Sky sa zobudila pod na ňu dívajúcu sa Deaven. ,,Alfa,bála som sa o teba,nebola si so zvyškom svorky,som sa obávala,či sa ti niečo nestalo alebo si neodišla." Povedala bíglica a Sky sa prevrátila na chrbte,povtavila sa a vytrepala zo seba prach.,,Nie,len som nemohla spať,tak som šla sem,je zvyšok svorky hore?" Opýtala sa Sky a Deaven si vydíchla.,,Nie,ja som šla pripraviť svoje veci,no som si všimla,že tam niesi s ostatnými psami,tak som sa trošku zdržala s prácou a začala ťa hľadať,keď nevadí" Povedala podriadene Deaven a Sky sa usmiala. ,,Nevadí,som rada,že si sa obávala" Povedala Sky a šla za svorkou,Deaven ju následovala a šla robiť svoje povinosti.,,Dobré ráno" Povedal Zývajúci Kashi a Sky odzdravila. ,,Ani som si nevšimla,že počas noci spadli listy stromov" Povedala Sky,keď si obzrela okolie.,,No,to ani ja" Povedal Kashi a pozeral sa hore. ,,Nevieš,čo to bolo včera s Ivy a Cameronom?Boli obaja celkom šťastní" Povedala Sky a Kashi len zavrtel hlavou. ,,Neviem" Povedal a Sky sa rozhodla porozprávať sa s Cameronom. Sky sa otočil smerom k nore lovcov,z ktorej práve vyliezali Axa a Dusty. ,,Axa!" Zastavila Sky Axu a tá zastala. ,,Dobre Dusty doženiem ťa" Povedala Axa a Dusty prikývol a odišiel.,,Nevieš,čo to včera bolo s Ivy a Cameronom?Prišli neskoro večer a vyzerali šťastne" Povedala Sky a Axa sa zamyslela.,,Nie a ani nechcem,prepáč Alfa" Povedala Axa a odišla. ,,No tu asi odpoveď nezískam" Povedala si Sky a počkala si kým z nory víjde Cameron,keďže Ivy jej veľmi situáciu nevysvetlí. Cameron vyšiel z nory vo svojej rutinovej znechutenej nálade.,,Oh,Cameron,smiem sa opýtať,čo to včera s tebou a Ivy bolo? Prišli ste do campu ako mačka keď zožerie Catnip." Povedala Sky a Cameron prevrátil očami.,,Nič dôležité,len sme mali zábavu pri rieke" Povedal Cameron a bez slova odišiel.,,Začínam si myslieť,že mu nemôžem veriť" Povedala si Sky a šla do nory lovcov,vkročila do diery,v nore bolo ešte pár psov čo buď spali alebo sa pripravovali na lov,jednou z nich bola aj Ivy.,,Sky do nej jemne strčila nosom a Ivy hneď vedela,že niečo potrebuje.Feny vyšli z nory a sadli si. Ivy,neviem,či chcem Cameronovi veriť....." Povedala Sky a Ivy sa zapotila. ,,.....Povedal,že ste sa večer bavili pri rieke,je to pravda?" Opýtala sa Sky a Ivy skamenela,no nedala to silne najavo. A len nervózne prikývla.,,Ivy,vidím,že mi klameš,mali ste spolu niečo?" Opýtala sa Sky,zanechala kľudný pohľad a Ivy vedela,že tu má prehrané,tak len jemne prikývla.,,A chceš mi niečo k tomu?" Sky sa pritiahla bližšie a Ivy odvrátila zrak,nedokázala sa dívať,do jej mŕtvych modrých očí,normálne sú ako obloha,no teraz zrtatili tú iskru.Ivy si len povzdychla a olízla Sky ucho (Nebudem rozpisovať,čo ona a Cameron robili,stačí to ako náznak,proti NSFW nemám nič ale zatiaľ ne xD) Sky pochopila a odtiahla sa. Ivy,vieš,že to je proti zákonu,bez toho aby ste boli oficiálny pár,k tomu,zatiaľ na šťeňatá pripravená niesom" Povedala Sky a Ivy jej šťúchla do líca. Nebudeš tehotná,že nie?" Opýtala sa Sky a Ivy sa zasmiala a zatriasla hlavou. ,,Vieš,po tom,čo sa tu stalo so Sashou a tým ostatným,ešte niesom schopná prežívať to tak skoro" Povedala Sky a Ivy prikývla.Povtavili sa a Ivy sa rozbehla za Cameronom,ten sa na ňu obzrel a usimial.,,Fajn,tá má za sebou viac sexuálneho života ako ja a to by som mala mať šťeňatá prvá ja" Povedala si Sky a zatriasla pri tej myšlienke mať TERAZ šteňatá alebo niečo s Kashim. Tak šla robiť svoje povinnosti.
Asamir kráčal levandulovou lúkou. ,,Prečo práve ja musím mať lúku,Icy mi pridelila tú najlepšiu a najnudnejšiu robotu" Mrmlal si Asamir. ,,Keby som vtedy nenechal Miku vyhrať,bol by som lovcom,aj môžem,keď urobím boj,ale nepotrebujem bojovať s niekým,kto má to miesto dlho,a už keby som chcel o miesto vziať Miku,zlomil by som jej srdce" Povedal si Asamir a kopol so zeme.,,Tak koho teda?Niekoho slabšieho ale nie zasa aby bol ľahký na porazenie,chcem férový súboj,Cameron? Ten ma za to zožerie,k tomu je to vedúci!" Povedal Si a pokračoval v myslení.,,Axa je moc dobrá,bolo by jej škoda,Sandy je na to moc milá a Ivy je taktiež skvelá" Zamyslel sa Asamir. ,,Hmm mohol by som vyzvať Dustyho alebo Wolfie,no Dustyho postavenie je jediné,čo mu zostalo po Ajaxovi..." Asamir sa teda rozhodol. ,,Tak asi mám jasné Wolfie je síce šikovná a vysoká ale možno som aj lepší ako ona" Asamir sa vytrhol z myšlienok keď stretol bežiacu Ivy,zrejme bola sama ale nič nenaháňala" Asamirovi to prišlo divné a šiel za ňou,bežala k horám,Bežala cez lesnú cestičku,medzi strommi bežala potichu,napiek napadaným listom. V tom zastala pred akousi rozcestkou a bežala smerom do hôr.,,Čo tá fena plánuje?" Opýtal sa sám seba počas behu,Ivy sa nezdála byť unavená,videť,že touto cestou už šla,dokonca Ani sám Asamir to tu nepoznal,k tomu má kopu plného času,na horách rád pozoruje oblohu a cez noc aj hviezdy. Ivy preskočila akúsi roklinku bez problémov,Asamir trochu váhal,no preskočil ju a pokračoval ďalej. Ivy zpomalila a vkročila do porastu poplazu,pravdepodobne tam bola jaskyňka,keďže dovnútra viedol malý potôčik,lenivo prúdiaci spomedzi kamienky.Asamir opatrne vkročil a nazrel dovnútra,uvidel Ivy,ktorá sedela oproti nemu a hľadela na strop,Asamir sa naň pozrel tiež a uvidel krásne fosforujúce kamene,ktoré znázorňovali útvary,niečo ako znamenia ale úplne nové. Ivy sa pozrela na Asamira a Asamir vkročil celým telom,zrejme Ivy vedela,že ju sledoval. Ivy ukázala na Asamira a naznačila aby si sadol,ten len s otvorenými ústami prišiel a celú dobu sa díval na strop. ,,Je to nádhera ale máš prácu,prečo si tu?" Opýtal sa Asamir a odtrhol zrak zo stropu. Ivy len pokrčila plecia. ,,Pravda,je fajn niekedy újsť od celého sveta,keby som to tu poznal,tak sem chodím každý deň" Povedal Asamir a Ivy sa zasmiala.
Axa a Dusty vy pôjdete na to prasiatko,no dávajte pozor,matka je často blízko Ivy ty.." Hovoril Cameron a prevrátil očami. Zasa mi zdrhla do riti" Povedal si a pokračoval v love. Axa a Dusty chytili dokonca dve prasiatka,no matku neminuli,bežali ako sliepky pred líškou,hoci mali jasnú prevahu,diviak je diviak a nahnevaný diviak je už niečo. Vbehli do campu so stiahnutým chvostom,za nimi bežala nahnevaná diviačica,no Cameron a Sandy pribehli a zkolili ju. ,,Je pekné,že máme viac žrádla,no bojíte sa skurveného diviaka?" Opýtal sa Cameron a Axa staihal uši. ,,Prepáč,hambím sa" Povedala Axa a Cameron si vydýchol.,,Fajn ale nech sa to znovu nestane" Povedal Cameron a Axa dvíhla hlavu. ,,Ináč,kde máš milenku?" Opýtala sa Axa. Cameron sa nahneval. ,,Do toho ti nič!" Povedal nahnevane. ,,Takže to priznávaš?" Opýtala sa Axa. ,,Axa,neser ma!" Zakričal a Axa sa smiala.Cameron sa nahneval a skočil na Axu,ktorá od prekvapenia zakňučala,myslela to ako žart. Cameron ju uhryzol silne do brucha a Axe začala tiecť krv a nie trochu. ,,Cameron?!"
V médiách strop jaskyňe-musela som to trochu upraviť aby to bolo farebnejšie :P
(NÁPAD S JASKYŇOU NIEJE SKOPÍROVNÝ!)
YOU ARE READING
Snowfaith Pack- Is it right to fight? [SK]
AdventurePríbeh svorky psov snažiacich sa prežiť v skupine,každý je iný,no spája ich priateľstvo a láska,no za hranicami sú aj nepriatelia,zradcovia medzi nimi a skryté tajomstvá nepriateľov, a sú ochotní bojovať spolu so spojencami proti nim a odhaliť ich t...