Rozdział 3

8.3K 499 452
                                    

- Okej teraz się tłumacz dlaczego myślałeś, że chciałem autograf - mówię i zaczynam jeść ciasto czekoladowe, które kupił mi chłopak.

- Bo jestem aktorem i już nie raz ktoś mnie tak zaczepiał - mówi, a ja znów tego dnia patrze na niego jak na idiotę - Louis Tomlinson mówi ci to coś?

- Nie, ale zachowujesz się na niego jak nadęty bufon - wskazuje na niego łyżeczką.

- Moze horror "Take me out" cos ci mówi?

- Nie, nie oglądam horrorów - mówię i marszcze brwi, a moja lewa dłoń glaszcze mój lekko zaokrąglony brzuch.

- Um to co oglądasz? - pyta.

- Komedie, albo coś romantycznego - czuję jak moje policzki robią się czerwone.

- To "Afire Love"? Tylko byłem trochę młodszy - mówi, a ja upuszczam łyżeczkę i patrzę się na niego.

- O Boże - mówię i zaczynam się śmiać.

- Co się dzieje? - pyta.

- Właśnie jestem na herbatce z moim crushem - mówię i uśmiecham się do niego.

- Jestem twoim crushem? - pyta.

- Znaczy byłeś w jakieś dwa lata temu - czuję rumieńce na moich polikach.

- Dobra skoro ty mnie kojarzysz to jak ty masz na imię i nazwisko? - pyta.

- Harry. Harry Styles - mówię cicho. - Prawdopodobne mnie kojarzysz - śmieję się - Jestem nikim w świecie showbiznesu - mówię, a on cicho prycha. - Po za tym jesteś okropny, że robisz sobie wolne od dawania autografów. Jakby mój idol mi tak powiedział, rozpłakałbym się.

- Teraz jesteś ze swoim idolem na ciastku i herbacie, więc mam nadzieję, że nie będziesz płakać.

Śmieje się cicho i kręcę głową.

- Mogę cię o coś spytać?

- Już to zrobiłeś - śmieje się, ale kiwam głową.

- Po pierwsze czemu nie możesz skakać? - pyta. - A po drugie bedziesz chciał się może spotkać kiedyś jeszcze?

- Nie wiem czy mogę ci to powiedzieć nie ufam ci zbytnio - mamroczę - Ale z wielką chęcią możemy się spotkać drugi raz - uśmiecham się do niego co on odwzajemnia.

- A mogę prosić chociaż o twój numer? - pyta, a ja kiwam głową.

Wymieniamy się numerami po czym postanawiam się zbierać. Kiedy wracam do domu od razu pisze do Nialla.

Ja: Muszę ci coś opowiedzieć *-*

Niall💕: Prawdopodobnie przerywasz mi najlepszy seks w życiu, ale ok Zee za czeka

Ja: Róbcie to co robiliście, powiem ci przy okazji

_______________
Hej :)

Pregnant || Larry Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz