47.Kapitola

22 5 2
                                    

Deaven zvráštila obočie a postavila sa. ,,Annie Sky bude vporiadku,viem,že ti bola blízka,no staráš sa o ňu priveľmi,všetkým nám chýba,no nezmeníme jej rozhodnutie,Sky je preč a ty to už pochop!" Deaven na Annie jemne vyšla nahnevaným hlasom,čierno-biela fenka si povzdychla a s tým sklonila hlavu. ,,Ja viem,len je to ťažké stratiť niekoho blízkeho,Sky ma toho veľa naučila,mamu som nezažila a odkedy mi umrela teta,vážim si všetkého a každého,nechcem stratiť viac členov svojej rodiny a už vôbec nie otca." Deaven sa skľudnila a chápavo sa pozrela na fenku. ,,Ja viem Annie,ja viem" Deaven sa malou hlavou pritúlila k hrudi Annie a tá sklonila hlavu k nej. ,,Ja na teba dám pozor šteniatko"

,,Tak počúvaj,ja nepotrebujem komplikácie,takže si len vezmem nejaké veci a pôjdem posvojom" Pes a Asamir boli v napätej situácii a Asamira psov,ktorý sa predstavil ako Akiva už jeho prístup celkom vytáčal a zároveň znepokojoval. ,,Ak to bude z nášho územia,tak ti v tom bohužiaľ musím zabrániť" Akiva sa na Asamira pozrel bodavým pohľadom. ,,Povedal som,nechaj ma pozbierať materiál a odídem,akoby som tu nebol,veď vám nejaké rastliny a hmyz chýbať nebudú." Asamir urobil krok dopredu a vztýčil hlavu. ,,Nebude,no si na našom území a to nesmiem tolerovať" Akiva už stratil nervy. ,,Tak počúvaj,ak neuhneš,tak ťa bezproblému zmetiem z povrchu zemského ako prach,zavadziaš mi a obmädzuješ moju misiu" Asamir otočil hlavou. ,,Akú misiu?" Akiva sa začal obzerať po okolí,pravdepodobne hľadal jednu z vecí,čo potrebuje. ,,Teba do toho nič" Skol pes a rozbehol sa bleskovo hlboko do lesa. ,,Hej!" Asamir sa už-už chcel za psom vydať,no keď uvidel,ako rýchlo beží ani sa o to nepokúšal. ,,Poviem to svorke,tí si už s ním veci vybavia" Asamir sa ešte chvíľu díval do lesa a potom sa otočil smerom ku svorke.

,,Kashi,mali by sme niečo robiť" Nuru stále opakovala rovnaké slová keď im Sangrepura oznámila nové informácie o Sinbloode. ,,Toto je len Aflovo rozhodnutie,takže sa do toho nestaraj Gamma" Ryouichi napomenul Nuru,ktorú jeho slová naštvali,no podriadila sa. ,,Ste si tým istí?" Kashi sa s nádejou díval na hologram.,,Áno,sme obávam sa,že ho použijú pri boji,bola to prvá zhoda a môže ich nastať viac a najviac sa obávam,že sa to aj stane" Azor a Nuru sa dívali na Kashiho. ,,Nevieme,či sa Yasuno nerozhodne bojovať,no tentokrát už s následkami,keďže majú "tajnú zbraň" o ktorej síce už vieme,no nevieme ako vyzerá a aké schopnosti vôbec má." Ryouichi prikývol. ,,Baite urobil,čo mohol,no misia bola náročná,brali sme len tých najzdatnejších vojakov." ,,Takže aj Sky" Povedal Azor a dívajúci sa naň Kashi otočil hlavou naspäť k Ryouichimu s nervóznym výrazom.,,Keď zistíme viac,určite vás informujeme,len vás varujem,aby ste boli na pozore,vtedy čo alfa tím prišiel ku vám do tábora to bolo až príliš riskantné,takže.." Kashi sa postavil. ,,Hliadky sú v plnom pozore a zvýšil som členov,niektorí sú lovci a sú častejšie smeny,takže je nepravdepodobné,žeby sme si niekoho nevšimli" Ryouichi prikývol a tým ukončil rozhovor. ,,Hovoriac o hliadkach,mali sme dostať nejaké nové správy" Povedal Azor a Kashi ptikývol. Trojica vyšla von z nory,pred nimi bolo pár psov a z toho boli tak traja hliadkari. ,,Nájdite mi Asamira,ihneď!" Eren a Dusty vztýčili hlavy a prikývli,ujmuli sa tejto situácie a už sa šli vydať na cestu,no ani nikam ísť nemuseli,keďže sa vlko-pes do tábora vrátil. Asamir priklusal ku hlavnej skale a zastavil rovno pred Kashim.,,Alfa,na obhliadke som uvidel psa,chcel som ho zastaviť,no unikol,nemal žiaden pach,kvôli blatu a krvi na jeho srsti,hovoril o akejsi misii,nepoznal som ho,no povedal mi len,že sa volá Akiva" Kashiho správa zároveň naštvala aj potešila,keďže ho Asamir stretol,no hrozí,že je stále na ich území. ,,Kde sa to stalo?" Opýtal sa Kashi a Asamir sa pozrel do lesa. ,,Nízko na juhu" Kashi prikývol a poďakoval Asamirovi. ,,A nevieš ešte,o aké plemeno sa mohlo jednať?" Asamir sa zamyslel. ,,Neviem presne,mal tvar loveckého psa,niečo ako foxhound,richback,vyžla,farbiar,neviem presne" Povedal a Kashi sa zamyslel. ,,Dobre,ďakujem ešte raz Asamir" Povedal dívajúc sa zamyslene do prašnej zeme. ,,Je to moja povinnosť pane" Kashi zdvihol oči na vlko-psa a usmial sa. ,,Áno,to je" Asamir sa otočil a odišiel si oddýchnuť do svojho pelechu. ,,Nuru,myslíš,žeby to mohol byť člen Sinbloodu?" Opýtal sa Kashi a zdvihol hlavu k nej. ,,Môže,no nemusí" Nurina krátka odpoveď Kashimu plno stačila. ,,Dobre teda" Kashi sa rozchodil a začal klusať do lesa. ,,Kam ideš?!" Opýtala sa Nuru. ,,Idem na hliadku,aby som zistil viac o Akivovi" Odpovedal Kashi už z diaľky. Nuru urobila krok. ,,Čože? Kashi,poď naspäť,potrebujeme ťa,musíš tu byť si Alfa a zároveň Beta!" Kashi sa tváril,že Nuriin argument nepočul a smelo bežal do lesa.

,,Akiva,máš materiál?" Akiva doniesol
materiál,ktorý mu Yasuno nakázal. ,,Áno pane,mám všetko,no nastali komplikácie s určitým psom,bol to takmer vlko-pes keď sa nemýlim" Yasuno sa na Akivu pozrel. ,,To bude jeden z tých bastardov,no vlko-pes hovoríš?" Akiva prikývol. ,,Dobre,si čerstvo z výcviku,takže ti nemôžem úplne veriť,no nezabudni,keď urobíš čo len jedinú hlúposť,bude to mať následky." Akiva sa zasmial. ,,Čomu sa smeješ parchant?!" Akiva zdvihol oči. ,,Nezabiješ ma,lebo ma potrebuješ,."  Yasuno skočil pred Akivu a díval sa mu priamo do očí centimeter od jeho špičky nosa. ,,V tomto máš pravdu,no tvoja Dersa nieje najsilnejšia,takže si nezvykaj,k tomu nám ušlo jedno zo ASBP líščieho pôvodu,takže ti dávam úlohu ho nájsť pred tým,než spôsobí komplikácie." Akiva prikývol a otočil sa. ,,A nezabudni,že si môj majetok,takže sa opováž urobiť hovadinu" Akiva sa zastavil na strede chodby a pretočil krk. ,,Samozrejme" Povedal Akiva s úsmevom na tvári a vycerenými zubami. Akiva sa dosmial a odišiel do lesa. ,,Pane,máme ďalšie dve zhody" Yasuno sa usmial. ,,V tom prípade postupujte rovnako ako pri Akivovi." Malefice prikývla. ,,Pane,Akiva práve vyšiel z náročného výcviku,takmer zahynul,myslíte,že vám bude verný?" Yasuno sa ešte naposledy otočil ku Malefice. ,,Akiva má síce autoritu,no pozná svoj osud,ten dlhý a náročný tréning mu len prospel,síce párkrát mal vážne zranenia,stále je to stroj na vraždenie,to je pravda,no hoci by sa proti mne postavil,nemá šancu,keďže teraz máme o dvoch viac,len musíme počkať na ich dersy."

Kashiho labky sa striedali,les sa mihal ako na bežacom páse,dych sa mu zredšoval,hrudník nadvyhoval,srdce bilo ako o život a oči slzeli,no  nezastavoval,chcel zistiť o Akivovi čo najviac. Kashi začul kroky a spoločne so šúchaním labiek zastavil. Rozhliadol sa,no nikoho nevidel. Kashi zavertril vo vzduchu,či nenájde stopu alebo pach psa,no nič necítil. Kashi sa rozdýchal a na chvíľu zatvoril oči a sklonil hlavu k zemi. Pes dychčal a z papule mu kvapkali sliny,jazyk mu trčal a chladil sa. Naráz zdvihol hlavu a pozrel sa pred seba,stál tam pes,pes o ktorom Asamir rozprával,predstavil ho ako Akiva,nepotreboval vedieť plemeno,nepotreboval vidieť sfarbenie,či pach,alebo hlas,videl jeho oči a zistil,že to je on. Celé jeho telo bolo ako Asamir popisoval pokryté blatom,jeho hnedé oči sa blískali a odrážali svetlo jemných lúčov slnka prenikajúceho cez riedky porast konárov,jeho telo bolo zároveň zakrvavené a vypracované. Kashi sa na psa chvíľu díval a pes sa mu díval hlboko do jeho očí,pes stiahol uši a prikráčal pomaly ku Kashimu.Kashi si Akivu prezrel od nôh po hlavu a znova sa mu díval do očí. ,,Ajax?"

Snowfaith Pack- Is it right to fight? [SK]Where stories live. Discover now