,,Takže Kashi? Zaujímavé meno ," odpovedala Nuru. ,,Moje meno je vzláštne ale mám ho rád dala mi ho jedna malá fenka ," povedal Kashi. ,,Tak, keď konečne vieme tvoje meno nemusíme ťa volať on. Za to som rada, teraz poďme spať zajtra bude lov ," povedala Sky a pobrala sa ľahnúť si Zdalo sa , že Sky Kashimu verí, no Nuru mala stále malé pochybnosti. Bolo však aspoň vidno že ho má rada . Ráno sa Sky zobudila skôr pred východom slnečného psa, tak sa popreťahovala, otrepala a vyšla z dúpäťa od ešte spiacich psov. Keď vyšla začala kráčať ku levandulovej lúke, či tam neuvidí nejakého zajačika . Vedela, že lov bude spoločný,no chcela sa len pozrieť. Keď došla k lúke , vetrila ovzdušie , no žiadneho králika zatiaľ necítila. ,,Musím to tu prehľadať dôkladnejšie ," povedala si. ,,Je tu niečo no nie som si istá,čo to je . Je to nejaký starý známy pach ktorý som už dávno necítila, ale to by znamenalo, že som to cítila v dome klietok hm... Skontrolujem to potom teraz sa vrátim za Nuru a Kashim" prehovorila sama pre seba a vybrala sa naspäť domov . Nuru a Kashi boli dávno hore, Nuru sa oháňala za chvostom a Kashi si umýval prednú labku. ,,Dobré ráno, bola som sa pozrieť, či niekde na lúke nie je nejaký zajac no.. Neúspešne ," povedala Sky aby sa jej priatelia nepýtali. ,,Fajn, tak ja som na lov pripravená a čo vy Pán všetko zle počujem ?" Nuru nahodila zábavnú náladu a pripomenula včerajší incident keď si Kashi myslel, že Sky je Nurina babka hoci to tak nemyslel. ,,Ha,ha vtipné , ja som pripravený ," Sky len prikývla a všetci traja sa vybrali na lov. Sky bola na čele, hoci nemala potuchy ako sa loví . Verila inštinktom, a Kashimu keďže on je tu dlho. ,,Kashi? Chcela by som aby si bol na čele ty, viem, že si už lovil, my sme v prírode len nováčikovia . Nuru , ty dávaj pozor a sleduj každý pach či pohyb, ja budem robiť to isté ," Nuru prikíývla a Kashi bol šťastný, že mu Sky verí a že verí jeho schopnostiam. ,,Niečo cítim" povedala Sky. ,,Ja necítim nič, na toto asi dobrá nebudem ," povedala Nuru potichu. ,,Nič sa nedeje Nuru stáva sa, nie každý je rodeným lovcom ," povzbudil ju Kashi a Sky bola rada,že si tí dvaja konečne rozumejú.,,Tam! Je tam sŕňa!" povedal Kashi a začal sa blížiť k mláďaťu. ,,Vy skontrolujte, či tu nieje matka lebo na ňu je nás málo." ,Povedal Kashi a Sky s Nuru prevetrávali okolie. ,,Nie vzduch je čistý" povedala Nuru. ,,Aj ja si myslím" prikývla Sky. ,,Fajn na môj povel skočíme na mláďa ," povedal Kashi a obidve fenky prikývli. Trojica s Kashim na čele sa pomaly blížila k mláďaťu a keď boli asi dva metre od neho Kashi zadal príkaz: ,,Teraz!" skríkol a všetci traja skočili mláďaťu na telo . Kashi sa zaboril zubami do krku, Nuru do zadnej nohy a Sky do prednej. Sŕňa nemalo šancu a psy ho skolili. ,,Wau to bolo napätia !" povedala Nuru a búchala o zem huňatým chvostom. ,,Pravda, no teraz odvlečieme mláďa do tábora a tam sa najeme." Povedala Sky ktorá prevzala velenie naspäť, keďže bola situácia mimo lovu. Kashi a Nuru prikývli a začali ťahať sŕňa smerom k táboru.Keď boli pred táborom Kashi zacítil cudzí pach. ,,Votrelci!" povedal a Sky s Nuru hneď zareagovali. ,,Máš pravdu sú v tábore!" skríkla Nuru. ,, Poďte , odtiahneme korisť do tábora a uvidíme koho sem čerti nesú ," povedala Sky a všetci zamierili k táboru, keď pred sebou uvideli votrelcov. ,,Kto ste?!" Zavrčala Sky na dvoch psov ktorí im kontrolovali územie . Kashi a Nuru sa ku Sky pridali a začali vrčať tiež. ,,Toto je naše územie!" zavrčali a čakali na odpoveď. ,,Bolo to tu opustené a.." ,,Ale máme značky!" Vykríkla Sky. ,,Ako si dovoľuješ ty.." vyhŕkol na Sky nemecký ovčiak. ,,Cameron ukľudni sa ja a táto kvetinka si to vybavíme!" pozrel sa na Sky belgický ovčiak. ,,Pre tvoju informáciu nie som žiadna kvetinka!" nahnevala sa Sky keď ju pomenoval ako nejakú chuderku. ,,Daj jej pokoj!" začal Kashi a takmer by zaútočil na mohutného psa, keby mu v tom Sky nezabránila. ,,Nechaj to tak Kashi ja to vybavím ," povedala Sky a pristúpila bližšie ku psom . Nemecký ovčiak, ktorého mohutný pes nazval Cameron vyzeral napäto a nahnevane, no oni si za to môžu sami . Bol v jej veku a ten druhý bol mladší no asi bol vedúci. ,,Ja som Sky toto je naše územie, sme začínajúca svorka,nechceme problémy, len tu platí pár pravidiel ," povedala Sky vysokému belgickému ovčiakovi a snažila sa udržať očný kontakt s ním aby vyzerala nadradene , ako keď stretla Kashiho . Ten ale nebol taký nepríjemný. ,,Moje meno je Azor toto je Cameron hľadáme vhodné miesto na prežitie ,značky sme cítili, no nevedeli sme,že to tu patrí niekomu ," povedal Azor . ,,Si asi mladý na to,aby si poznal staré a nové pachy !?" nahnevane vyhŕkla Sky. ,,V tejto svorke som ja, moja priateľka Nuru a Kashi." predstavila ostatných členov svorky. ,,Hej, kvetinka, keď chceš bojovať koleduješ si o to . Začínaš ma celkom štvať, si celkom tvrdohlavá fenka, vieš ," ozval sa Cameron no Sky jej nová prezývka nevyznela veľmi dobre. ,,Hovorila som, prestaňte ma tak volať! O súboj nestojím!" vycerila zuby. ,,Oh kvetinka sa hnevá!" zasmial sa Azor a Cameron sa pridal . Sky to už vážne naštvalo a prinútili ju urobiť, niečo, čo nechcela, no nedávali jej na výber. ,,Fajn budeme bojovať, keď vyhrajem odídete odtiaľto.." Začala Sky no potom ju Azor prerušil: ,,No keď prehraješ stanem sa veliteľom tejto svorky a ty stade odídeš nadobro!" Azor sa zasmial a Sky vystrašila tá výzva, no nechcela vyzerať ako kvetinka. ,,Sky nerob to, čo keď prehraješ? Nechcem ťa opustiť!" zakričala Nuru. ,,Prepáč Nuru nemám na výber musím vyhovieť podmienkam," odpovedala . ,,Sky..Veľa šťastia!" povedal Kashi. ,,Ďakujem Kashi" odpovedala Sky a otočila sa späť smerom k samcom. ,,Takže platí, dnes pred západom slnečného psa sa stretneme pred veľkou skalou." Povedal Azor a Sky kývla, potom sa samci otočili a vydali sa smerom k rieke. ,,Stratila som rodinu, mamu,otca, sestru, brata, nechcem aj Nuru , som jej prvá kamarátka jej jediná opora, keď jej umrela mama, nesmiem ju sklamať, musím bojovať,no keď prehrajem stratím ju aj Kashiho, no keď ustúpim budem pre toho chuligána krehká kvetinka. Mám možnosť vyhrať a dokázať to, nech to stojí,čo to stojí, budem bojovať a vybojujem si česť, či prehrajem, či vyhrajem." zaumienila si Sky .
KAMU SEDANG MEMBACA
Snowfaith Pack- Is it right to fight? [SK]
PertualanganPríbeh svorky psov snažiacich sa prežiť v skupine,každý je iný,no spája ich priateľstvo a láska,no za hranicami sú aj nepriatelia,zradcovia medzi nimi a skryté tajomstvá nepriateľov, a sú ochotní bojovať spolu so spojencami proti nim a odhaliť ich t...