pozrel. ,,Prečo? Nič si predsa nespôsobil" Zasmial sa Kashi. ,,Viem,len sa toho toľko zmenilo,no koniec koncov to bolo jej rozhodnutie,len ma mrzí,že ju neuvidím tak skoro" Kashi prikývol. ,,Hlavne Dustymu si chýbal." Ajax sa otočil na Kashiho. ,,Dusty? Je vporiadku?!" Kashi sa pozrel do predu do lesa a usmial sa. ,,Má pár nových jaziev,no ináč je vporiadku" Ajax sa potešil na správou a pomaly vkročili do tábora,ktorý sa pred nimi rozpínal. Ajax okamžite uvidel psy,nie všetkých poznal,no bolo tu aj pár psov,ktorých poznal. Kashi po boku s Ajaxom kráčali stredom tábora a psy si ich začali všímať,no zatiaľ to boli len psy ktoré ho nepoznali,keďže tí ostatní mali po väčšine hliadku. Ajax sa rozhliadal po okolí a spoznával nové tváre. ,,Tak poď,ukážeme ťa Nuru a Azorovi" Kashi šťúchol do Ajaxa a ten prikývol. Dvojica vstúpila do nory,Ajax si sadol a Kashi oslovil Nuru, neverila vlastným očiam. ,,A-Ajax!?" Ajax sa zasmial a už na hrudi cítil teplo z jej tela. ,,Bože,myslela som si,že si mŕtvy!" Ajax sa zamračil. ,,Čože? Kto to povedal?" Azor prišiel a pozdravil starého známeho objatím,potom sa odtiahol a pozrel sa na Ajaxa. ,,Camerona predsa" Ajax zvráštil nos. ,,Ten parchant,za všetko môže on,nebyť jeho,by všetko bolo postaru" Kashi pristúpil k Ajaxovi a sadol si. ,,Ohľadom toho,čo sa ti stalo? Kde si bol?" Psy si sadli do stredu miestnosti a Ajax začal. ,,V ten deň,keď ma Cameron zavolal,neviem čo vám povedal,no všetko bola lož,som živý,Cameron bol ich špión,odvliekli si ma,nemohol som sa nijak brániť,lebo mali jasnú presilu,odniesli ma za Yasunom,mojím šéfom..Kashi mi už povedal,že máme medzi sebou vojnu a je mi to ľúto!" Psy to celkom zaskočilo,no nechali Ajaxa naďalej rozprávať. ,,Bol som väznený ako súčasť projektu SBP,snažia sa vytvoriť perfektnú Dersu z hybrida dobermana a iného plemena,zatiaľ sa podarili len tri zhody,každý pes má síce dersu inú,no ak je plemeno proste slabé,tak je to zbytočné,miešajú krvi len s veľkými alebo strednými plemenami,lovecké,bojové alebo inteligentné,to sú ich priority. Ja som bohužiaľ mal zhodu,takže ma nasadili do tréningu,je to tvrdý tréning,v ktorom hrozí smrť,no iba tak sa dersa zlepší a vytrénuje,musel som sa ju naučiť ovládať.Taktiež majú pokusné králiky ako sú líšky,sú blízko psom a je celkom ľahké ich ovládnuť,no je tam aj pár iných zvierat ako napríklad kuny. Vyslali ma nájsť jednu líščiu." Psy získali informácie,ktoré potrebovali. ,,Líška sa nachádza u nás,stará sa o ňu Annie,no stále nevieme,čo je vlastne tá dersa." Povedal Kashi. Ajax sa naňho pozrel a pousmial sa. ,,Dersy sú troch tipov: Frekvenčná,Transformačná a Mutančná,ja mám frekvenčnú,no dersa nieje len bojová ale aj môže napríklad dať vysoké IQ,ja mám Veterné spektrum,časom som zistil jeho podstatu,je to vlastne sila,ktorá mi okolo tela vytvorí vietor a okolo tela sa mi mihajú blesky spektrumu,každá dersa má dve časti,jedna je tá vedľajšia a tá druhá je hlavná,moja vedľajšia je bežať rýchlo a hlavná je,že štekom vytvorím tornádo,no hlavná časť má stále nejaký zápor,napríklad ja,keď ju použijem,tak oslabnem,no sú aj iné ako napríklad zlomenie končatín,únava,presilenie,ktoré závisí od dersy,zníženie IQ,ohluchnutie,oslepnutie,technicky hocičo." Psy sa pousmiali. ,,Ajax,ani nevieš ako si nám pomohol,dal si nám toľko nových informácií,už len ich musíme zaslať Sangrepure a teraz,ťa môžeme použiť na našej strane!" Azor sa začal tešiť,no Ajax zaprel jeho oznam. ,,Nie,nemôžete,v zátylku mám vbudovaný čip,keď sa mi na telo dostane čo len kvaka krvi člena Sinbloodu,čip sa aktivuje a exploduje" Kashi sa postavil a priamo sa pozrel na Ajaxa.,,Nieje iná možnosť?" Ajax zakývol hlavou. Kashi si naspäť sadol. ,,Nevadí,my niečo vymyslíme,teraz by si sa mal stretnúť so starými priateľmi,potom ťa oficiálne ohlásime,keď tu všetci budú. Ajax kývol a vybehol von z nory. Rozhliadol sa po okolí,bolo to tu také ako si pamätal. Kráčal a zoznamoval sa s novými psami,no nie pod menom Akiva ale Ajax,Asamirovi to taktiež vysvetlil. Stretol sa s Erenom a šťastím horel,keď uvidel Annie. Ajax nevidel už len jedného člena,ktorý sa v tábore momentálne nachádzal. Vkročil do nory lovcov a uvidel ho. Dusty tam sedel sklíčený,hneď prvé čo uvidel bola jeho jazva na celom chrbte. Z Dustyho sa stal bojovník a bol naňho hrdý. Ajax vošiel hlbšie do nory a sadol si asi dva metre od Dustyho. ,,Dlho sme sa nevideli" Ozval sa a Dusty sa pomaly otočil,neveril vlastným očiam. ,,Ajax?" Ajaxovi sa zbehli do očí slzy a Dustymu puklo srdce,postavil sa a chvíľu sa Ajaxovi díval do očí. Tie oči sa mu vryli do pamäte,nikdy by na nich nezabudol,po takmer dvoch rokoch ho konečne uvidel. Dusty pomaly prikročil k nemu a usmial sa dojatím. ,,Vôbec si sa nezmenil" Povedal potichu so slzami v očiach a Ajax si vzdychol aby pustil slzy.,,Tak už ma obímeš alebo na mňa budeš civieť celý deň?" Dusty sa usmial a po tvári mu stiekol pramienok sĺz. ,,Urobím niečo lepšie" Ajax bol zmätený,no až potom pochopil,čo chcel Dusty urobiť,keď sa priblížil k nemu a zaprene sa mu díval do očí. Dusty sa pritiahol a jemne mu olízal pery. Ajax mal oči jemne zatvorené a Dusty sa odtiahol.,,Vitaj doma."

Snowfaith Pack- Is it right to fight? [SK]Where stories live. Discover now