Axa sa zobudila na rameni Camerona,ten sa zobudil asi o minútu sa zobudila aj ona. ,,Dobré ráno!" Natiahol sa,zývol a oblízol si pysky. ,,Dobré..um,včerajšia noc bola krásna!" Povedala Axa a jemne sa usmiala. ,,Mne sa tiež páčila" Povedal Cameron a tiež sa jemne usmial. ,,Poďme do tábora,lebo budú problémy" Povedala Axa a Cameron prikývol,Axa vstala,otrepala sa a zývla si,Cameron už čakal a Axa za ním už kráčala. Dvaja nemecký ovčiaci kráčali bok po boku vedľa seba,prechádzali nádhernou prírodou plnej letných rastliniek,machov a hlavne hmyzu.Z jemne porasteného chodníčka vyšli z lesa a nachádzali sa na lúke levandúľ túto lúku milovali všetci zo svorky,za ňou sa vystatovali vysoké hory a lesy smerom na sever na juhu bol les a rieka,no a na západe bol camp svorky,perfektné miesto na osídlenie.Cameron a Axa boli už za polovičkou cesty a boli v menšom poraste stromov,čo delil svorku od lúky,,Stoj!" Zrazu povedal Cameron a Axa sa za ním ukvapene otočila.,,Čo sa deje?" Opýtala sa Axa a prišla ku Cameronovi.,,Musíme sa vrátiť!" Povedal Cameron. ,,A prečo? Sme skoro vo svorke!" Axa bola prekvapená.Zrazu jej začali jej bolesti hlavy.,,Už vidím!" Povedala Axa a Cameron sa usmial a prikývol,netrvalo ani sekundu a obaja psi bežali smerom ku rieke.
Deaven sa zobudila do pekného slnečného rána. Zdvihla hlavu a pozrela sa za seba za snívajúcu Miku,pravdepodobne niečo naháňala,keďže mykala nohami akoby bežala za korisťou. ,,Tá fenka to s tým lovom myslí dosť vážne,kedy som ja videla nejakého z lovcov tešiť sa takto z lovu." Pomyslela si Deaven. Vstala,otrepala zo seba prach a nosom šťúchla Miku do líca na znak toho, aby už vstala. ,,Hmm,ne ja nechcem ešte vstávať" Povedala mrmlajúc Miku a Deaven ju znovu postrčila. ,,Faaajn" Miku vstala zývla si a unavenými ešte spiacimi očami sa Miku pozrela na Deaven. ,,Prečo musíme vstávať skôr ako ostatní?" Opýtala sa Miku. ,,Lebo ako postavenie omegy je podstatné pripravovať machy,lístie a podobné veci na vystielanie nôr a keďže machy sú najlepšie z rána musíme ich zbierať ešte pred východom slnečného psa a k tomu je to veľa práce. ,,Prečo máš tie najťažšie úlohy? Ostatní majú tak zábavné veci Hlavná štyrka rozhoduje o svorke,Lovci zasa lovia rôznu korisť a prichádzajú ako hviezdy keď donesú toho veľa,Hliadkari kontrolujú územie a oznamujú to hlavnej štvorke,stretávajú rôzne psy a iné zvieratá a ty len zbieraš blbý mach a ustieľaš ho pre nich,k tomu máš najmenšiu a najlabilnejšiu noru." Povedala Miku a pootočila hlavou. ,,Miku,byť omega je veľká zodpovednosť,nie každý zvládne byť ňou,keďže nie všetci sa dokážu podriadiť a robiť takéto práce napríklad Camerona by som si ako omegu nevedela predstaviť,mám malú noru,no som Bígel,stačí mi to a je to útulné,labílna nieje len má menej podstielky a vrch nieje spevnený na silné podmienky,keďže na seba nemám čas k tomu si hocikedy môžem urobiť novú,ostatní majú viac machu,listov a pevný podklad." Povedala Deaven a usmiala sa na obdivujúcu Miku. ,,Obdivujem ako to dokážeš" Povedala a zatvorila papuľku,keďže si neuvedomila,že ju má jemne otvorenú. ,,Ja mám svoje postavenie rada,lebo je jedinečné a baví ma,v hliadke a love veľmi dobrá niesom" Povedala Deaven a otočila hlavou smerom k východu z nory. ,,Už by sme mali ísť robiť svoju prácu" Povedala,postavila sa a vyšla z nory. Miku kývla plecom a následovlala Deaven.
Cameron a Axa bli už v lese,spomaľovali aby sa mohli rozdýchať,keďže bežali celú cestu.,,Idem z prava,ty íď z ľava." Povedal Cameron a Axa prikývla. Axa sa plížila v kríkoch a Cameron sledoval z lesa.,,Ako som si myslel!" Povedal pre seba Cameron.,,Vedela som to!" Povedala Axa a Obaja psi sledovali v lese kráčajúceho votrelca vyzeral ako pes,no vonial ako vlk,jeho kožuch bol tmavo až gaštanovo hnedý spodok tela mal biely rovnako ako papulu.,,Nieje to vlk,vlci majú žlté oči,nie modré"Povedala potichu Axa a čakala na reakciu Camerona. ,,Pravdepodobne s myslí to isté" Pomyslela si Axa. Cameron sa pozrel na Axu a tá prikývla,presne vedela,čo Cameron od nej chce.Cameron neváhal a skočil Vlkopsovi na chrbát a Axa sa za ním rozbehla,ten zareagoval prekvapene a bol dosť vydesený. Axa chytila vlkopsa za krk a Cameron ho tlačil k zemi,vlkopes ležal na chrbte a v očiach mal výraz strachu,bolo to z neho aj cítiť.,,Čo tu robíš?!" Opýtala sa Axa a vlkopes zaskuvíňal.,,Nič tu nerobím,prísahám,len som sa zháňal po vode." Povedal výrazným,no hlasom a bál sa odpovede.,,Na vlkopsa si celkom zbabelý,toto je naše územie,ignoroval si značky?!"Povedal Cameron a Axa pritlačila jeho krk ešte silnejšie. ,,Nechcem problémy,som tu sám" Povedal a začal zbierať odvahu,no vedel,že do boju sa pustiť nemôže,predsalen sú to dvaja silný nemecký ovčiaci a k tomu neznáša boje.,,Moje meno je Asamir,mohol by som vo vašej svorke byť užitočný,mam večšiu výdrž ako hociaký iný pes,keďže som napol vlk." Povedal Asamir a len privrel oči a čakal,čo sa bude diať. Axa sa zamyslela a pustila Asamirovi krk,Cameron sa na ňu pozrel a Axa prikývla,ten prikývol späť a pustil Asamira,ten sa postavil,otrepal a čakal,čo sa bude ďalej diať.,,Možno by si sa hodil,predsalen si napol vlk,moje meno je Axa a toto je Cameron,sme hlavný lovci v obecnej svorke,pôjdeš s nami,no si stále vlk takže ti ešte neveríme" Povedal Cameron a všetci traja sa vydali znovu do svorky,na predu bol Cameron,za ním bol Asamir a posledná bola Axa,aby mali istotu,že vlkopes neujde.
,,To je nudaa" Povedala Miku a Deaven len prevrátila očami s úsmevom.,,Už máme naskladané,máš voľno Miku" Povedala Deaven a Miku sa s úsmevom na tvári rozbehla hrať sa,Deaven sa usmiala a šla dokončovať ešte podstielku lovcov. ,,Deaven poď von Cameron a Axa prišli s nejakým psom!" Pohotovo Miku pribehla asi tri sekundy od jej odchodu. ,,Kde ste boli celú noc?" Opýtal sa Kashi a Axa a Cameron sa nervózne zasmiali.,,To je teraz nepodstatné,nič nepremeškali,práve naopak,kto si?" Zahŕkla Sky a prihovorila sa Asamirovi. ,,Moje meno je Asamir,som napol vlk,niesom veľmi zdatný v boji,no môžem vám byť nápomocný,mám veľkú výdrž,zároveň som husky,takže som vytrvalý,prispôsobivý,oddaný,usilovný,učenlivý,verný,aktívny,pozorný a myslieť viem celkom múdro."//Jasne, že som si to nenašla na wikipédii// Povedal Asamir a Sky si ho poriadne obzrela. Zajtra zložíš spolu s Miku test pridelenia postavenia,keďže Miku si ako omega vedie dobre." Povedala Sky a Miku sa začala šťastím oháňať.,,Uvidíme,kto si a či získaš našu dôveru"
YOU ARE READING
Snowfaith Pack- Is it right to fight? [SK]
AdventurePríbeh svorky psov snažiacich sa prežiť v skupine,každý je iný,no spája ich priateľstvo a láska,no za hranicami sú aj nepriatelia,zradcovia medzi nimi a skryté tajomstvá nepriateľov, a sú ochotní bojovať spolu so spojencami proti nim a odhaliť ich t...