8🌳

1.2K 113 58
                                    

Martinus

,,Vstávat lidi, jdeme na nástup." Snažil jsem se vzbudit ostatní. Oba ještě spali a to má být asi za 5 minut nástup.

,,Tinusi, když jsi na samotce, tak na nástup ani na program nechodíš." Zahuhlala Ashley do polštáře.

,,A tos mi to nemohla říct dřív?" Vykřikl jsem přes celou chatku, což vzbudilo Marcuse.

,,Říkala to včera." Zahuhlal pro změnu Mac.

,,No super, už neusnu." Sedla si Ashley a zamračila se na mě.

,,Tak sorry." Zvedl jsem ruce v obraném gestu.

,,To už je fuk." Vstal z postele Marcus a šel si k umyvadlu opláchnout obličej.

,,A co budeme celý den dělat?" Zeptal jsem se a sedl si zpátky na svou postel.

,,Povídat si." Navrhla Ashley.

,,Nic jiného nám nezbývá." Pokrčil ramena Marcus a sedl si taky na svou postel.

,,Odkud vlastně jsi?" Zeptal jsem se Marcuse.

,,Bydlím v Troforsi, to je taková malá vesnice na severu Norska a ty?"

,,Já žiju s mamkou v Elverumu, to je na východě. A Ashley je taky odtamtud." Řekl jsem a podíval se na Ashley. Ta se nějak divně dívala na Marcuse. Nikdy se na nikoho tak netlemila.

,,Řekni nám něco o sobě." Usmála se na něj Ash.

,,No tak, mám psa, jmenuje se Leo, je to Zlatý retrívr. Táta se jmenuje Erik a má přítelkyni Charlotte. Ta nesnáší mě a já nesnáším ji. Ve škole mě všichni šikanují, až na Grace. Ta je celkem fajn."

,,Tak fajn, jo?" Zasmál jsem se.

,,Jo, nic víc, nic míň." Zamračil se a já se začal smát. Ashley moc do smíchu nebylo.

,,A co ty a holky?" Oplatil mi to Marcus.

,,Žádnou nemá, proč? Měl bys zájem?" Začala se smát Ashley, která mě přeskočila s odpovědí.

,,Ne díky. Za prvé nejsem gay a za druhé je to můj bratr." Uchechtl se.

,,A tohle mi dělá pořád." Zasmál jsem se nakonec i já. ,,Jo a mimochodem, jak víš, že nemám holku?" Podíval jsem se na Ash. Ta mi pohled opětovala a nadzvedla obočí. ,,Fajn, už mlčím." zvedl jsem ruce nad hlavu.

Takhle jsme si povídali celé dopoledne. S Marcusem jsme se fakt zblížili. Jsem rád, že zrovna on je můj bratr.

Potom nám šla Ashley pro oběd a my jsme zůstali na chatce sami.

,,Tobě se Ashley líbí, že?" Usmál jsem se na bratra, který zrovna seděl na posteli a prohlížel si nějakou fotku.

,,Jak to víš?" Podíval se na mě udiveně.

,,Bratrský instinkt." Pokrčil jsem ramenama.

,,Víš, ona byla první, kdo se semnou bavil tak mile." Zasnil se trochu.

,,To jsi na tom až tak špatně?" Podíval jsem se na něj a on na mě hodil ublížený pohled.

,,Promiň, tak jsem to nemyslel." Omluvil jsem se, když jsem viděl, že ho to fakt vzalo.

,,Vždyť je to pravda, tak proč se omlouváš?"

,,Protože jsem tvůj bratr a neměl bych ti to ještě zhoršovat." Přešel jsem k němu. ,,Máma!?" Vydechl jsem, když jsem uviděl fotku, kterou si prohlíží.

,,Jo, strašně bych si přál jí poznat."

,,To já bych chtěl poznat tátu." Vydechl jsem.

,,Co kdyby jsme jim řekli, že o sobě víme a že se chceme poznat?" Navrhl jsem.

,,Nemyslím, že by to klaplo."

,,Tak se vyměníme."

,,To není špatný nápad." Rozzářily se mu oči.

,,Počkej, to byl vtip." Odsekl jsem.

,,Ale dobrej vtip." Zašklebil se.

,,O čem se to bavíte?" Vešla do chatky Ash.

,,Vyměníme se." Řekl nadšeně Marcus.

,,Co?" Vyvalila na nás oči.

,,Ještě jsme to neprobrali." Otočil jsem se na Marcuse.

,,Ale, Tinusi, je to skvělý nápad a nebude to napořád. Dřív nebo později se na to přijde a pak to bude jako dřív. Ale já chci strašně poznat mámu." Podíval se na mě psíma očima.

,,Fajn,"


Nová kapitolka 😊😊
Určitě nezapomeňte napsat, jak se vám líbí 😉
Ly<3

We look like brothers? (M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat