37.Kapitola

22 5 2
                                    

,,Ako to preč?!" Povedala trochu vystrašene Sandy. Tame sa pozrel na feny a zakrútil hlavou.,,Neviem,je to prípiš hlboké na to,aby vyliezol" Nuru dumala. Nemohol predsa víjsť sám,steny boli strmé a povrch sa sypal len,čo naň stúpneš. ,,Jedine žeby mu niekto pomohol.." Vyhlásila Sandy a psy jasne prikývli.,,Iná možnosť nieje" Prikývla Nuru.,,Museli to byť tie psy" Axa začala zúriť,no skôr strachom,než hnevom.,,Oddiel alfa" Opravil Tame a Nuru jemne kývla na súhlas.,,Ale neboli kompletnej zostavy,každý oddiel a najmä oddiel alfa majú minimálne osem členov" Nuru to trochu vystresovalo,no nechala si chladnú hlavu.,,Museli sa o Cameronovi dozvedieť od Yasuna,iná možnosť nieje,len on vedel,že je uväznený." Azor skláňal hlavu do rokliny.,,Tak majú ho naspäť". Skupina nad tým dlho neperemýšľala,keďže to bolo zbytočné,odišli a boh vie kde môžu byť.,,Tak,budeme musieť počítať s útokom spolu s Cameronom,teraz poďme pohľadať Sky a Kashiho" Povedal Asamir a skupina súhlasila.

,,Sky,nič sa nedeje,mali by sme sa vrátiť" Povedal Kashi. Sky sa krčila v kríkoch a sledovala okolie.,,Sky..." Kashi ju skoro začal prosiť.,,Ticho! A skrč sa!" Zašepkala. ,,Niekto ide" Kashi sa skrčil a pozrel sa na Sky.,,Na signál skočíš!" Kashi prikývol a zaujal postoj pripravený ku skoku. Sky sledovala spomedzi kríkov a plazúc sa prešla trochu bližšie. Uvidela plavú štíhlu a vysokú postavu. Sky sa pozrela na Kashiho a prikývla. Kashi sa mocne odrazil a pristál presne na psovi. Keď dopadli na zem Kashi vyceroval zuby.,,Počkaj" Povedal Kashi a skryl zuby.,,Azor!" Kashi zliezol a Azor sa otrepal.,,Odkedy sa útočí na člena vlastnej svorky?" Kashi sklonil hlavu a ospravedlnil sa medzi tým vyšla Sky z kríkov a pozrdavila.,,Skvelé,tak ideme naspäť,mám zlé správy" Azor priviedol Kashiho a Sky ku zvyšku skupiny a povedali im,čo sa stalo. ,,Ten si pokoj nedá" Povedala Sky. ,,Čo ste tu robili? Všetci sme vás hľadali." Povedala Nuru a Sky a Kashi sa na ňu pozreli. ,,No...je to moja vina,chcela som len chrániť Sangrepuru a svorku,tak mi napadlo,či niesom ja ten dôvod,že nás našli,bola som u nich väznená a neviem,či mi do jedla nedali nejaký čip alebo látku,ktorú by rozoznali,hoci mi jedlo podával len Omega,keďže pôvodne som tam mala zdochnúť od hladu,no mohlo sa stať,že tam niečo dal Nitro a možno,že vedeli,že ujdem a..." Sky začala znovu upadať do chaosu,no Nuru ju z neho vytrhla.,,Všetko sa vyrieši,teraz sa musíme vrátiť" Sky sa na ňu zo zkrčenej polohy pozrela a narovnala sa. Skupina znovu putovala naspäť. Precjádzali lesom,okolím rieky,lúkou medzi dvomi kopcami,kým došli ku bráne. Tame položil labu na kameň a brána sa otvorila. ,,Sky,Kashi!" Pribehla k nim jásajúca Miku a za ňou zvyšok svorky.,,Sme vporiadku Miku" Sky sklonila hlavu k nízkej fenke a tá jej poskakovala okolo hlavy.,,Ryouichi ja so..." ,,Ja viem" Povedal Ryouichi a Sky sa jemne usmiala.,,Dôvod lokalizácie si nebola ty ale tie psy,čo sme zabili,tie psy boli skúšobné králiky,na nájdenie nás,mali v žalúdkoch lokalizačné čipy,ktoré pravdepodobne mali zjesť z donútenia,našťastie sa čipy zdeformovali,pravdepodobne boli psy trýznené hladom,takže ich žaludočné toxiny rozložili,je to takmer nemožné,no je to tak" Sky trochu sklonila hlavu,lebo si uvedomila,že ich zabili pre nič za nič a len dokončili Yasunovu prácu,no kebyže sa tak nestane,mohli by ich nájsť a hrozilo by to možno aj vyhubenie Sangrepury. Kashi prikročil k Ryouichimu a svorka ho pozorovala,Kashi začal rozprávať počas chôdze a pomaly zdvihal hlavu.,,Ďakujeme,za prichýlenie,ale musíme sa vrátiť,mali sme vo svorke pár hosťov a nášho väzňa nám uniesli." Psy si ihneď uvedomili,že ide o Camerona,Nuru im všetko vysvetlila a členi ,ktorý hľadali Sky a Kashiho prikyvovali. Kashi sa na znak poďakovania jemne uklonil a svorka urobila to isté.Hlavná štvorka Sangrepury kývli hlavami a svorka sa vybrala odísť., Sky sa ešte rozbehla a jemne kričala. Ryouichi,ja som sa len chcela spýtať..." Sky zastala a Ryouichi prikývol.,,Je tvoja a vždy aj bola" Povedal Ryouichi a Sky si vydýchla.,,Ďakujem" Povedala Sky a rozbehla sa za svorkou,spolu s nožom obviazaný a pripevnený kožou na rameni.,,Tak si ten nôž nechávaš?" Opýtal sa Kashi.,,Kým nenájdem svojho otca,budem ho mať na rameni a budem ním prelievať krv,dokiaľ Yasuna nezničíme" Povedala sebaisto Sky a Kashi sa jemne prekvapil,no nakoniec sa usmial.,,Ale po boku máš nás" Povedal Kashi a Sky si vzdychla.,,Mám vás a Sangrepuru" Kashi ju jemne postrčil a Nuru k nim zrýchlenejším tempom prišla.,,Takže ste už v mieri?" Opýtala sa.,,Už sme si to vyjasnili" Povedal Kashi a Sky prikývla. Sandy pribehla k Nuru a Nuru jemne skamenela,no usmiala sa a olízla jej ucho,Sandy si uvedomila,čo urobila a Nuru tiež,úplne zabudli,že niesu samé.,,Ah,takže aj niečo iné sa tu ešte zmenilo" Sandy a Nuru sa na seba pozreli,keďže ešte ani nevedeli,či sú oficiálne spolu. Nuru ale pohľad pretrhla znížením viečok a usmiatím sa.,,Áno zmenilo" Povedala a Sandy sa z nervôznej atmosféry uvoľnila.,,Takže kedy ste nám to chceli povedať?" Kashi sa lišiacky zasmial a fenky mykli pleciami.,, My sme to vlastne ani samé nevedeli,takže.." Sky pretočila očami a usmiala sa. ,,Celá ty Nuru" Povedala a Nuru do nej šťúchla. ,,A Sandy!" Podotkol Kashi.,,Postaraj sa o ňu" Usmial sa a Sandy mu odkývla. ,,Budem pri nej stáť až do konca"

Snowfaith Pack- Is it right to fight? [SK]Where stories live. Discover now