Sky kráčala ku psom a tí na ňu upreli zrak, aby zistili nové informácie o Orionovi. ,,Takže, máme tu nového člena, volá sa Orion. Čo sa prijatia do svorky týka , ja som za , lebo je sám a podľa mňa je správne pomôcť mu ," povedala Sky trom psom počúvajúcich jej hlas. ,,Ja som za!" povedala Nuru. ,,Je to milé, no nemáme dostatok jedla, dnes by sme mali ísť na lov ," temne povedal Azor a Cameron len prikývol. Sky sa zamyslela a zistila, že má pravdu . Nemali už jedlo a naposledy lovili, keď stretli Azora s Cameronom. ,,Tak..Budeme musieť, dnes vyšlem pár psov na lov, aby sme mali z čoho prežiť ," povedala Sky. ,,Rozumiem , alfa ," povedal Azor a odišiel aj s Cameronom smerom ku hlavnej skale. ,,Alfa?" opýtala sa pochybne Sky , keďže stále nedokázala pochopiť prečo práve ona by ňou mala byť . ,,No,asi to tak už bude ," vzdychla si a odišla , aby sa spolu s Nuru išli zase zvítať s Orionom a Kashim. Kashi a Orion sa rozprávali a Sky na nich spokojne pozrela. ,,Kashi?" oslovila ho Sky . ,,Áno alfa?" odpovedal s otázkou Kashi. ,,Zase alfa, už nie Sky? Dobre, musím si na to zvyknúť ," vzdychla si pre seba Sky. ,,Chcem aby si ty, Cameron a Azor šli na lov, keďže nemáme už žiadnu korisť a k tomu Orion musí nabrať sily!" odpovedala Sky. ,,Dobre, pôjdeme hneď teraz, keď sú pripravení ," povedal sebaisto Kashi , dominantne vypínajúc hruď s hlavou vysoko zdvihnutou . ,,Myslím, že sú a ďakujem ," povedala Sky a Kashi medzitým odišiel na lov, v tábore zostala len Sky, Nuru a Orion, všetci samci boli na love. ,,Hej, alfa vieš.. Keď si budeme rozdeľovať postavenia, vieš ako lovec by som sa nehodila ," povedala Nuru ležiaca po boku Sky. ,,Ja viem, preto ťa na toto postavenie nedám ," povedala Sky. ,,Ďakujem, vieš nechcela by som skaziť celý lov, tak iba sa pýtam ," prikývla Nuru. ,,Vieš, v tom máš síce pravdu, no ja už premýšľam, nad tým dlhšie vieš, všetci ma volajú alfa a ja si na to neviem zvyknúť . Je to novinka a neviem či som na to dostatočne silná a.." Sky si začala klásť otázky no Nuru ju prerušila. ,,Ty na to máš , si silná, múdra, pekná fenka ktorá je perfektná pre pozíciu alfy a moja Najlepšia kamarátka a na to si zvykneš...Babi ," keď povedala Nuru posledné slovo , Sky to potešilo keďže ju už volajú a ešte budú volať rôzne . Babi mala najradšej, kvetinka , bola iná vec. ,,Ďakujem Nuru ," pousmiala sa Sky a pozrela sa na trochu chrápajúceho Oriona. ,,On sa z toho dostane ," povedala Nuru . Sky s Nuru a Orionom zaspali . Medzitým sa samci vracali s korisťou. Cameron mal v hube vypaseného králika a Kashi s Azorom ťahali dospelú srnu .Sky sa zobudila a rozbehla sa za nimi. ,,Wau, no toto, ako ste dokázali uloviť dospelú srnu ste len traja!" opýtala sa prekvapene Sky a Nuru za ňou už utekala . ,,Vieš, bolo to trochu ľahšie , niekto ju tam už lovil no ušli tak sme ju dorazili a máme potravu!" ohlásil Kashi s vyplazeným jazykom a vrtiacim chvostom. ,,Som na vás hrdá ," povedala Sky a olízla Kashimu ucho. ,,Alfa! Vortelci!" skríkol vrčiaci Cameron. ,,Nuru , odnes úlovok a choď za Orionom ," rozkázala Sky. ,,Dobre !" prikývla Nuru a urobila to , čo jej Sky nakázala. ,,Nechceme problémy, no táto srna je naša!" skríkol neznámy hlas, keď sa z lesa vynorila 4 členná svorka psov. Na ich čele stála samica nemeckého ovčiaka a po jej boku 3 menšie psíky, bígel, jack russel a pravdepodobne kríženec labradora. ,,Tento úlovok je náš!" ohlásila väčšia samica skupiny , ktorá bola pravdepodobne na čele . ,,Nie, nie je , vy ste ušli! Tak sme sa o ňu postarali my ," odpovedal hlboko Azor. ,,Ale bez nás by ste ju neulovili , zlodeji !" odpovedala agresívne a Azor sa zachmúril. Divné, že Cameron tam len stál , inokedy by hneď útočil slovami. ,,Ospravedlňujem sa, no teraz je táto korisť naša, nechceme problémy . Ale máte pravdu , bez vás by sme srnu nezískali, máme tu slabého člena a potrebuje jedlo ," prihovorila sa slušne Sky. ,,Rozumiem, moje meno je Axa som tu s mojimi priateľmi, sme na pokraji vyčerpania , hľadáme svorku ," vyrozprávala sa Axa. ,,Rada ťa poznávam Axa , som Sky, alfa tejto svorky radi vás k sebe pridáme, keď budú súhlasiť moji súdruhovia ," odpovedala Sky. Kashi, Cameron a Nuru prikývli a Azor nakoniec tiež. ,,Rozhodnuté , vitajte vo svorke, toto je Kashi, Azor, Cameron a Nuru, a v dúpäti máme zraneného Oriona ," povedala Sky. ,,Teší ma toto sú Jaimie , ten kríženec, Ryan je Jack russel a Deaven je tá Bíglica ," odpovedala Axa a predstavila ostatných členov svorky . Cameron sa stále díval na Axu, no Sky to teraz neriešila. ,,Ahoj! som Nuru! A ty si Deaven však?" zoznámila sa Nuru s bíglicou. ,,Ahoj! Áno prečo?" opýtala sa Deaven. ,,Chcem sa zoznámiť to je všetko ," pousmiala sa Nuru a Deaven jej to oplatila. ,,Na labradora si nízky Jaimie ," zasmial sa Azor. ,,Azor! Nerýp , Jaimie je rovnako cenný ako ty!"zvreskol naňho Kashi. Sky sa tešila,že sa Kashi zastáva Jaimieho lebo videla, že malý kríženec nemá rád keď mu to niekto pripomína. ,,Axa?" opýtal sa Cameron potichu. ,,Áno, Cameron ," opýtala sa Axa , sledujúc psy ktoré si začali budovať priateľstvo. ,,Iba, je mi ľúto, čo sa stalo a vitaj vo svorke!" povedal Cameron a odkráčal späť za Azorom. Sky prekvapilo jeho chovanie . Videla,že on s Axou budú dobrí priatelia a kto vie, možno niečo viac. ,,Sky?" podišiel k nej Kashi a sadol si vedľa nej. ,,Mám z teba radosť, a mám ťa rád, si tá najlepšia alfa na svete . Nuru mi hovorila o tom pochybovaní a chcel som ti povedať,že si pre mňa viac ako člen svorky , alebo alfa si moja priateľka a určite by si bola skvelá mama alebo vážne babička ," prihovoril sa Kashi a Sky nechápala prečo vraví o materstve no to jej bolo jedno. ,,Ďakujem Kashi nápodobne," usmiala sa na neho . Neskôr sa všetci vybrali spať keďže slnečný pes zapadol a Sky s Kashim si sadli pod svitom Luny sledovali hviezdy. ,,Si unavená?" opýtal sa Kashi keď videl, že jej klipkajú oči. ,,Nie!" odpovedala Sky. ,,V tom sa prípade môžeme porozprávať o niečom, čo som chcel dlhšie rozobrať, je to taká tradícia v mojej minulej svorke aby sa spevnilo puto svorky . Volá sa to veľké vytie a je to nádherná udalosť ," povedal Kashi no Sky sa mu oprela o rameno a zaspala. Kashi sa usmial, ľahol si a spoločne zaspali pod svitom Luny.
YOU ARE READING
Snowfaith Pack- Is it right to fight? [SK]
AdventurePríbeh svorky psov snažiacich sa prežiť v skupine,každý je iný,no spája ich priateľstvo a láska,no za hranicami sú aj nepriatelia,zradcovia medzi nimi a skryté tajomstvá nepriateľov, a sú ochotní bojovať spolu so spojencami proti nim a odhaliť ich t...