Kashi pozoroval hrajúcu sa novo pomenovanú Icy s ostatnými členmi svorky,bol rád,že ju prímuli za svoju hoci to je nebezpečný pes. Kashi sa zdvihol zo zeme a kráčal za Sky. Kashi cupkal zo šťastím a chcel svoju družku pochváliť za to,ako sa držala napriek svojmu stavu. ,,Sky,bola si perfektná!" povedal Kashi a Sky mykala chvostom sem a tam. ,,Som rada,že som to urobila,bola to česť ako pre mňa tak aj pre Icy,rada som ju spoznala." odpovedala prívetivo Sky a sadla si. ,,Ona tiež" prikývol Kashi a sadol si vedľa nej. ,,Myslím,že sa zachvíľu budem môcť preháňať na lúke ako malé šťeňa." potešila sa Sky a otočila sa na Kashiho,toho to tiež potešilo a len sa zasmial.
O niekoľko pútí slnečného psa
,,Poď Sky!" Kričal Kashi keď sa spolu so Sky bežali na lúke. ,,Veď počkaj!" kričala bežiaca Sky za ním. Kashi bežal a Sky ho dobehovala,už ich delilo len pár psích dĺžok aby ho dobehla. ,,Oou" povedal Kashi keď cítil Sky za pätami. ,,A mám ťa!" Sky skočila na Kashiho a ten sa rútil k zemi plnou parou,Kashi zostal na chrbte a Sky ho mala pod sebou. ,,No čo?" opýtala sa povýšenecky a s humorom Sky. ,,Dobre tak možno ma dokážeš dobehnúť." povedal Kashi a prevrátil očami. Sky z neho zliezla a začali sa rozprávať. ,,Hej Sky,teraz keď nastali také pekné časy a začal letný pes, myslel som či by sme.." zaváhal trochu Kashi. ,,Áno?" opýtala sa Sky. A Kashi sa nadýchol no nestihol nič povedať lebo za nimi pricupkali Icy s Nuru. ,,Ahojte nerušíme?" opýtala sa Nuru a Kashi trochu sklopil uši no len pokorne zavrtel hlavou. ,,Čo potrebujete?" opýtala sa Sky a Icy podišla bližšie. ,,Alfa chcem len povedať,že som už mladá dospelá a chcela by som sa ťa niečo opýtať." povedala Icy. ,,Áno čo?" pochopila Sky. ,,Vieš,rada by som na dôkaz svojho dozretia chcela skúsiť na jeden deň postavenie Omegy." povedala Icy a Sky sa zarazila. ,,Prečo na dôkaz?" opýtal sa Kashi. ,,Lebo chcem skúsiť najťažšie práce vo svorke a dokázať sa podriadiť ako Deaven!" odpovedala hrdo Icy. ,,No,na jeden deň to skúsiť môžeš,keď proti tomu Deaven nebude,bude na jeden deň hliadkarka,no vedúci bude Orion." prikývla Sky. ,,Prečo Orion?!" skríkla Icy. ,,Lebo bol veliteľ pred tebou a bol tiež skvelý,no ty si bola lepšia tak som ťa zaň dala." odpovedala Sky. ,,Len aby sa nepovrchoval,no jeden deň ma asi nezabije" prikývla Icy. ,,Fajn choďte vopred a ja to vyhlásim." povedala Sky a Icy spolu s Nuru sa rozbehli za svorkou,neskôr už tam boli všetci a Sky sa postavila na hlavnú skalu. ,,Takže dnes som dostala návrh od Icy, ako jej dôkaz sily a dozrelosti,chce byť na jeden deň Omegou!" vyhlásila Sky a psy si začali šepkať. ,,Samozrejme, keď proti tomu niečo nemá Deaven a bude z nej jednodenná hliadkarka." podotkla Sky a pozrela sa na hnedobielú sučku. ,,Ja s tým problém nemám,len nie každý sa dokáže podriadiť a robiť tie najtvrdšie práce." prikývla láskavo Deaven. ,,Viem a preto to chcem skúsiť" povedala hrdo Icy a Deaven sa usmiala. ,,A ako vodca hliadkarov bude Orion" povedala Sky a Orion sa nadul pýchou. ,,Ďakujem alfa,som rád" odpovedal s rivalským pohľadom na Icy. ,,Samozrejme potom sa Icy zasa stane veliteľka hliadkarov!" povedal Kashi a Sky prikývla. ,,Fajn" povedal pohodovo Orion. ,,Teraz aby som nepripomínala hliadkari,takže aj Deaven pôjdu na obhliadku" Povedala Nuru a hliadkari a aj Deaven odišli. Psy sa rozišli a Sky sa začala poberať tiež no zastavil ju Kashiho hlas. ,,Sky!" zahŕkol Kashi Sky a tá zastala a otočila sa naň. ,,Áno vlastne,čo si mi to chcel povedať?" opýtala sa Sky a akoby Kashimu čítala myšlienky. ,,No,k tomu,čo som začal na lúke.." Kashi si sadol a Sky urobila to isté. ,,Áno?" Sky sa naň pozrela modrými očami a zdvihla uši. ,,Tak..Ohľadom zakladania rodín,sme už dospelí a.. Podľa mňa by bolo milé mať nejakých tých potomkov keby si súhlasila." povedal nervózne Kashi. Sky skamenela a zčervenala. ,,Kashi,určite si založíme rodinu,no nie hneď to chce trošku času." odpovedala Sky a Kashi sa usmial. ,,Vážne?!" opýtal sa Kashi šťastne,že ho Sky primula ako Otca svojich budúcich šteniat. ,,Samozrejme" odpovedala s láskou Sky a olízla Kashiho. ,,Alfa!" skríkol Orion vedúci hliadkarov skoro vracajúc sa z obhliadky. ,,Čo sa deje?!" opýtala sa Sky a postavila sa a zvyšné hlavné psy pribehli. ,,Našli sme troch psoch šmátrajúcich na našom území!" povedal nahnevane Orion. ,,Dovedte ich sem!" prikázala Sky a pred ňu pristúpili tri vysoké psy. ,,Kto ste a čo ste robili na našom území?" opýtala sa Sky. ,,Ja som Eren toto je moja družka Sasha a jej sestra Wolfie, prišli sme s mierom nechceli sme vám tu šmiediť len sme chceli nájsť nejaké útočisko." povedal mohutný leonbergerský pes a ukázal na dve nemecké dogy jedna krémovej a druhá čiernobielej farby. ,, Nechcem psy prímať len tak,no boli by ste skvelé prírastky,silné psy potrebujeme." prikývla Sky a psy boli šťastné ako šteňiatka. ,,Zajtra si preveríme vaše schopnosti aby sme vám vedeli prirovnať postavenia." povedala Sky a psy poslušne prikývli a odišli sa zoznámiť s ostatnými psami. ,,Eren,Sasha a Wolfie" povedal Azor. ,,Áno" povedala Sky sledujúca nováčikov. ,,Omega!" zvolala Sky na Icy a tá pricupkala. ,,Áno alfa?" opýtala sa Icy. ,,Ako ti ide postavenie?" opýtala sa Sky. ,,Ide to fajn, vzhliadam ku Deaven,že sa dokáže podriadiť." prikývla. ,,Nezabudni Omega budeš do zajtrajšieho poludnia." podotkla Sky. ,,Áno, to mám na rozume!" povedala Icy a Sky ju pustila zoznámiť sa tiež. ,,Je to od teba láskavé,že si nás prijala do svorky." popodišla k nej čiernobiela doga. ,,Ou..Em.. To je vporiadku rada prímem psy ktoré to potrebujú." povedala šťastne Sky a Sasha jej úsmev oplatila. ,,Alfa?" opýtal sa za ňou melodický hlas Kashiho. ,,Ospravedlň ma Sasha." ospravedlnila sa Sky. ,,Vporiadku" povedala s úsmevom. ,,Áno? Dnes sa ma stále niečo pýtaš." zasmiala sa Sky. ,,Áno,to viem,iba som ti chcel povedať,že ti ďakujem za to,že si ma prijala." povedal Kashi. ,,O..Kashi" Sky sa usmiala a objala ho. (takže mu hlavu dala na rameno a prisunula sa k nemu čo najbližšie) ,,Vždy ti budem oporou." zašepkala mu do ucha a Kashi jej povedal tiché ,,Milujem ťa"
YOU ARE READING
Snowfaith Pack- Is it right to fight? [SK]
AdventurePríbeh svorky psov snažiacich sa prežiť v skupine,každý je iný,no spája ich priateľstvo a láska,no za hranicami sú aj nepriatelia,zradcovia medzi nimi a skryté tajomstvá nepriateľov, a sú ochotní bojovať spolu so spojencami proti nim a odhaliť ich t...