Svorka sa po Skyiných slovách po sebe ohliadla.,,Ale alfa,je to silné zabíjať ho!" Skríkla Sandy.,,Ja som tu Alfa,ja budem rozhodovať o jeho aj osude všetkých z vás,povedala som,že si vyberte!" Skríkla Sky a Sandy utíchla.Svorku zaskočilo Skyine chovanie. ,,Je mi jedno,čo s ním urobíte,len nech sa mi sprace z očí" Povedala chladne. Kashi sa pozrel na svorku.,,Keď Camerona vyženieme,bude len posilou nepriateľov,no keď ho zabijeme.....Môžeme si svorku poštvať ešte viac." Povedal Kashi a psy kývli.,,Cameron,prosím ťa,toto ma nenúť robiť,si mi ako brat,mám ťa rád!" Povedal Azor a Cameron otočil hlavu s prázdnym pohľadom do lesa.,,Sin blood je už teraz dosť poštvaný,radšej ho zabime" Povedala Axa a Camerona celkom prekvapilo,čo práve povedala.,,Camerona nevyženieme,ani nezabijeme,budeme ho tu držať ,budeme ho mať pod kontrolou v menšej priekope neďaleko,jedlo a vodu bude dostávať raz za týždeň,ako Sky,iba na tebe si nikto zlosť nebude vybíjať,takto nemôže pomôcť Sinbloodu ani si nás nepoštvú,priekopa je hlboká,je nemožné z nej vyšplhať a Axa sa stane vodcom lovcov,smieš si vybrať pravú ruku" Povedala múdro Nuru a všetky psy štekli na súhlas.,,Ja....by som chcela po svojej pravej ruke Ivy" Povedala Axa a Ivy sa na ňu pozrela s prekvapením v očiach,myslela si,že ona bude tá posledná,čo bude jej pravá ruka.Ivy sa usmiala a Axa jej úsmev oplatila.,,Fajn,odvedte ho" Povedala Sky a prikázala Icy,Axe,Ivy a Dustymu aby Camerona odviedli do priekopy. Psy kráčali cez les k horám,kde vybočili na východ ,kde sa nachádzala priekopa.Axa strčila Camerona a spadol do nej,bola síce hlboká,no nič si nezlomil pri páde,keďže to ani v pláne nebolo.,,To máš za to všetko!Nevytiahnem ťa odtaďiaľ ani kebyže chcem!" Povedala a psy odišli.
,,Sky,čo to s tebou je?!" Opýtal sa Kashi a Sky prevrátila očami.,,Nič,čo by mi malo byť?!" Opýtala sa podráždene.,,Nič,len si chcela Camerona odsúdiť na smrť!" Povedal a Sky sa s nemu otočila.,,Počúvaj ma,bol zrádca celú tú dobu odkedy som uvidela jeho ksicht!A teraz sa dozviem,že nás chcel bodnúť do chrbta!" Povedala.,,Ale to neznamená,že ho ihneď odsúdiš na smrť,nestalo sa ale mohlo!" Povedal a Sky už vrčala.,,Je to pravda,no ja ti nôž z chrbta vyťahovať nebudem!"Sky švihla chvostom a Kashi za zamračil a šiel skontrolovať svorku.
Orion a Miku sa rozprávali v dobrej nálade. ,,A vlastne,prečo ju nemáš rád?" Opýtala sa Miku. ,,To nieje tak,ona proste sem prišla len tak a ja som chcel ju mať za kamarátku,no slová mi to nedovolili,tak som si z nej robil srandu,tak sme rivali." Povedal Orion Miku. ,,Ale Orion,určite ťa má rada a rivalita? Tá medz vami ani nieje! Je to skvelá fenka,skús sa spriateliť! Veď ani so mnou to nebolo také tažké nie?" Opýtala sa poplašene. ,,Nie ale ty máš v krvi humor,hlučnosť,otravnosť a radosť,s tebou to bolo ľahké" Povedal Orion. ,,Tak vidí...Počkaj to bol kompliment alebo urážka?" Opýtala sa Miku. Orion vstal a zasmial sa. ,,Tak je to áno alebo nie?!" Kričala Miku ale Orion už bol na ceste za Icy. ,,Hej Icy" Povedal Orion. Icy sa akurát vracala z hliadky. ,,Nie,mesiac už dávno prešiel,čo cheš tentokrát?" Opýtala sa Icy. ,,Nič,len som sa ti chcel ospravedlniť" Povedal Orion. ,,Fuu to je novinka" Icy si sadla a Orion tiež.,,Popravde,je mi ľúto,že som ťa nazval svojou rivalkou,si super fenka" Povedal Orion a díval sa do zeme. ,,Oh,Orion nie neznášajúci ma aká hrôza" Povedala. ,,To takto nieje! Nikdy som ťa neznášal!" Orion zdvihol hlavu.,,Vlastne,keď sa k tebe priblížim,ťa vlastne mám rád?" Premýšľal Orion. Icy sa usmiala a olízla mu nos.Orion sa na ňu čudovane pozrel ,,Čo? nikdy neprestaneš rozprávať" Povedala so smiechom a postavila sa,,Takže to znamená...?" Opýtal sa Orion a pozrel sa prekvapene na odchádzajúcu Icy. ,,Možno" Povedala a Orion sa zarazil. ,,Možno?! Nemôžeš ma nechať na možno!" Skríkol a rozbehol sa za Icy.
Axa a Ivy boli samé.Mali voľno,tak relaxovali na horách. ,,Je celkom škoda,že sa sneh roztopil,no je len začiatok Zimného psa" Povedala Axa a pozrela sa na Ivy. ,,Vieš,máme toho dosť spoločného,obe sme mali rady Camerona a sme lovkyňe,popravde som ťa odzačiatku moc v láske nemala,no zistila som,že niesi pouličná fena,čo čaká iba na správny moment,vieš sa snažiť,bojovať,nie len doťahovať......Máš vo mne rešpekt a obdiv Ivy. Povedala Axa a pozrela sa na lesy pod nimi. Ivy to cítila presne rovnako ako Axa,popravde boli takmer rovnaké. ,,Ale okrem toho,že si niečo mala s Cameronom,vraj ste si s Asamirom blízky." Povedala Axa a strčila do Ivy. Ivy zavrtela hlavou. ,,Aha,takže len kamaráti?" Opýtala sa Axa. Ivy prikývla. ,,Ale,vieš,že on ťa má rád?" Opýtala sa Axa. Ivy bola zaskočená,asi o tom ešte nevedela.,,Áno,rozprával o úchvatnej jaskyni,no nechcel povedať,kde to je." Povedala a Ivy bola polichotená,že sa Asamirovi jej miesto páčilo,nepovedal jej to,hoci bol pri vchode uchvátený. Ivy sa usmiala. Axa sa o Ivy oprela a ľahla si na jej huňaté brucho. Ivy sa začervenala. ,,Čaká nás vojna,no......Mala som zasa vidiny" Axa sa zastavila.,,Bude mať obete a neúspech,no neviem akej strany" Povedala Axa so slzami v očiach. Ivy ucítila,že na jej kožuchu upadli chladné kvapky sĺz. Ivy strčila Axu do líca. ,,Ja viem ale,bojím sa,najprv Sky odišla,neskôr to s Cameronom a ešte vojna,snažím sa vyzerať silná,no nejde to,nezvládam to už,nedržím sa,prepadám tomu" Povedala Axa a Ivy začala mať pocit,že má v sebe ľútosť. Axa sa cez Ivyn kožuch pozrela na lesy,dostala ďalšie videnie,no už z prítomnosti. ,,Ivy musíme ísť do tábora varovať svorku!" Feny sa rozbehli dole horou a bežali lesom a rýchlo dobehli do campu. ,,Alfa!Beta!Nuru!Delta!" Kričala Axa. Psy pribehli okamžite. ,,Blížia sa dvaja členovia Sinbloodu!"Axa bola v strehu. Svorka stíchla a sledovali okolie. Z kríkov sa vynorili Autumn a Maya. ,,Čo tu chcete?!" Opýtala sa Sky. ,,Nič,len sme vás prišli informovať o tom,že zajtra pred západom Slnečného psa vám Yasuno vyhlasuje vojnu" Povedala Maya a Autumn sa zasmiala. Maya a Autumn boli družky,takže na seba celú dobu civeli a smiali sa. Psy boli zarazené,neboli na boj pripravené,no dobre,že Yasuno bol tej "lásky" a oznámil nám to.Feny sa dosmiali a bežali preč. ,,Alfa,čo urobíme?" Opýtala sa Wolfie a Všetci sa na Sky otočili.,,Nieste pripravený,boj prehrajeme" Povedal Azor. ,,Azor!" Povedala Nuru. ,,Nie má pravdu,máme síce pár silných psov,no je nemožné vyhrať nad nimi,oni majú celú svorku zabijácku,mali by sme sa vzdať".,, Budeme bojovať,už sa tomu nevyhneme" Povedal Kashi. Sky sa naňho otočila. ,,Ako si rýchlo zmenil názor Kashi" Povedala s kamenným výrazom. ,,Nôž Kashi,nôž"
YOU ARE READING
Snowfaith Pack- Is it right to fight? [SK]
AdventurePríbeh svorky psov snažiacich sa prežiť v skupine,každý je iný,no spája ich priateľstvo a láska,no za hranicami sú aj nepriatelia,zradcovia medzi nimi a skryté tajomstvá nepriateľov, a sú ochotní bojovať spolu so spojencami proti nim a odhaliť ich t...