Sky sa zobudila pod srsťou slnečného psa a vedľa nej ešte spali 4 psy. ,,Stávame banda! Dnes ideme k rieke je dosť teplo ," ohlásila a ostatní členovia,až na hundráka Camerona , okamžite vstali . ,,Fajn,bude zábava!" potešila sa Nuru. ,,Hmp, aspoň sa osviežim ," potešil sa Kashi. Sky kývla a urobila krok smerom z dúpäťa. Ostatní ju nasledovali , Nuru skackala popri nej a Azor sa rozprával s Cameronom. Sky prešla cez kríky smerom k rieke, ktorá bola neďaleko. Kráčali lesom kým dorazili k dostatočnej blízkosti aby počuli zvuky rieky. ,,Sme tu!" ohlásila Nuru s vyplazeným jazykom. Sky sa potešila a prikývla, psy sa rozutekali k rieke a Sky ich s úsmevom na tvári sledovala. ,,Hej Sky! Poď si zaplávať!" skríkol Kashi keď skočil do vody. ,,Fajn!" Sky sa rozbehla za ním, a skočila tiež. ,,To nebolo zlé kvetinka ," Povedal vyhrievajúci sa Cameron. ,,Čo, skok? Pravda, no nejdeš do vody?" opýtala sa Sky. ,,Nie je mi dobre tu" odpovedal Cameron keď sa prevrátil na druhý bok na kameni. ,,Ako myslíš, všetci sa tu chladíme a on sa chce ešte viac upiecť!" povedala si Sky. ,,Hej Sky!" skríkol na ňu hlas Kashiho, keď sa na ňu tá hnedá guľka vrhla a obidvaja spadli do vody. ,,Mohol si ma upozorniť, že skáčeš!" povedala Sky keď sa vynorila pred Kashim. ,,Veď som upozornil!" povedal pobavene Kashi. Sky len prevrátila očami a začala naňho skákať tiež. Azor vyšiel medzitým z vody a ľahol si vedľa Camerona ktorý zaspal. Nuru zostala vo vode a chytala rybky iba pre zábavu. ,,Bol to dobrý nápad, ísť sem!" povedala s rybkou v ústach. ,,Tiež si myslím, aspoň máme zábavu do večera potom sa musíme vrátiť." odpovedala Sky. Prešlo pár hodín a všetky psy sa vyhrievali na slnku. ,,Taakže.." začal Kashi. ,,Áno? Kashi, potrebuješ niečo?" opýtala sa Nuru. ,,Vlastne áno, chcel by som sa prejsť ," odpovedal Kashi. ,,A sám alebo potrebuješ doprovod?" odpovedala Nuru. ,,Ako moja maličkosť by chcela aby ju niekto sprevádzal , lebo nie je samotár ," povedal zo zdvihnutou hlavou no samozrejme humorne Kashi. ,,Ja sa tiež potrebujem pretiahnuť,pôjdem s tebou ," povedala Sky. ,,Výborne!" povedal Kashi keď sa zdvihol a otrepal srsť. ,,Budeme za chvíľu späť , neporobte niečo!" povedala Sky a Nuru s Azorom prikývli . Cameron ďalej spal. ,,Tak, o čom chceš rozprávať?" opýtala sa Sky Kashiho pri prechádzke. ,,Vlastne mám takú otázku.." odpovedal Kashi. ,,No?" spýtavo naklonila Sky hlavu . ,,Tak, keď budeme už väčšia svorka, a budeme mať postavenia, dala by si ma ako čo?" opýtal sa Kashi. ,,Prečo ja by som to mala určiť ?" odpovedala Sky. ,,Lebo si Alfa, si múdra, šikovná,ohybná , bystrá.. Pekná ..." povedal Kashi , no pri poslednom slove stíchol. ,,Ja.. Už keby som bola alfa, tak by som ťa dala za svoju betu, pretože si perfektný na tú pozíciu ," odpovedala Sky. Kashi odvrátil zo Sky hlavu aby zakryl ako sa hanbí. ,,Vieš, keď sme ťa s Nuru stretli , bol si iný pes, samotár, trochu hundrák ako Cameron . Tvrdohlavosť ti tiež nechýbala , no teraz vidím, že ani jedno z toho nie si ," povedala Sky. ,,Ďakujem ," povedal Kashi s pootvorenými ústami, hoci si to neuvedomoval. ,,Sky.." povedal Kashi no nedokončil vetu. ,,Sky naňho nechápavo pozrela. ,,Ja.. Aha!" prerušil svoju vetu Kashi, Sky sa obzrela na rieku kam Kashi pozeral a uvidela rovnakú vec, ktorá zaskočila aj jeho. ,,Je to..pes?" opýtal sa Kashi. ,,Neviem pravdepodobne , " pozrela sa Sky na zvieratko na klade. ,,Myslím, že nevie plávať!" vykríkol panicky Kashi. ,,Musíme mu pomôcť!" odpovedala Sky. ,,Idem pre ostatných!" povedal Kashi. ,,Nie! Sme ďaleko kým ich zavoláš a oni prídu , bude neskoro, musíme si poradiť sami!" jasne sa vyjadrila Sky, Kashi len prikývol a podišiel ku zvieratku, ktoré prúd unášal spolu s kladou ktorej sa držal. Sky s Kashim skočili do prúdu a snažili sa doplávať k nemu. Kashi chytil kladu a Sky labou plesla do vody aby sa udržala nad hladinou. Kashi sebou trhol a vyštveral sa na breh . Sky chytila zvieratko a nasledovala Kashiho .Obidvaja lapali po dychu a hľadeli na čierno-bieleho psíka ktorý vykašliaval vodu. ,,Je aspoň jeden deň, že sa niečo nedeje?" opýtal sa Kashi. ,,Dobrá otázka, no tohto musíme odniesť k nám aby nabral sily ," povedala Sky. ,,Fajn, vezmem ho ," prikývol Kashi a jemne vzal medzi zuby psíka. Sky a Kashi kráčali bok po boku až došli ku zvyšku svorky. ,,Kde ste boli tak dlho?! A kto je tento?" opýtal sa Azor . ,,Všetko vám neskôr vysvetlíme teraz musíme ísť domov a postarať sa o tohto ," odpovedala Sky. Všetci prikývli a vydali sa domov. Kashi položil slabého psíka do dúpäťa a Nuru priniesla pár bylín na žalúdok. ,,Na, zjedz to pomôže ti to!" núkala ich psíkovi. ,,Ako vieš načo sú?" opýtala sa Sky . ,,Odmalička ma zaujímali bylinky . Mama mi o nich rozprávala a učila som sa ," odpovedala Nuru a Sky na ňu hrdo pozrela. ,,Počkáme kým ti bude lepšie a potom nám vyrozprávaš, čo sa ti stalo ," prihovorila sa Sky psíkovi. ,,Je to Kavalier King Charles Spaniel, veľmi rozmaznané psy ," odfrkol si Cameron. ,,Ďakujem Cameron ," sarkasticky odpovedala Sky . Kashi si ľahol vedľa psíka a počkali na večer. Kashi zaspal a všetci až naňho sa zabávali a rozprávali o psíkovi. Sky podišla ku Kashimu, sadla si a opýtala sa : ,,Ako mu je?" ,,Je mu fajn , spí mám ho zobudiť?" opýtal sa Kashi. ,,Prosím ," odpovedala Sky. Kashi strčil jemne nosom do psíka a ten sa zobudil. ,,Kde to som?" opýtal sa psík zmätene. ,,Si v bezpečí um.." povedala Sky , nevediac ako položiť správne otázky . ,,Volám sa Orion," odpovedal psík sám od seba . ,,Takže Orion, ako si sa dostal do takej nebezpečnej situácie?" opýtala sa Sky. ,,No ja som vyrastal so svojou mamou a otcom, moji súrodenci sa predali dlholabým lebo sme čistokrvní , no ja som nikoho nezaujal neviem prečo . Bol som len vychudnutý no teraz som už v lepšej kondícii, tak ma vyhodili do rieky aby som sa utopil . V rieke som bol už celkom dlho , asi týždeň mal som vodu a sem tam sa mi do úst dostala rybka . Nemohol som plávať lebo prúd bol na mňa silný a ako som videl aj pre vás . Potom ste ma zachránili a som vám vďačný ," povedal Orion. ,,Nemáš začo" povedali Sky a Kashi. ,,Ináč mám ešte jednu otázku na vás.. vy spolu chodíte alebo?" opýtal sa Orion. Sky s Kashim pri tej otázke skameneli. ,,Nie?" odpovedal Kashi neisto , červenajúc sa a Sky prikývla. ,,Toto je nepodstatné no ako vidím si sám, nechceš sa pridať do svorky?" opýtala sa Sky. ,,Veľmi rád ," odpovedal veselšie Orion. ,, Ináč ja som Sky a toto je Kashi aby si vedel naše mená . Keď ti bude lepšie zoznámiš sa s ostatnými." odpovedala Sky a vyšla z dúpäťa. ,,Máme tu ďalšieho humoristu čo?" zasmiala sa v duchu Sky a rozbehla sa za ostatnými aby im oznámila informácie o novom členovi svorky.
KAMU SEDANG MEMBACA
Snowfaith Pack- Is it right to fight? [SK]
PertualanganPríbeh svorky psov snažiacich sa prežiť v skupine,každý je iný,no spája ich priateľstvo a láska,no za hranicami sú aj nepriatelia,zradcovia medzi nimi a skryté tajomstvá nepriateľov, a sú ochotní bojovať spolu so spojencami proti nim a odhaliť ich t...