21🍊

1K 97 41
                                    

Marcus

Celkem se nudím. Ash dneska nemohla a mobil už mě přestal bavit. Takže zajisté chápete, že je to opravdu velká nuda...

Teď by se mi tu hodil Leo. S ním si hraju, nebo povídám, když se nudím.

Z mého usilovného přemýšlení mě vytrhl zvonek.

,,Marcusi, běž prosím otevřít." Zavolala na mě máma, tak jsem se zvedl a belhal se ke dveřím. Otevřel jsem je a ani jsem se pořádně nestihl podívat na dotyčného a okamžitě mi skočil kolem krku.

,,Tak strašně jsi mi chyběl!" Vydechl a stiskl mě dvakrát víc.

,,Ty mně taky, Tinusi, ale uškrtit mě nemusíš." Zalapal jsem po dechu, načež se odtáhl. Měl slzy na krajíčku, opravdu byl rád, že mě vidí.

,,Kde je mamka?" Zeptal se a nahlédl do domu. Pokynul jsem na něj rukou, aby věděl, že má jít za mnou.

Vešli jsme do kuchyně, kde máma právě chystala večeři. Tak intenzivně se věnovala plotně, že si nás ani nevšimla.

,,No né, bude taco?" Řekl nadšeně Martinus, což mámu okamžitě dostalo pryč od hrnců. Okamžitě se Tinusovi vrhla kolem krku. Potom, co se odtáhla, nás sjížděla pohledem.

,,Božínku, vidět vás dva dohromady je úplně úžasné!" V očích jí štípaly slzy, tak jsme jí s Tinusem vzali do společného objetí.

Přerušil nás znovu znějící zvonek od domu. Máma se od nás hned odtáhla.

,,Je to ten, co si myslím, že to je?" Pohlédla nám smutně do očí. Martinus jen mírně přikývl. Máma se zhluboka nadechla a vydala se ke dveřím. S Tinusem jsme si prohodily pohledy, ale pak jsme se rychle vydali za ní.

Hned, co máma otevřela dveře se při pohledu na tátu zarazila. On na ní taky koukal, jako na boží stvoření. My oba s Tinusem jsme stáli za mamkou a čekali na toho, kdo udělá první krok.

,,Anne..." Vydechl najednou táta.

,,Eriku?" Špitla máma dost nevěřícně.

,,Vůbec ses nezměnila." Řekl najednou táta. Máma už se nadechovala, že něco řekne, ale přerušil jí štěkot.

,,Leo!" Vykřikl jsem a okamžitě si čupl na jeho úroveň. Tak dlouho jsem ho neviděl.

,,Tak pojď dál." Zaslechl jsem mamku, jak pozvala tátu dovnitř. Potom nás i společně s Leem poslali do Tinusova pokoje.

Sedl jsem si na postel a Leo si za mnou pěkně vyskočil. Začal jsem ho drbat tam, kde to má nejradši.

,,Jooo, není nad drbání od páníčka." Zatlemil se spokojeně. Jenom jsem se uchechtl nad Tinusovým 'uraženým' pohledem.

,,Náhodou jsem našel místo místa, kde má drbání nejradši, místo po kterém dělá tohle." Řekl Tinus a začal ho drbat nad levou nohou. Leovi začala cukat právě levá noha.

,,Drsný!" Uznal jsem a taky ho tam podrbal.

,,Hele nechte toho, tohle mě nebaví!" Začal si ztěžovat Leo. My jsme se s Martinusem jenom smáli. ,,Nezajímá vás spíš, co řeší dole rodiče?" Řekl a tím nás zarazil. Martinus se ale po chvilce ušklíbl.

,,Co říkáš na menší hru na agenty?" Pozvedl na mě obočí Martinus. Jakoby mezi náma fungovala telepatie, hned jsem věděl, co zamýšlí. Proto jsme se úplně ve stejnou chvíli zadívali na Lea.

,,Že já nedržel čumák.." Povzdechl si Leo, když mu došlo, co ho čeká.

Čus Marcus!
Jsem ráda, že jsem to stihla.
Už jsme skoro na konci příběhu.
To to letí, co?
Už máme přes 2K přečtení a skoro 500★! Drsný, co? 😍😲🤗

Doufám, že mi zanecháte nějaký komentář! 😘
Ly❤

We look like brothers? (M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat