Sky sa zobudila na asfaltovej podlahe,zdalo sa,že Yasuno svorku nenapadol,práve naopak,v meste bolo rušno a zdá sa,že nikto nechýba. Sky sa postavila otrepala kožuch a prišla k bráne a sledovala okolie,psy sa zdali,že vedeli,že tam je,no nikto si ju nevšímal.Sky sedela pred bránou a hľadela do zeme,bez vody a jedla. Zrazu za jej chrbtom sa ozvalo cvaknutie zubov a ona odskočila od brány,ako inak bol to Yasuno. Sky sa na jeho tvár predtým nepozerala,no teraz si ju chcela poriadne prehliadnuť,okrem jeho ostrých zubov,roztrhaných uší a na pol bilelho nosa si nevšimla jednej veci,boli to jeho oči,boli hnedé,vlastne rovnaké ako iné,no v očiach mal niečo ako bielu čiaru,jazvu,no nebola to jazva bolo to cez celú dúhovku,biela čiara v hnedých očiach.Sky to prišlo zvláštne,no ignorovala to.,,Čo chceš Yasuno?" opýtala sa Sky unavene. ,,Nič,len som sa na teba prišiel pozrieť" Povedal a zapichol pohľad do jej očí.Sky kontakt prerušila a pozrela sa smerom k zemi. ,,Hmph,vedel som,že sa mi nezvlásneš dívať ani do očí,bojíš sa,čudujem sa,že si to dosiahla ako alfa" Povedal Yasuno a odišiel. Sky sa len zachmúrila a znovu si ľahla.,,Zdá sa,že si svorka poradí aj bezomňa" Povedala a pozrela sa von z klietky. Okolo prechádzalo plno psov raz to bola Malefice,Yasuno inokedy Roto a iné psy,no Roto by mal byť so svojou družkou....,,Jedine,že by mala dnes termín" Povedala si nahlas Sky a chystala sa využiť situáciu,v plote našla dieru,nie veľkú,no bola dostatočne veľká na to,aby cez ňu prepchala pysk,otvátala ústa a ohrýzala,za pol dňa sa jej podarilo urobiť dieru,dostatočne veľkú na jej hlavu. Sky počula kroky,tak sa rýchlo otočila a zakryla svojím telom dieru.Ku klietke prišiel pes,bol to ďalší doberman,párkrát ho tu už videla,on a Yasuno boli jediný dobermani.,,Ss" Povedal a Sky prišla ku psovi. ,,Počúvaj,niesom nepriateľ,chcem ti pomôcť,no budeš mi musieť veriť" Povedal potichu a Sky si prezerala jeho mimiku. ,,Neviem,či ti chcem veriť" Povedala Sky. ,,Viem,že chceš zabrániť Yasunovi zaútočiť na tvoju svorku a že si chcela bojovať,no odišla si,lebo beta a ostatné hlavné psy nesúhlasili." Povedal pes a Sky sa prekvapene pozrela. ,,Ako?.." Opýtala sa Sky a doberman ju zastavil. ,,To ti nemôžem povedať,no hovorím ti,vo svorke máte spojku." Povedal a otočil sa,či niekto nejde. ,,O akej spojke to tu stále trepete?"Opýtala sa Sky,no odpovede sa nedočkala,lebo za dobermanom šla Malefice. ,,Čo sa to tu deje Omega" Opýtala sa a on sa len usmial.,,Nič" Povedal a odišiel Malefice sa na Sky povýšene pozrela a odišla.,,Kto to asi bol?" Opýtala sa sama seba Sky a bežala pokračovať v budovaní cesty na sobodu.
Kashi ležal na hlavnej skale a prišla k nemu Nuru. ,,Kashi,Sky je preč už jeden deň,mali by sme.." Povedala.,,Mali by sme byť kľudný,pretože Sky sa o seba dokáže postarať,no o svorku sa nezaujíma" Povedal Kashi mrzute. ,,Ako to môžeš povedať!? Sky sa o svorku stará najviac ako môže,snaží sa,včerajšia hádka ju rozhodila,no to neznamená,že sa nestará,sme jej jediná rodina" Povedala Nuru a Kashi sa na ňu pozrel.,,To možno sme,no chce nás prinútiť bojovať a MY bojovať nebudeme,je to buď smrť alebo otroctvo,nemáme šancu,k tomu máme nový prírastok,Annie je síce už dvojmesačná,no je to stále šteňa" Povedal Kashi.,,Si už mrzutý ako Cameron,nevidíš to,ako si vyčíta všetko,čo sa stalo za tie mesiace?" Opýtala sa Nuru a Kashi sa na ňu pozrel. ,,To som nevedel,ale predsa to nieje jej vina" Povedal .,,To som jej vysvetľovala asi stokrát,nepočúva,chce trpieť za všetkých,aby sme neboli v bolesti,ako jej Beta by si to mal vedieť" Povedala Nuru a sklamane odišla,Kashi ju sledoval s ľútostným výrazom. ,,Predsa len mala pravdu v niečom" Povedal Kashi a zamyslel sa. ,,Nuru! Počkaj,ideme hľadať Alfu" Kashi sa postavil a usmial,Nuru sa naň hrdo pozrela a bežala za ním,ohlásiť svorke pátranie.
Sky znovu zaspala,dieru sa jej nepodarilo zvečšiť,bola unavená a smädná.Znovu započula kroky a prišli k nej 2 psy,čierny staford a ten doberman,ktorého videla na obed. ,,Ďakujem Nitro" Povedal a staford odišiel bez mimiky či slova.,,Hej Sky,tu je nejaká voda a kúsok mojej večere." Povedal a Sky zažmúrila oči.,,Ako ti môžem veriť? Mohol si to otráviť" Povedala Sky a doberman prekrútil oči. ,,Aha,napijem sa trochu a trochu odjem z toho aby ti bola duša na pokoji" Povedal a tak aj urobil.,,Vidíš?" Povedal,otvoril klietku a dal jej to dovnútra.,,Prečo to robíš?" Opýtala sa Sky.,,Lebo mám svoje dôvody." Povedal a bol na ceste sa otočiť. ,,Počkaj!" Povedala ešte Sky. ,,Ako sa voláš?" Opýtala sa Sky a doberman sa zasmial. ,,Moje meno si už počula,volám sa Omega,moje postavenie ale omega nieje" Povedal a Sky prikývla. Omega sa vydal preč a naposledy sa otočil. ,,A nezabudni to pred Malefice a Yasunom skryť!" Povedal a odišiel. Sky sa najedla,napila a nechala si niečo na budúce,lebo vedela,že Omega nebude môcť nosiť jej jedlo každý deň.Prišla k diere už s večšou silou a diera sa pomaly zvečšovala a bola na úrovni krku,Sky si robotu delila,lebo nevládala robiť ihneď dostatočne veľkú dieru a zakrývala ju haraburdami ktoré tam boli. Párkrát sa na ňu prišli pozrieť aj iné psy,všetky boli rovnaké,vražedný výraz,bojové plemeno,nenávisť v očiach. Nepáčilo sa jej ako na ňu všetci civeli,ako na vraha,niektorí na ňu pľuvali a pár z nich vošli do klietky a zdrveli ju,získala tým trochu sebaistosti a jazviev,no tie zarastú,má hustú srsť,takže nebudú patrné,no mala jedu cez ústa a tá bude trochu vidno,no sky si z toho hlavu nerobila.
/O 2 týždňe neskôr/
Ivy kráčala za Cameronom s pátracou skupinou,rozdelili sa na 3 Prvú viedol on druhú Kashi a Tretiu Icy.,,Máš nejaké stopy?" Opýtala sa Axa ktorá bola s nimi v skupine spolu s Erenom a Dustym. Cameron zakýval hlavou a Ivy tiež. ,,My ju nájdeme" Povedal sebaisto Cameron a hľadali ďalej. ,,Musela prejsť rieku,stopy by už boli cítiť už v prvý deň" Povedal Eren. Svorka sa po ďalšom neúspešnom hľadaní vrátila do tábora,kde ich uvýtali Deaven a Annie. Z Annie bolo 10 týždňové šteňa,nebola ešte dostatočne samostatná,no už sa vedela trochu postarať o seba. ,,Máte niečo?" Opýtala sa Deaven a Kashi so sklonenou hlavou poprel. ,,Kashi,hľadáme každodenne,myslím,že už by sme to mali vzdať,kôli tomu pátraniu zanedbávame lov a nesieme menej koristi" Povedal Azor a Kashimu sa spustila slza a padla na chladnú zem. ,,Ja neverím,že je mŕtva,poznám ju dobre a nechcem stratiť niekoho koho milujem...znovu" Povedal Kashi. ,,Beta, Delta má pravdu,mali by sme to vzdať" Podporil názor Cameron. ,,Dobre,svorka vrátite sa ku svojím starým rutinám" Povedal a chystal sa odísť,no Azor ho ešte zastavil. ,, A mal by si stať aj Alfou" Povedal. Kashimu sa zorničky zmenčili a zostal v šoku. ,,Nie,toto nie,zostanem beta,ja stále verím" Povedal a bez diskusie šiel do svojej nory.
,,No čo fena ešte žiješ?" Opýtal sa Yasuno a Sky sa zasmiala. ,,To ťa prekvapuje čo?"
/V médiách Omega/
YOU ARE READING
Snowfaith Pack- Is it right to fight? [SK]
AdventurePríbeh svorky psov snažiacich sa prežiť v skupine,každý je iný,no spája ich priateľstvo a láska,no za hranicami sú aj nepriatelia,zradcovia medzi nimi a skryté tajomstvá nepriateľov, a sú ochotní bojovať spolu so spojencami proti nim a odhaliť ich t...