35. Kapitola

28 4 0
                                    

Noc vystriedal deň a skupina pár členov z oboch svoriek sa vydali hľadať. Psi tvorili asi 10 člennú skupinku.,,Nezdá sa ti to divné?" Opýtala sa Nuru.,,A čo? Že utielki?Určite mali dobrý úmysel" Zahŕkol Azor.,,Neviem,tí dvaja sú poslednou dobou divný,nenávidia čo len pohľad na seba" Pokrútila hlavou kráčajúc v strede skupiny.,,Nuru.." Prevrátil Azor očami.,,Ináč,čo to bolo?" Opýtal sa.,,Čo bolo čo?" Nuru povzdvyhla hlavu.,,Tie kvetiny,čo si niekoľko dní dozadu kázala Wolfie a Annie pozbierať" Povedal a Nuru si vzpomenula.,,Ach to,no to bolo niečo ako prekvapenie,pre všetkých psov,zhrnula som informácie o každom členovi svorky,ich záujmy a minulosti,taktiež som myslela aj na budúcnosť a chcela som vytvoriť niečo ako.." Nuru nestihla dopovedať posledné slovo,lebo sa skupina zastavila.,,Nuru,čo sa deje?" Opýtala sa Sandy,ktorá za ňou zo zadu pricupkala.,,Sme za našími hranicami,nemôžme pokračovať naďalej,pokračovať budú môcť už len členovia svorky,nie Sangrepury" Povedal vedomým hlasom vedúci Syiah.,,Prečo?" Opýtala sa Nuru.,,Ohrozenie,to" Odpovedal delta.,,Ale je to nespravodlivé,nemôžte nás tu tak nechať" Povedala.,,Máme svoje pravidlá a povinnosti slečinka,je mi ľúto,ďalej pôjdete sami." Azor po jeho slovách vyceril zuby,no Syiah si toho nevšimol,lebo ho zahŕkla Nuru aby s tým prestal.,,Čo robíš?" Opýtala sa.,,Veď na teba zvýšil hlas,takto sa s tebou rozprávať nebude!" Povedal a stále sa díval Nuru do očí.,,Vážne sa chceš hádať s Deltou dobermanov?" Opýtala sa Nuru a Azor si odfrkol a otočil hlavu.,,Tak vidíš" Povedala a Azor bol ticho. ,,Dobre teda,pôjdeme vopred,no chceme so sebou aspoň jedného zo Sangrepury" Povedala Nuru a Syiah nakoniec prikývol.,,Dobre,dám vám Tameho" Povedal Syiah a zo skupiny vyšiel samec.,,Stretneme sa tu,pokiaľ nič nenájdete,vráťte sa sem,my si už zistíme,či ste tu" Povedal a skupina sa vrátila.,,Dobre,ideme!" Povedala Nuru. Psy boli 6 a to Nuru,Azor,Sandy,Asamir,Axa a Tame. Psy chvíľku stáli a vydali sa na cestu,kráčali územím,okolo nich sa nachádzal les,bola síce zima no po snehu nebolo ani chýru ani slychu,síce už raz napadal,no to bolo len na pár dní,ihličnany boli huste vzrastené a listnaté stromy boli už síce nahé,no tak či tak,okolo bola zeleň.,,Takže aké máš postavenie?" Opýtala sa napokon Axa.,,Patrím medzi hlanvejších bojovníkov,no máme pre to vlastné pomenovanie" Odpovedal cez rameno.,,To máte koľko postavení,s ničím takýmto som sa vo svorkách nestretla" Povedala a Tame pokračoval.,,Máme tri postavenia,Hlavné-Etu,Bojovné-Onta,Strážne-Wate a Lethe,čož sú vlastne liečitelia,pre každú vec máme pomenovanie,nie len naším jazykom" Povedal a Axa prikývla.,,Aha,to máte celkom náročné keďž-....Počkaj,Nuru?!" Povedala hlasnejšie.,,Čo kričíš?!" Nahnevala sa mierne Nuru.,,Len som si vzpomenula na Camerona,je tam bez jedla a vody,nesmieme ho nechať zahynúť,Yasuno nám potom vyhlási nielen vojnu ale aj peklo" Povedala.,,Cameron? Ten chudák už ani nevie kto je" Povedal Tame.,,Ako to myslíš?" Opýtal sa Azor.,,Cameron je syn Pumy a Shira ako môžte už vedieť,no myslíte si,že vždy stál na ich strane? Nie,bol potupa Sinbloodu a rodičia naňho tlačili až kým zo seba nevydal všetko spolu s krvou,cvičili ho,nenávidel to,že jeho osud je byť jeden z nich a ísť v šľapajách svojích fotrovcov,brali ho a aj berú ako vec,neskôr mu dali príkaz opustiť svorku a neukázal sa tam už potom nikdy, ďalej bohužiaľ neviem" Povedal s kľudným hlasom.,,Potom ma zachránil,vychoval a našli sme túto svorku,toto mi nikdy nepovedal,no odkedy viem,že je členom Yasunovej strany,je mi už všetko možné" Povedal a Tame prikývol.,,Aj to môže byť možné" Povedal a pokračovali v ceste. ,,Ako to,že som tu nevidela žiadne samice?" Opýtala sa Nuru. ,,Sú v osobitnom priestore,nieje ich veľa tak okolo 20 my sme vyše 200. Je to kôli bezpečnosti a ochrane,k tomu,potomkov tu často nemáme,keďže na to čas nieje,no musíme udržať rod,ale samozrejme druhovia spolu z donútenia niesu" Povedal a stíchol.,,Máte zaujímavé pravidlá" Pokračovala Nuru.,,Veru áno" Tame sa jemne zasmial.Psy zastali a ocitli sa pri rieke.,,Došli sme na pokraj doliny,pokiaľ ide o Camerona,môžem to tam prehliadnúť,je to síce ďalej,ale na hľadanie na tomto území nestratíme veľa času,takže to môžeme urobiť večer,aby ste boli v bezpečí počas stmievania" Povedal a Nuru prikývla.,,Počas cesty majte oči na stopkách,môžu byť kdekoľvekno cieľ cesty poznáte!" Povedala Nuru a rozbehla sa smerom toku rieky.Okolo sa myhali listnaté už opadané stromy a ihličnany a pár krov. Nikto nič nevidel,obloha bola plne modrá a slnečný svit sa im odrážal od kožuchov.

,,Nuru,sme skoro na mieste,mala by si sa napiť" Povedala Sandy.Všetky psy pili od vyčerpávajúcej cesty sem,z rieky vodu hltali takmer v litroch.,,To je v poriadku" Povedala Nuru,ktorá bola už už pripravená vyraziť.,,Nuru,toto je tretia zastávka,mala by si sa už minimálne napiť" Nuru sa na ňu pozrela.,,Strácame ale čas" Povedala a Nuru sa zasmiala.,,A ty si myslíš,že budeš rýchlejšia ak sa nenapiješ,tak či tak tu spolu s Tameom čakáte na nás" "A čo on?!" Opýtala sa Nuru.,,Tame je na toto stavaný a k tomu on aj pije,takže šup šup!" Povedala a Nuru sa nakoniec otočila a vykročila ku rieke,hlavu priložila k nestálej hladine a jazykom si nabrala niekoľko glgov vody.,,Lepšie?" Opýtala sa s úsmevom Sandy.,,Heh,lepšie" Povedala Nuru a psy pokračovali v ceste,cieľ bol už blízko a z pomedzi kríkov bolo vidieť hlavnú skalu. Nuru spomalila aby skupina lapila dych,všetko tu bolo ako pred tým,nič sa našťastie nezmenilo.Vošli do priestoru,žiadne stopy,nik tu pravdepodobne nebol. Nuru šla okolo hlavnej skaly,pelechu Omegy,hliadkarov a nakoniec lovcov.Nakoniec vstúpila do nory hlavnej štvorky,kde našla svoj projekt.,,Všetko je pri starom" Vydýchla si. Prezerala si kvetiny,kvietok po kvietku,no niečo jej tu nesedelo.,,Tie kvety...Sú príliš čerstvo vyzerajúce,na to,že sme tu neboli asi dva dni...potrebujú oxid uhličitý,ktorého tu dostatok nemali...jedine že..!" Nuru vybehla von,no bolo neskoro jej obavy sa naplnili. ,,VYPADNITE!''

Snowfaith Pack- Is it right to fight? [SK]Where stories live. Discover now