11.Kapitola

58 6 0
                                    

Deň skúšky nastal. Tri vysoké psy sa chystali zo seba vydať to najlepšie. Eren s jeho mohutnou hlavou vyštekol a dvihol ku k nebu. ,,Dnes je skúška vaších schopností,ktoré vám určia vaše postavenia!" povedala slávnostne Sky a uprela zrak na Erena,Sashu a Wolfie. ,,Vaša prvá skúška bude v teréne,skúsime si vás pri hliadke,vydáte sa do lesa a tam som vyslala 4 psov,uvidíme či ich vystopujete bez toho aby o tom vedeli keď uspejete budete hodný postavenia hliadlara,neskôr si urobíme skúšku lovu,no to až potom." povedala Sky a dala príkaz aby sa psy rozbehli do lesov,psy sa držali po kope a rozleteli sa do lesa. Wolfie nastražila uši a Sasha vetrila vzduch,Eren bol celkom nepatrný ohľadom okolia. ,,Mám niekoho!" Zašepkala potichu Sasha a Wolfie nastražila uši. ,,Máš pravdu 2 psy!" prikývla a kým sa Eren spamatoval sestry sa už plížili za pachom psov. ,,Ryan a Jaimie!" Povedali šťastne. Sučky sa plížili za členmi svorky tichým a nepatrným krokom,Eren bol síce tichý ale nevedel veľmi koho zavetrili,nestihol to zaregistrovať. ,,Máme vás!" skríkli sučky a skočili na dvoch psoch. ,,Dobrá práca!" pochválil Ryan a Eren bol šťastný z úspechu svojej družky. ,,My sa vrátime do svorky a podáme hlásenie, vy pokračujte" povedal Jaimie a spolu s Ryanom odcupkali do lesa. ,,No poďme ďalej" Vyhlásil mohutným hlasom Eren. ,,Súhlasím" odpovedala Wolfie a začala hľadať ďalšie stopy. Psy kráčali niekoľko psích dĺžok po lese, Sasha a Wolfie boli perfektné hliadkarky no Wolfie mala jednu medzeru,bola nepatrná pri maličkostiach. ,,Wolfie sústreď sa!" postrčila ju sestra a Wolfie sa ospravedlnila. ,,Prepáč,ja nemám oko pre detail." povedala a otočila sa na svoju sestru. ,,To je vporiadku." povedala Sasha svojej mladšej sestre. ,,Ja v tomto dobrý nebudem" ozval sa Eren. ,,Nie každý to vie!" zahŕkla Sasha. ,,Máš pravdu!" prikývla Wolfie. ,,Možno mi viac pôjde lov." povedal a usmial sa na fenky, tie mu úsmev opätovali a šli ďalej. Sasha bola na čele a ucítila stopu člena svorky. ,,Cameron!" povedala Sasha a potichu sa priblížila za nič netušiacim nemeckým ovčiakom. Wolfie zaregistrovala a skočila na Camerona,ten sa od prekvapenia otočil a Wolfie mal na chrbte a hlavu na zemi na ktorej bola jej labka. ,,Aspoň si na mňa nemusela skákať ako zajac!" zamručil Cameron. ,,Dobree." prikývla Wolfie a zasmiala sa. ,,Žiadne gratulujem?" zasmiala sa Sasha a Cameron len prevrátil očami. ,,Idem podať hlásenie máte už len jedného člena." povedal Cameron a odišiel. Psy sa otočili a Eren sa snažil veľmi a bolo to vidno no nemal oko pre detail ako jeho družka. ,,Neboj Eren vsadím sa, že s teba bude perfektný lovec!" povzbudila Sasha a olízla Erenovi ňufák, ten sa usmial a líznutie jej opätoval. ,,Niečo mám!" ozvala sa Wolfie a Eren to cítil tiež. ,,Gamma?" Čudovala sa trochu Sasha ale len pokrčila pleciami a pomaly šli za Nuru. ,,Wolfie,tentokrát neskáč ako zajac." zasmial sa Eren. ,,Hej no" Zasmiala sa Wolfie tiež. Eren bol tentokrát vpredu a pomaly sa vkrádal za Nuru. ,,Zdravím" povedal slušne a Nuru sa otočila. ,,Oh, ahoj!" odpovedala prívetivo Nuru. ,,Takže skúškou ste prešli pozrieme sa ako ste si viedli. Povedala a všetci kráčali do tábora. Keď boli psy pred táborom ozval sa veľmi známy hlas alfy.,,Počula som,že sa darilo hlavne tebe Sasha." povedala a pozrela sa milo na Sashu. ,,Áno,no aj Wolfie to šlo dobre." povedala Sasha a pozrela sa na sestru. ,,Je to pravda,no tá bude mať ešťe skúšku lovu spolu s Erenom,ty si ma presvedčila na skvelý výkon hliadkarky." povedala a uprela zrak na Erena s Wolfie. ,,Alfa,čo keď skúšku nezložíme?" opýtal sa neisto Eren. ,,To je nemožné" povedal Azor ležiaci za Sky. ,,Delta má pravdu" Prikývla a Sasha poďakovala. ,,Eren a Wolfie ukážete mi svoje lovecké schopnosti,na love, musíte uloviť korisť pre seba,tentokrát nie pre svorku lebo budete len vy dvaja." povedala Sky a pokračovala. ,,Ulovíte si každý bažanta ale pri normálnom love nikdy nezabúdajte! Úlovok nesmiete zjesť sami, len so svorkou, tentokrát to máte ale povolené,len ho musíte priniesť do tábora!" pripomenula Sky a štekla na zahájenue lovu. ,,Rozumieme!" povedali jednohlasne Eren s Wolfie a rozbehli sa na lovisko. Eren bol vopredu napriek jeho veľkému ,,medvediemu" telu bol tichý a hbitý, akoby to bol iný pes. Wolfie bola trochu pozadu,no perfektne sledovala pohyby lesa. ,,Tam!" povedal potichu Eren a prikrčil sa. ,,Dve bažanty." povedal Eren,keď na lúke boli dva vypasené bažanty. ,,Musíš sa prikrčiť!" prikázal Eren a Wolfie poslúchla. Eren šiel z ľava a Wolfie z prava vo vysokej tráve. Eren dal pokyn na prípravu na výskok dvihnutím zadku, Wolfie urobila rovnako a obaja skočili na bažanty,no bohužiaľ sa nedohodli na jakého kto skočí tak do seba udreli hlavami. ,,Au" Zatriasla sa Wolfie a pozrela sa na Erena. ,,Poď než nám újdu!" Povedal a Wolfie bleskovo reagovala a skočila po jednom z bažantov a zahryzla sa u do krku. Eren sa rozbehol za druhým a silnou tlapou omráčil bažanta a zahryzol sa mu do krku. ,,Dobrá práca!" povedal Eren a spolu aj s úlovkom sa vydali do tábora. Eren a Wolfie priniesli pred alfu úlovky a tá sa usmiala. Pod hlavnou skalou sedela šťastná Sasha a divoko vrtela chvostom. ,,Gratulujem,získali ste si titul lovcov,teraz si môžete zjesť svoje úlovky." pogratulovala Sky a Eren s Wolfie začali jesť bažanty. ,,Gratulujem!" Povedal Kashi a všetky 3 psy zohli hlavu na znamenie vďaky. ,,Ja som vedela,že to zvládnete!" potešila sa Sasha a obímula obe psy. ,,Alfa!" Pribehol kričiaci Ajax. ,,Čo sa deje?" opýtala sa Sky. ,,Boli sme na love a našli sme tŕnie ruží a je tam zakliesnený pes!" skríkol Ajax. ,,Nemôžme pomôcť každému!" nahneval sa Azor. ,,Áno ale je na tom zle!" Prosil Ajax a Sky ich zahŕkla. ,,Dosť!" skríkla a celá svorka spozornela. ,,Ja a Beta s Ajaxom pôjdeme pozrieť toho psa, vedenie si preberá Gamma!" Všetky psy prikývli a Ajax poďakoval za pomoc. ,,A teraz mi povedz, kde je?" Povedala Sky a Ajax ukázal ku horám. ,,Je to v malej štrbine plnej rúží a trňov" povedal Ajax a Sky pozrela na hory. ,,Kashi,ja nemôžem!"

Snowfaith Pack- Is it right to fight? [SK]Where stories live. Discover now