Svorka začala panikáriť,no Kashi si nechal chladnú hlavu. ,,Nepanikárte!" Povedal Kashi a psy sa ukľudnili.,,Nevieme presné úmysly tej svorky,ani nevieme čo sú zač,hoci som ich nevidel,ako mi Alfa popisovala sú najviac 20 my sme síce 18 to sú len 2 psy,no oni sú bojové plemená,narozdiel od nás" Povedal Kashi a Dusty sklonil z davu hlavu. ,,Ako Ajax a Sasha" Zamrmlal. ,,Máme tu síce Icy a nemecké ovčiaky,no to nestačí...." Kashi zmĺkol a Sky sa naň s prižmúrenými a nechápavými očami pozrela.,,Myslím,že by sme mali odísť,alebo stratíme niekoľko členov svorky a prehrajeme,je to jedno." Povedal Kashi a psy mali rôzne pocity smútok,zloba,zarazenie,prekvapenie..,,Kashi, to nemôžme! Sme tu od začiatku a máme to tu perfektné,tie psy si ani nespoznal!"Skríkla Sky a Kashi sa zamračil.,,Počúvaj,nechcem stratiť ďalších členov svorky,bojové psy znamenajú porážku,nemusím ich spoznať,viem to,sám som bol šikanovaný jedným" Povedal Kashi a sklonil hlavu. ,,Je mi to ľúto,no ja to tu nenechám bez boja!" Povedala Sky a zavrčala ,,Sakra nechápeš,že sa vedieme do samovraždy?!" Skríkol.,,Viem,ale radšej umriem v boji,než sa vzdať!" Povedala Sky a Kashi sa na ňu prekvapene pozrel a mlčal.,,V tom prípade bojuj,no potom sa nezľakni,že budeš sama,ja svorku nevezmem do hrobu" Zašepkal Kashi a odišiel. ,,Nech si ide" Povedala Sky a otočila sa na Nuru a Azora. ,,Alfa.....Myslím,že má Beta pravdu,nemali by sme riskovať" Povedal Azor a Nuru prikývla. ,,Čo ste to za hlavné psy? Máte rozhodovať na účel svorky,nie byť strachoputi" Povedala nahnevane Sky. ,,Sky,čo to nevidíš?! Sme síce svorka,no keby sme bojovali vezmeš nás za našími matkami a súrodencmi" Povedala Nuru.,,Niesi moja najlepšia kamarátka? Sľúbila si,že sa o mňa postaráš,v každej situácii" Nuru sa pozrela na Sky ,no tá na ňu hľadela kamenným pohľadom.,,Máš Sandy a už niesi šteňa,postaraj sa o seba sama" Povedala Sky a odišla dol lesa. Nuru nabehli slzy do tváre.,,Prosím rozídite sa,my to vyriešime" Povedal Azor a prišiel k Nuru.,,Nuru,nepočúvaj ju,je len nahnevaná,že stratíme územie" Povedal Azor a pošťuchol Nuru do líca.,,Neplač" Povedal potichu.,,Ale ona už nieje moja sestra" Povedala Nuru a hľadela do lesa,kde zmizla Sky.
Sky kráčala lesom,neznášala celý svet,chcela bojovať za každú cenu,uvedomovala si,že stratí psov,ale......Má to cenu" Povedala si.Sky bola už ďaleko od svorky,zamyslela sa tak,až si neuvedomovala,že zašla a miesto,ktoré ani nepozná,bola niekde za potokom,kde ešte nebola,bola zvedavá,tak kráčala ďalej.Sky sledovala ako sa vzduch mení,ako je šťipľavejší a smradľavejší,bolo cítiť dym,no oheň tu nebol,taktiež cítila krv. Sky došla pokoniec lesa,kde videla jej koniec,nie zakončený lesom alebo potokom,ale asfaltom.Sky na ňu opatrne položila labku a keď zistila,že sa nič nedeje,pokračovala labku po labke.Prešla na druhú stranu,na ktorej sa nachádzali budovy,podobné tej,v ktorej vyrastala,no bola zdeformovaná a zničená,pravdepodobne aj opustená,Sky vkročila medzi prvé budovy,labky ju boleli,lebo je zviknutá na mäkkú trávu,nie asfalt. Sky cítila rôzne nové pachy,no cítila jeden,čo už nedávno cítila. Sky započula kroky a skryla sa za kontajnér.,,Vedela som to!" Povedala Sky keď uvidela pár rotvajlerov,ktorých už videla na lúke.Psy boli pravdepodobne druh a družka a fena...čakala šteňatá! Sky uvidela,že sa jej termín podľa brucha blíži,chcela víjsť z uličky,cúvala a pri tom sledovala psy,aby si jej nevšimli,no nesledovala to,čo má za sebou a kopla do plechovky,samec to započul otočil hlavu smerom k nej. Otočil celé telo a pomaly kráčal za ňou,fena zostala na mieste,blížil sa každým krokom a už bol blízko kontajnera,no vďaka Bohu sa ozval hlas,,Roto,Aira!" Zrazu niekto zakričal a Roto sa ihneď otočil. ,,Pche,asi nejaká mačka" Povedal a s fenou kráčali za hlasom. Sky sa čudovala,ako môžu tak silné rotvajlery počúvať na slovo,vyšla z uličky a obyšla asi 5 budóv.Prešla cez dve budovy,no našťastie sa už nezdalo,že tu niekto je,tak vošla do mesta,prešla okolo rozbitej fontány a zaregistrovala ďalších psov,ihneď sa ukryla a čakala kým prejdú,našťastie si ju nikto nevšimol.Pokračovala v ceste. ,,Toto je asi územie tých psov,čo som videla na tej suchej lúke,nečudujem sa,že chcú naše územie" Pomyslela si Sky.Prechádzala ďalšími uličkami a došla na zvláštne miesto,miesto kde bolo prázdno a mŕtvo,no bolo tu niečo špeciálne,Sky to cítila,miesto bolo niečo ako veľká miestnosť s klietkou okolo,každá ulička,okrem tej,s pomocou ktorej sa tam dostala boli oplotené vysokým plotom,vošla do "miestnosti" a prezerala si ju,všetko tu ale bolo ako pripravené,nikto tu nebol,akoby to bolo pripravené pre......ŇU! Sky sa pohotovo otočila a za ňou sa zaklapli dvere,za nimi stál doberman,ako Sky počula Yasuno z všerajšieho dňa,Sky sa za ním rozbehla,no mala odstup od dverí asi meter a vrčala. ,,Ale,ale kto nám to sem prišiel? Tá fenka zo včera" Povedala Argentínka. ,,Vy ste vedeli že tam som" Povedala Sky a argentínka sa zasmiala. ,,BINGO moja milá! Myslela si si,že sme takí blbí,že si ťa nevšimneme,že ti povieme svoj plán?" Smiala sa fena. ,,Malefice dosť!" Skríkol Yasuno a Malefice zmĺkla.Všimol som si ťa ihneď,čo sme tam vošli,vedel som,že tam si a vedel som,že sem prídeš,keďže nás chceš vysledovať alebo máš iný dôvod,no si tu".Povedal a sa zasmial. Ja moja milá som Yasuno,vodca tejto svorky a možno sa chcem újmuť aj tej tvojej" Povedal.,,Čo chceš s mojou svorkou?" Opýtala sa Sky a sliny jej prskali z úst. ,,Chcem si vás zotročiť a urobiť z vás zabijakov,mojich poddaných.....A tých slabých zabijem a budem si to užívať." Povedal Yasuno a Malefice sa smiala.,,To ti nedovolím....."Povedala Sky a Yasuno sa smial.,,Ako to mieniš urobiť,si v klietke,nechám ťa tu skapať ako zdochlinu a potom ťa zožerieme" Povedala Malefice a Yasuno sa smial.,,Kanibali huh?" Povedala Sky. ,,Ver mi tomu,že nie ale bude radosť,zjesť ťa! Veď ani neviem ako sa voláš,si nič,nechala si svoju svorku samú" Yasuno už dostával záchvat smiechu. ,,Sky" Povedala. ,,Čo si vravela?!" Opýtal sa Yasuno zarazene. ,,Volám sa Sky" Povedala znovu a Yasuno sa usmial. ,,Tak ma teší Sky,bude mi potešením zvrhnúť ťa" Povedal Yasuno a odišiel. Sky vrčala a keď odišli zmĺkla ,,Čo som to urobila" Premýšľala hodiny a hodiny,snažila sa vykopať dieru,zlomiť zubami plot,pokríviť ho,preskočiť ho..nič nefungovalo,zem bola asfaltová a tvrdá,neprekope ju ani za svet,plot bol železný,nedal sa ohnúť a plot bol vysoký,nedal sa preskočiť. ,,Celý svoj živort som strávila v klietke,tak sa zdá,že v nej aj umriem.. Nechala som svorku na holičkách a Yasuno za nimi pôjde kedy sa mu zachce" Premýšľala Sky,no bolo to k ničomu,pozrela sa na oblohu a sledovala hviezdy.
YOU ARE READING
Snowfaith Pack- Is it right to fight? [SK]
AdventurePríbeh svorky psov snažiacich sa prežiť v skupine,každý je iný,no spája ich priateľstvo a láska,no za hranicami sú aj nepriatelia,zradcovia medzi nimi a skryté tajomstvá nepriateľov, a sú ochotní bojovať spolu so spojencami proti nim a odhaliť ich t...