25.Kapitola

39 7 3
                                    

Sky sa motala lesom a v papuľke držala bielu krvavú kvetinku. Nebežala dlho a došla ku kraju potoka,preplávala ho a pokračovala v ceste,došla na  levanduľovú lúku a ďalej bola lesná hranica deliaca camp od lúky,Sky zastavila a položila kvetinku.Hlboko sa nadýchla a premýšľala čo povie svorke,čo zažila a čo zistila.Dvihla kvetinku a vkročila do stromov.O krátku chvíľu prešla porastom a už videla prvé psy,tie ju zatiaľ nevideli a Sky dúfala,že to na chvíľu aj ostane.Bola za kríkom a chcela zistiť náladu a žitie svorky bez nej tie týždne.Videla,že svorka sa cez to preniesla a možno.....na ňu aj zabudli.Teraz chcela nájsť Kashiho,jej belasé oči sa jej mykali zo strany na stranu,no Kashiho nebolo vidieť. Zrazu sa z kríkov objavil pes so skupinou ďalších psov,bol to Kashi,celkom sa zmenil,jeho srsť zhústla,bol vyšší a keď počula jeho hlas,bol síce rovnaký,no mal v sebe viac istoty a odvahy,zrejme sa predsa stal Aflou.Sky sledovala Kashiho kroky a chcela sa s ním stretnúť ako prvá.Šla za Kashim,ktorý sa chystal vyšplhať sa na hlavnú skalu,rozbehla sa a skočila po ňom z kríkov. ,,Sakra,Miku,Orion,už sme sa dohodli,že to robiť nebudete!" Povedal Kashi a pozrel sa na Sky. ,,Sky?" Opýtal sa prekvapene Kashi. ,,Áno?" Opýtala sa s úsmevom Sky. ,,Ježiši Sky!" Skríkol Kashi a obímol ju. ,,Je mi to strašne ľúto,čo sa vtedy stalo,nechcel som len riskovať životy svorky,prepáč mi to!" Povedal Kashi a Sky sa usmiala. ,,To je všetko v poriadku,no teraz ti musím niečo povedať!" Povedala Sky a otočila sa na kvetinku,ktorú mala položenú za sebou. ,,Kde si vôbec bola?" Opýtal sa a Sky sklonila hlavu. ,,Bola som veznená,tou svorkou,našla som tam priateľa a ten mi dosť pomohol,aby som pežila,no doplatil na to smrťou,povedal mi veci,ktoré nám pomôžu pri boji s Yasunom." Povedala Sky. ,,Takže ty chceš stále bojovať?" Opýtal sa Kashi a Sky sklonila hlavu a prikývla. ,,A kto je Yasuno?Vravela si,že vedúca je Argentínska doga,fena,si mi ju popisovala"Nechápal Kashi a pozrel sa na Sky. ,,No,musela som ti klamať,pes ktorého som ti popísala,bola beta" povedala Sky. ,,Ale Sky.......Prečo si mi klamala?" Opýtal sa jemným hlasom Kashi. ,,Ja....ja som musela,pre vaše bezpečie a myslela som,že pri boji nemusíte zistiť,kto je vodca" Povedala Sky a zdvihla hlavu.,,Chápem,no stále nechápem,prečo si to urobila?" Opýtal sa znovu. ,,Lebo som proste musela,prosím Kashi,nenúť ma povedať ti to,nie teraz" Povedala Sky a Kashi prikývol. ,,Dobre teda,poďme ťa ukázať svorke!" Povedal Kashi,pozrel sa pozornejšie na Skyinú tvár,na ústach mala starý škrabanec a bola od zaschnutej krvi a niesla pach smrti,bol si istý,že pod jej hustou srsťou bude takých jaziev viac.,,Čo jej to urobili?" Pomyslel si Kashi. Dve psy vyšli na hlavnú skalu a svorka okamžite rozpoznala známu tvár,všetci okamžite nabehli.,,Svorka! Naša milovaná alfa sa vrátila!" Skríkol slávnostne Kashi a na Skyin chrbát skočila Nuru,ktorá ju so slzami v očiach privýtala. Azor sa len usmial a pristúpil ku Sky. Sky sa spoza obímajúcich psov prezrela známe tváre svojich priateľov,videla všetky ich šťastné tváre,no niekto tu chýbal..,,Kde sú Eren a Annie?" Opýtala sa Sky a psi zrušili objatie. ,,Eren tu nevydržal byť,kôli smrti Sashi,tak odišiel s mojím povolením spolu s Annie" Povedal Kashi a Sky skolnila hlavu. ,,Oh,to som...nečakala" Povedala Sky a zdvihla hlavu. ,,Je to jeho vôla,vie sa o seba a Annie postarať,už nieje taká malá a keď ho to bolelo,mal právo odísť" Povedala Sky a hlavné psy prikývli. Sky vyrozprávala celej svorke,čo zažila a počula,všetci boli zdesení. Svoju kvetinku si nechala odloženú v nore. Celá svorka ju srdečne privýtala a radovali sa spolu.

Ivy situácia nesedela,chcela Yasunovi nakopať zadok,hoci nevedela,aké bol plemeno,podľa Alfy to je vraj na juhu cez potok,Ivy bola rozhodnutá tam ísť. Zdvihla sa a bez povšimnutia odišla z campu,prešla svojou loveckou skratkou,ktorá viedla cez les a potok.V lese bola vlaha,keďže boli často dažde,takže sa hýbala potichu. Prešla potok a hľadala to mesto,ničoho sa nebála,nemyslela na následky,proste šla. Dostavila sa pred kríky,na konci lesa a uvidela lúku,za ktorou bolo mesto.Ivy tam okamžite vbehla a zastala v prvej uličke.Necítila nikoho,taktiež žiadne vibrácie,tak pokračovala ďalej a hľadala,vedela,že keď ju nájdu,zavedú ju za Yasunom. Ivy šla okolo fontány a klietky kde veznili Sky,bola nahnevaná a šokovaná,videla ešte kvapky krvi,ktoré stratila,keď si na nej psi vybíjali zlosť. Šla ďalej a nakoniec niekoho našla,Alfa popísala všetkých psov,okrem Yasuna,takže asi bude ľahké ho nájsť.Pred ňou stáli Puma a Shir,Sky vravela,že sú druhovia,takže sú večšinou spolu,voniali celkom.....ako by ich už niekedy cítila,iba trochu inak.Ivy vybehla za nimi a Shir okamžite zereagoval. ,,Hej ty!" Skríkol a Ivy sa zasmiala. ,,Čo tu robíš ty kurva?" Opýtal sa nahnevane Shir a Puma len ľadovým výrazom sledovala. ,,Počula si ma?" Opýtal sa znovu Shir,no Ivy len zatrepala hlavou. ,,Si hluchá?" Opýtal sa už dosť nahnevane. Ivy cítila,že má silný a nahnevaný hlas,vedela to aj podľa mimiky a z čítania pier prikývla. ,,Super,to si moc neužijem,zavediem ťa za Yasunom,on bude vedieť čo robiť" Povedal Shir a Ivy ho poslušne následovala a Puma šla za nimi. Ivy sledovala okolie a psy,hľadala len Yasuna,zrazu uvidela Betu Malefice a za ňou kráčal vysoký doberman. Ivy hneď vedela,že to musí byť Yasuno. ,,Ty si jedna zo svorky tej suky huh?" Opýtal sa a Ivy prikývla s naštvaným výrazom.,,Prečo si sem chodila? Zabiť sa? Neboj tvoja svorka sa mi ešte bude klaniať" Povedal a Shir len podotkol,že je hluchonemá. ,,Oh,takže ták" Zasmial sa Yasuno. ,,Takže to tej vašej svorky,tam prímajú aj sračky ako si ty?" Opýtal sa Yasuno a začal sa točiť okolo Ivy. ,,Asi nemajú na lepšie" Zasmiala sa Malefice a Ivy sa nahnevala a vycerila zuby. ,,My tu máme tie najlepšie bojové alebo bojovo cvičené zabijácke psy,byť na Skyinom mieste zabijem ťa" Povedal Yasuno a pozrel sa jej do očí. ,,No Sky nieje až tak blbá,takže asi budeš v niečom dobrá,tipujem lov..........Mohol by som ti dať takú menšiu ponuku" Povedal a Ivy spozornela na jeho pery viac. ,,Mohla by si sa stať Gammou,náhradou za môjho syna,si bojové plemeno a môžeš sa hodiť,prestav si to,byť na strane silnejších,mocnejších,bola by si na vrchole,bola by si naša druhá spojka" Povedal Yasuno a Ivy si spomenula,že Sky spomínala,niečo o spojke. ,,Druhá spojka je Cameron,je to syn Pumy a Shira,tak prosté a stále ste to nezistili,je to jedno,že som ti to povedal,veď si nemá" Povedal Yasuno a Ivy bola šokovaná tým,čo Yasuno povedal,jej milovaný Cameron bol spojka,bol krvi Sinbloodu,bol zabijak a ona mu verila. ,,No čo berieš?" Opýtal sa Yasuno a Ivy len premýšľala,aké následky za to ponesie.

Snowfaith Pack- Is it right to fight? [SK]Where stories live. Discover now