Psy sedeli v svite zapadajúceho slnečného psa,celá svorka už vedela o návrate Ajaxa. Kashi a Ajax si veci vybavili a skontaktovali Sangrepuru,informácie im boli veľmi užitočné a preto vďačne poďakovali. Ajax sa dostal k rozhovoru s Kashim,ktorý ho vypočul,Kashi rozumel,že chce zostať,no Sinblood by ho roztrhal. ,,Pôjdeš so mnou do Sangrepury,tam ti čip odstránia,takže sa budeš môcť vrátiť" Ajax bol šťastný,že počul po dlhom čase dobré správy. ,,Kashi,teraz sa ale musím vrátiť do Sinbloodu,Juville tu ostane,Yasuno to vedieť nemusí,budem vám dávať informácie tak často,ako budem môcť,prídem v strede noci." Kashi prikývol a dočasne sa s Ajaxom rozlúčil. Ajax vedel,že ho čaká trest,za to,že Juville nedoniesol,no teraz ho viac trápilo,či sa ostatné dve dersy nejak posunuly. Ajax vyšiel z územia a Kashi sa vrátil do campu.
Ajaxova cesta sa skončila a vstúpil do hlavnej budovy. Pred tým,než odišiel,sa vyváľal v prachu,aby Yasuno nič nespoznal. V miestnosti prevládal chlad a všade sa naň dívali oči psov. Na hromade z kameňov,tehál a stavebných materiálov tam stál Yasuno. Jemné oranžové lúče mu zvýraznili jeho tesáky a pokrčený nos plný zlosti. ,,Kde máš tú háveď?!" Ajax ticho stál na chladnej popraskanej betónovej podlahe a díval sa natočenou hlavou k zemi. ,,Nemám ju" Yasuno vyštekol a jeho echo sa ozvalo celou budovou. Bleskovo skočil dole a chytil tesákmi Ajaxa za krk. Ajax bol prekvapený tak,že nestihol ani registrovať,čo sa deje,až potom ucítil bolesť a prameň krvi vytekajúci z jeho krku. ,,Tak teraz ma pekne počúvaj,ak ešte raz zlyháš a tá líška spôsobí problémy,tak ti to hrdlo rozhryznem,plánujem skonať Skyinu svorku čo najskôr,rozumieme si,Akiva?" Ajax s kašľom prikývol a vypľul na zem krv. ,,Áno pane,ale Sky už dávno nieje Alfou" Povedal potichu a rozkašľal sa. ,,Sky už nieje Alfa?" Yasunove oči zaiskreli,,Odvedte ho do jeho cely." Po jeho slovách ho dve psy odniesli cez chodbu do miestnosti s vezňmi. Cela bola s mramorovou podlahou,steny boli betónové a mreže zo železa,jediné čo v nej bolo bola miska so starou vodou. Ajax sledoval cely okolo seba,psy boli vysílené,niektoré už pomaly opúšťali vonkajšiu schránku.Ajaxovi bolo z tohto všetkého svinstva zle,no nemal na výber. Psy mu na krk nasadili obojok,aby neaktivoval svoju Dersu a pred nosom sa mu zatvorili mreže . Ajax ľahol do roha na chladnú zem,všade bol rutinný pach krvi a umierajúcich tiel,psy mali rôzne emócie. Strach,smútok,zmetenie,hnev,no bolo jedno,čo cítili ajtak majú len dve možnosti,buď umrieť alebo získať dersu a bojovať so Sinbloodom.
Po pol hodine Ajaxa zobudil zvuk výkrikov a cvakajúcich zubov. V momente sa postavil a pritisol sa k mrežiam. Videl tiene psov,bojujúcich medzi sebou. ,,Pravdepodobne nová dersa." Povedal si Ajax. Okolo prešiel jeden z dobermanov. ,,Hej,čo sa tam deje?" Doberman sa k nemu otočil,no bolo vidno,že má naponáhlo.,,Jeden SBP získal dersu,je trochu prchký." Pes odplachol a Ajax sa zasa otočil ku tieňom. Rovnako ako on,užívateľ dersy sa rýchlo unavil a Sinblood ho odvliekol na výcvik. ,,Tretia celková dersa,ak to takto pôjde naďalej... Musím zistiť ostatné dersy. Ajax len vyčkával na psy,kým sa ukážu,keďže cela toho psa bola neďaleko neho. Po niekoľkých minútach konečne uvidel SBP psa,bol to na jeho prekvapenie....
fena Akity. Ajaxa celkom prekvapilo,že tu majú aj feny,no na tom nezáležalo. Fene konečne nasadili obojok a strčili do cely. Ajax ju ticho sledoval a čakal,kým psy odídu. Po pol hodine sa tak aj stalo. Strčil nos najbližšie k mrežiam a díval sa na ňu,bolo vidieť,že fena bola už slabá a unavená,no to ešte asi nevedela,že ju čaká tréning. Pozrela sa na Ajaxa z druhej strany chodby a zasyčala. ,,Čo so mnou teraz urobia?" Fena bola celkom zúrivá a Ajax to videl. ,,Akiva!" Ajaxa fena oslovila jeho falošným menom. ,,Ako vieš moje meno?" Ajax nechcel aby fena o ňom niečo vedela viac ako by mala. ,,Dosť o tebe hovoria,keďže si prvý držiteľ dersy." Ajax sa vystrel a prezrel si fenu znova. U feny to jemne vzbudilo neistotu,ako vyčítal z jej pohľadu. ,,Aké je tvoje meno?Akú máš dresu a koľko ďalších psov ju získalo?" Fena sa obhliadla okolo a olízla si pysky. ,,Zadali mi meno Asuka,predtým som meno nemala,takže ti vlastné meno dať nemôžem,moja dersa je Transformačná,dokážem sa meniť na druhy vtákov,zatiaľ zvládam len kolibríky,holubice a podobné vtáky,ako viem,je tu ešte jeden pes,ktorý už dersu má,myslím,že to je
kelpia,jeho meno neviem,rovnako ako jeho dersu." Ajax kývol a zamyslel sa na chvíľu. ,,A ešte si mi neodpovedal na otázku." Asuka čakala na Ajaxovu odpoveď. ,,Budeš teraz trénovaná v ťažkom tréningu,aby si dokázala ovládať svoju dersu,bude to náročné a keď nebudeš dosť silná,môžeš aj umrieť." Asuke prikývla a pozrela sa na popraskanú zem. ,,Bude to zábava" Ajaxa jej poznámka prekvapila,nečakal,že Asuke by niečo také povedala,no nepoznal ju,takže sa až tak nečudoval. ,,Budeš musieť potom bojovať proti určitej svorke,spolu s Yasunom." Asuka sa pozrela na Ajaxa a začala sa smiať. ,,Vážne?! Budem bojovať na Yasunovej strane ako jeho zbraň?!" Asuka vrtela chvostom a v očiach mala iskričky. ,,Nie,to je zlé,Yasuno nieje ten s kým by si mala bojovať!" Asuke sa usmiala. ,,Ale prečo?" Ajax si sadol. ,,To ti vôbec nevadí,čo ti urobil a,že budeš bojovať proti nevinným?" Asuke sa zamračila. ,,Čo si za vojaka?! Yasuno mi dal domov a meno,budem k niečomu dobrá a som jediná svojho plemena,kto obdržal dersu,taký dar musíme odceniť." Ajax sa zamračil na fenu,no nechcel ukázať,že niečo so svorkou má. ,,Aké je tvoje meno Akiva?" Ajaxa to zarazilo,kebyže jej povie svoje meno,tak Yasuno zistí,že patril do svorky. ,,Nemal som meno" Povedal Ajax a Asuke sa začala smiať,pravdepodobne nebude na Ajaxovej strane,je to maldá fena,nevie,čo je presne správne,no Ajax sa ju nebude snažiť prehovoriť,bolo by to podozrivé. V tom prípade bude musieť počkať na poslednú dersu,večšinou každý deň majú výcvik,tam by ho už mohol stretnúť,keďže je nováčik.Luna už vychádzala a bol Ajaxov čas na výcvik. Stráž prišla a odviedli ho do priestora v meste.Ako predpokladal a dúfal,bola tam aj Asuka a kelpia. Bol to silne vyzerajúci samec,mal čierno-hnedú srsť a vyzeral sebaiste. Ajax sa k nemu postavil a pes pretočil oči smerom naňho. ,,Aké je tvoje meno?" Pes sa pozrel dopredu na prázdnu stenu. ,,Momentálne som Axis." Axis viac toho povedať nechcel,no ajtak jeho dersu zachvíľu uvidí v akcii.
Tréning začal a trojica vyštartovala. Úloha bola prostá,prejsť hocijakým spôsobom cez 20 metrovú stenu starého mesta. Ajax vybehol ako posledný,aby videl dersy. Asuke ihneď použila svoju dersu a premenila sa na sokola. Už tu videl problém,nedokáže veľmi ovládať večšie druhy vtákov,často začala upadať nižšie alebo sa na sekundu premenila na niečo menšie,pravdepodobne jej to pridáva na ľahkosti jej tela,takže sa hýbe hbytejšie,toto je o čas,kto bude prvý,dostane dnes viac jedla. Ajaxovi sa zrazu niečo začalo pohybovať v rohu oka. Bol to Axis a používal svoju dersu..a nielen to. Jeho fyzické ability boli skvelé až špičkové,jeho dersa mu umožnila večšiu silu a odrazy,bol asi 10 metrov od steny a použil svoju dersu. Jeho dersa bola...mocná. Axis pridával na rýchlosti a z jeho tela začali vyžarovať modré plamene. Axis sa odrazil od steny a časť,kde sa odrazil sa premenila na popol. Ajax použil svoju dersu a stenu prekonal. Prvý bol Axis,druhý on a Asuka bola tretia. ,,Tvoja dersa je vážne pôsobivá" Axis sa naňho pozrel a uhasil svoje plamene. ,,Moja dersa mi umožňuje premeniť veci na popoľ po dotyku a podpáliť seba a okolie." Ajax bol vysílený,no vďaka tréningu sa naučil naďalej držať a na Axisovi videl,že je trochu prehriaty,na Asuke zasa videl,že nachvíľu stratila pamäť a obzerala sa s otázkou,kde je. Axis nastavil uši, uvidel stráž,ktorá ich už išla odniesť a nasadili mu obojok. ,,Ciao Akiva" Za psami sa zatvorili dvere a Ajax sa na nich díval,kým sa mohutné dvere nezavreli. ,,Toto nieje dobré,po tréningu si ani neviem predstaviť ich silu s faktom,že ma majú za jedného z nich"
ESTÁS LEYENDO
Snowfaith Pack- Is it right to fight? [SK]
AventuraPríbeh svorky psov snažiacich sa prežiť v skupine,každý je iný,no spája ich priateľstvo a láska,no za hranicami sú aj nepriatelia,zradcovia medzi nimi a skryté tajomstvá nepriateľov, a sú ochotní bojovať spolu so spojencami proti nim a odhaliť ich t...