Sky sa vrátila do tábora so sklonenou hlavou plnou myšlienok.Bolo nad ránom a nevšimla si ranného vtáčatka Nuru. ,,Sky?" opýtala sa fenka prekvapene. Nato Sky dvihla zarmútenú hlavu a pozrela na Nuru. ,,Ano?" Opýtala sa rýchlo čo najoptimistickejším zvukom ako mohla.,,Iba sa čudujem,že vstávaš tak skoro,večšinou som hore prvá ja" povedala a zoskočila zo skaly rovno pred Sky.,,Len som nemohla spať..to je celé" povedala Sky pri čom jej pot zliezol po tvári.,,Dobre,svorka sa zobudí za takú hodinu,takže sa môžeme prejsť alebo porozprávať.." povedala Nuru.,,Ja..som sa už prešla a som celkom unavená,asi si pôjdem ešte ľahnúť." Povedala Sky a Nuru len pootočila hlavou. ,,Dobre,keď myslíš" Sky sa usmiala a v duchu si vydíchla,vkročila do nory,podyšla ku svojmu miestu a znovu si ľala,no nespala,hlavu mala položenú na labkách a myslela na celú událosť čo sa v noci stala.,,Stále to neviem pochopiť" Povedala si Sky.,,Čo nevieč pochopiť" Ozval sa naťahujúci sa Kashi,ktorý práve vstal.,,Oh,Kashi..Dobré ráno,ja nič len.." Sky rýchlo rozmýšľala aby sa vyhla podozrivosti. ,,...Len Nuru mi povedala vtip a neviem ho pochopiť" Povedala Sky ,,To je blbosť,dúfam,že mi uverí" pomyslela si. ,,Aha,chápem a Dobré ráno" Sky sa nervózne usmiala. ,,Dnes mám v pláne vziať ťa na jedno miesto." povedal. ,,Vážne? No vieš kto sa bude starať o svorku?" povedala Sky.,,Neboj sa myslím,že Nuru a Azor to zvládnu."Povedal a usmial sa. ,,Vyrážame večer,takže sa nemáš čoho báť"Povedal kľudne a Sky sa usmiala.Kashi vyšiel z nory a pár psov už bolo hore.
Ajax utekal za svojím cieľom na love sa mu podarilo vystopovať vypasené divé prasiatko. Bol od neho len pár psích dĺžok a chystal sa po ňom skočiť, bol od neho len 5 psích dĺžok...4....3....2.... Ajax sa mocne nohami odrazil, no na jeho prekvapenie nedoskočil,keďže mu v tom zabránil Cameron. ,,Aghh čo robíš? Bol som takto blízko chytiť ho!" povedal Ajax nahnevane na Camerona keď sa dvíhal. ,,Je mi ľúto no,potrebujem tvoju pomoc" povedal Cameron. ,,Čo sa deje?" Opýtal sa Ajax. ,,Oddelil si sa od nás a šiel si inou cestou,no keď si bol už ďaleko narazili sme na veľkého srnca,potrebujeme pomoc,sami to nezvládneme,predca len si vedúci" Povedal Cameron a odvrátil zrak smerom ku zvyšku lovcov. ,,Fajn poďme" usmial sa Ajax a psy bežali bok po boku za cieľom,Ajaxovi bolo divné,že práve Cameron bol tak milý k Ajaxovi,večinou len stojí bokom alebo sa rozpráva s Azorom. ,,Cameron,ale toto je už mimo naše loviská si si istý,že sú tam?" opýtal sa neisto Ajax. ,,Samozrejme,len bež za mnou!" povedal Cameron a Ajax prikývol. ,,Kde je Cameron tak dlho?" Opýtal sa Eren. ,,Mal len zájsť po Ajaxa,no už mu to trvá dlho" povedal ustarostene Dusty. ,,Nemali by sme ich začať hľadať?" Opýtala sa Wolfie potichu. ,,Musíme sa držať pravidlám svorky,sme lovci a musíme loviť,nemáme zatiaľ nič,nesmieme takto zdržovať našu prácu takže ideme loviť,veď im nič nebude,vedia sa o seba postarať aj sami!" Ozvala sa Axa obchádzajúca ich. ,,Kľud, prečo si zo seba urobila vedúceho?!" Nahneval sa Dusty. ,,Nerobím,len chcem nakŕmiť svorku!" Axa začala mať nervy a Dusty tiež. ,,Čo,keď niekde uviazli alebo ich niečo napadlo,mali by sme ich ísť hľadať!"Dusty už strácal trpezlivosť.,,Ale čo,bojíš sa o svojho "kamaráta"? Alebo by som skôr mala povedať.....Milenca?" Dustymu už pukli nervy a vrhol sa na Axu. ,,To odvoláš!" Kričal Dusty a Axa bola v šoku. Psy sa začali hrýsť. ,,Nikdy!" Axa sa nedala a bojovala. ,,Dosť! Prestante!" Povedal silným hlasom Eren, psy okamžite prestali,vedeli že je Eren pohodár,no predca je to leonberger. ,,Cameron a Ajax to zvládnu dáme im čas do západu slnečného psa,medzitým niečo nalovíme,keď sa do vtedy neukážu pôjdeme ich hľadať!" Povedal Eren a psy poslušne a súhlasne prikývli.,,Dobre teraz poďme niečo naloviť" Povedal a kráčali lesom.Sky ležala na hlavnej skale a premýšľala celý deň, snažila sa prestať myslieť na otca,no nemohla. ,,Si pripravená?" Opýtal sa ticho prichádzajúci Kashi. ,,Oh,Kashi nepočula som ťa" Prekvapila sa Sky. ,,Prepáč" povedal.,,To je v poriadku,som ani som si neuvedomila,že už zapadá slnečný pes.." Povedala a Kashi sa usmial. ,,Lovci priniesli plno koristi,najeme sa a vyrazíme" Povedal,otočil sa a odkráčal z hlavnej skaly. Sky sa dvihla,otrepala farebnú srsť a zyšla zo skaly.Na oznámenie psom zavyla a psy sa zyšli v kruhu okolo koristi,čo lovci ulovili. Sky sa rozhliadla a videla,že Cameron a Ajax chýbajú. ,,Lovci,kde sú Cameron a Ajax?" Opýtal sa Azor akoby Sky čítal myšlienky. ,,No...Cameron šiel po Ajaxa keďže sa na chvíľu od nás oddelil,no nevrátil sa,tak sme chceli počkať do večera či neprídu,no neprišli.." Povedala potichu Wolfie. ,,Ako to?!" Povedala vydesene Sky. ,,Chceli sme ti to povedať Alfa,no chceli sme tomu dať čas." Povedal Eren,sediaci vedľa svojej družky. ,,Chápem,ale toto nemôžeme nechať len tak" povedala Sky. ,,No s prázdnym žalúdkom ich hľadať nepôjdeme,najprv sa najedzme a hliadkari spou s Dustym a Erenom,ich pôjdu hľadať." Povedal Kashi. ,,A čo ja Beta?!" Opýtala sa Axa. ,,Ty zostaneš tu,s nami a omegou,nieto musí zostať v tábore s nami,aspoň jeden lovec." Povedal Kashi a Axa len niečo zamrmlala,no nemala na výber.Psy začali jesť postupne,snažili sa tváriť,že sa nič nedeje,no dialo. Prvá jedla Sky,Kashi,Nuru,Azor,Eren, všetci si brali len tak aby vládali nie sa napchali,keďže aj omega potrebovala jedlo. Keď prišla rada na Sashu,zjedla toho celkom dosť,teda viac ako obyčajne,no nikto to neriešil. Nakoniec keď Deaven dojedla posledný kúsok zajaca urobila svoju povinnosť a odložila jedlo. ,,Dobre Azor,pôjdeš s nimi,aby aspoň niekto z nás bol tam povedz nech tu z hliadkarov ostanú Ryan a Jaimie." Povedala Sky a vysoká Delta prikývla. ,,Tak asi sa ten večer ruší.." Povedal celkom sklesle Kashi. ,,To je v poriadku,pôjdeme nabudúce" Povedala Sky a šla posledný krát povedať pátračom,nech si dávajú pozor. Nuru ležala ako malé šťeňa na chrbte,bola noc a supina psov sa ešte nevrátila. Nuru sa otočila,otrepala zo seba prach a šla ku kraju lesa. Márne hľadala v diaľke skupinku,nikoho nevidela. Už bola na ceste sa otočiť,keď to ucítila známy pach. Hneď keď jej zmysly zareagovali uvidela aj hnedú siluetu nemeckého ovčiaka. Bol to Cameron,no bol sám,bez skupiny aj Ajaxa. Vbehol do tábora rýchlo a celkom vyplašene,takého ho Nuru ešte nevidela,nemal na sebe našťastie žiadne zranenia. ,,Gamma!" Povedal Cameron. Nuru k nemu pohotovo podišla a pýtala sa,čo sa stalo. ,,Ajax..." Vypľul zo seba zadychčane a pomaly s vytreštenými očami zdvihol hlavu. ,,Ajax....je mŕtvy"
YOU ARE READING
Snowfaith Pack- Is it right to fight? [SK]
AdventurePríbeh svorky psov snažiacich sa prežiť v skupine,každý je iný,no spája ich priateľstvo a láska,no za hranicami sú aj nepriatelia,zradcovia medzi nimi a skryté tajomstvá nepriateľov, a sú ochotní bojovať spolu so spojencami proti nim a odhaliť ich t...