4🍀

1.2K 115 22
                                    

Random vedoucí 😂

Za chvíli začne uvítací schůzka. Je toho ještě dost na práci, tak jsem poslal Gildu, aby mi sem někoho poslala.

,,Dobrý, prej byste potřebovala pomoct." Ozval se milý hlas nějakého kluka. Blonďák s culíkem na hlavě.

,,Ano, vem ty krabice a odnes je za chaty." Řekl jsem a věnoval se svému. Proč bych to měl dělat já, když mužů využít dětskou práci.

,,Můžu pomoct?" Přišel ten kluk znova a nějak rychle. Otočil jsem se na něj a trochu se na něj zadíval.

,,Neměl jsi před chvílí culík?" Zeptal jsem se, protože mi to přišlo divný.

,,Ne?" Podíval se na mě jako na blázna. Ale já nejsem!

,,Hele nedělej si ze mě prdel a radši jdi odnášet ty krabice." Přikázal jsem mu a on poslech.

,,Pane vedoucí? Kam zmizely ty ostatní krabice?" Přišel po chvíli zase.

,,Asi si je odnesl, ne?" Otočil jsem se znovu na něj a už jsem dostávali tik do oka. Pokud se mě snaží vytočit, tak to funguje.

,,Vždyť jsem šel jenom jednou." Poznamenal.

,,Tak to asi odnesl jednorožec." Prskl jsem na něj a dál si ho nevšímal.

Marcus

No tak jako, aspoň nebudu mít tolik práce. Ten týpek vypadal celkem vytyčeně, ale já netuším proč.

Když už teda nepotřeboval mojí pomoc, tak jsem šel zpátky na chatku, za účelem si vzít nějaké věci a hned pak vypadnout.

,,Ahoj, nechceme si s náma zahrát?" Zeptal se tmavovlasý kluk, který semnou sdílí chatku. Seděl společně s dalšími kluky na posteli a hráli karty.

,,Ne, díky." Řekl jsem a udělal tak, jak jsem měl v plánu. Vzal si pár věcí a odešel.

Chvilku jsem se ještě procházel po lesíku, kam máme dovolený vstup.

,,Hej ty, Martinusi, pojď sem prosimtě." Zavolal mým směrem nějaká vedoucí.

,,To bylo na mě?" Podíval jsem se na ní a prstem ukázal na sebe.

,,No? A na koho jinýho?" Zeptala se mě otráveně.

,,V tom případě jsem Marcus ne Martinus." Obeznámil jsem ji se situací.

,,To je celkem podobný. Ale stejně si myslím, že ses mi představoval Martinus." Zamyslela se.

,,To není možné hned ze dvou důvodů. Protože se tak nejmenuju a protože jsem se vám ani nepředstavoval." Podotkl se.

,,Hele, blázna ze mě nedělej." Zamračila se a já to radši nechal plavat.

Martinus

Pomohl jsem nějakýmu vedoucímu s odnášením krabic. Ale ten vedoucí se choval divně. Já a mít culík? Kde na to proboha přišel. Jo někdy si ho dělám, ale jenom když jsem doma. A tady jsem ho už vůbec neměl.

Nechal jsem to plavat a šel za Ashley. Našel jsem jí sedět před chatkou.

,,Ahoj, Ash." Sedl jsem si vedle ní.

,,Já už chci domů, Tinusi." Povzdechla a položila si svou hlavu na moje rameno.

,,Řekneš mi konečně, proč to tady tak nesnášíš?" Zeptal jsem se, když se zdálo, že bude brečet.

,,Všichni si mě tady dobírají. Pořád se mi posmívají, že jsem tlustá a že jsem škaredá, protože se nelíčím a tak dále." Fňukla.

,,Ale, Ashley, ty přece nejsi škaredá ani tlustá. Nesmíš si to tak brát." Obejmul jsem jí.

Neříkám, není nejhubenější, ale tlustá rozhodně není. A nelíčí se, protože jí to přijde zbytečné a to se mi na ní líbí.

,,Ještě že si jel se mnou."

,,Já rád." Usmál jsem se a pustil jí.

,,Všichni že sektoru B na nástup." Ozvalo se z megafonu, aby jsme to všichni slyšeli.

Na nástupu nám říkali pravidla a jak se máme chovat atd. Celkem nudný proslov. Který by nebyl, že?

Potom nás pustili na chatky. Já se ještě rozloučil s Ashley a šel se připravit ke spánku. Večerka je 9:30. Taky si myslím, že ji mohli dát později.

Zalezl jsem do postele a celkem rychle jsem usnul.


Ano, další.
Za to můžete děkovat TerezaGunnarsen77.
Ly ❤

We look like brothers? (M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat