3 miesiące później.
Harry's POV.
Właśnie wracam od ginekologa już drugi raz w tym miesiącu. Byłem zobaczyć czy wszystko dobrze z moją fasolką ponieważ ostatnio bolał mnie brzuch.
Lekarz powiedział mi, że to nic takiego i że jest to normalne, więc mam się tym nie przejmować i nie stresować dziecka.
Niall💕: I co ?
Ja: Jest ok. Podobno to normalne idk
Niall💕: Wspólny wieczór? Hm?
Ja: Nope. Dziś tylko ja i moja fasolka i słodycze
Niall💕: Pft może mój chłopak będzie mnie kochał. Zayn nadchodze
Ja: 😂😂
Wchodzę do sklepu i od razu idę na dział ze slodyczami, ale oczywiście jestem za niski i nie sięgam do najwyższej półki.
Zważywszy na to, że nawet nie mogę podskoczyć muszę podejść do kogoś kto pomoże mi to zdjąć. Rozgladam się dookoła, a jedyną normalną osobą wydaje się trochę wyższy ode mnie szatyn w alejce z sokami.
Podchodzę do niego i szturcham go w ramie. Odwraca się w moją stronę i uśmiecha lekko.
- Wybacz, ale dziś mam wolne i nie daje autografow i zdjęć.
- Co? - pytam i patrzę na niego jak na idiotę - Chciałem cię poprosić o ściągniecie mi jednej rzeczy z półki bo nie sięgam, ale jesteś dziwny więc dam sobie radę. Pa - mówię i macham do niego po czym odchodzę.
Wracam do alejki ze słodyczami i myślę jak mogę zdjąć moje ulubione żelki i oreo. Staje na palcach i prawie udaje mi zdjąć, ale ktoś zabiera je przede mną i zostaje mi paczka dalej.
Fukam pod nosem i odwracam się do tej osoby.
- Potrzebujesz tego? - pyta szatyn z alejki wcześniej, a ja kiwam lekko głową. - Dam ci to gdy pójdziesz ze mną na kawę.
Wywracam oczami.
- Może na kawę nie, ale na herbatę z wielką chęcią.
- Zgoda - odpowiadam, a on oddaje mi moje słodycze i razem idziemy do kasy.
- Dlaczego nie podskoczyłeś? - pyta kiedy wychodzimy ze sklepu - Albo mogłeś wejść na jedna z listw i sięgnąć.
- Nie mogę skakać, ani bawić się w takie wspinaczki - mówię i chichocze cicho.
Niebieskooki posyła mi uśmiech i idziemy w stronę kawiarnii.
_______________
Oh Larry się spotkał.Wolicie żeby w tym ff był Harry top? Bp mam szanse jeszcze to zmienić.
CZYTASZ
Pregnant || Larry
أدب الهواةCiężarny Harry spotyka sławnego Louisa. Ostrzeżenia: Mpreg Boyxboy L!Top (22) H!Bottom (18)