Mă opresc în fața casei, nu știu în ce parte să o iau. Toată viața mea e el. Sunt singură și dezorientată, vreau să intru înapoi și să-i spun tot ce s-a întâmplat, să-l rog să mă ierte și să revină totul la normal.
Știu însă că nimic nu va mai putea fi la fel, poate nu m-ar crede, sau poate nici nu ar mai conta, până unde am mers în acea seară.
Ajung în mașină, caut un carnețel și un pix și-mi descarc sufletul, poate îi voi da cândva scrisoarea, poate va înțelege atunci adevărul.
Rup foaia, o bag în buzunarul de la geacă și pornesc. Mă plimb un timp fără țintă, apoi mă îndrept spre casa lui Zeheb.
Bat la ușă și aștept, sprijinită cu o mână de toc, să-mi deschidă. Îi aud pașii, dar nu se grăbește deloc.
— Aylin? Ce e cu tine aici, la ora asta? întreabă surprins, când mă vede.
— Unde ar trebui să fiu?
— Acasă...?
— Ești fericit acum? Ai făcut-o, ne-ai distrus pe amândoi.
— Aaaa, despre asta e vorba, face o pauză, nu fericit, mulțumit, zâmbește ironic. S-a aflat adevărul și cred că e un lucru bun. Nu?
— Adevărul... îngân încet, da, un lucru bun.
— Ce vei face acum? vine întrebarea lui, pare îngrijorat. Sigur, doar pare. E diavolul în persoană, deci nu poate nutri sentimente pozitive, empatice.
— O plimbare, răspund scurt, merg pe faleză, am nevoie să-mi limpezesc gândurile.
— Ai nevoie de companie?
— Sigur, de ce nu...
Urc la volan și aștept să își ocupe și el locul în dreapta.
— Unde ziceai că mergem? întreabă după o perioadă de tăcere.
— Pe ici, pe colo, ne plimbăm. Pari îngrijorat...
— Ar trebui să fiu?
— Nuuu, lungesc cuvântul, chiar nu este cazul.
Ba da, ar fi cazul să se îngrijoreze, îl urăsc pentru ceea ce a făcut, cu atâta putere că aș putea să-l omor cu mâinile mele.
— Ai mințit, spun scurt.
Trag cu coada ochiului la el și îl văd nedumerit, așa că îmi continui ideea.
— Când ai susținut că am făcut sex, noi doi, în acea seară, ai mințit.
— Oh, exclamă, ți-ai amintit ce s-a întâmplat?
— Da, mersi pentru asta, pozele tale m-au ajutat. Prea târziu însă...
Apăs ușor accelerația.
Este surprins să vadă că știu adevărul, nu mai spune nimic.
— Ziceai că este mulțumit că s-a aflat adevărul. Care adevăr? I-ai arătat pozele lui Juan Luis, ai susținut că am întreținut relații sexuale, ăsta e adevărul tău?
Vorbesc mai calm ca niciodată. Tot tumultul din sufletul meu pare să fie îngropat foarte adânc. La suprafață e o mare de liniște.
— Nu cred că are sens să spun că-mi cer scuze, nu-i așa?
— Ești băiat deștept, îmi place. Nu are sens, oricum fapta e consumată.
Schimb viteza într-o treaptă mai înaltă. Țin ochii pe drum, e noapte și începe să picure. Pare că toți dorm și doar noi suntem afară.
— Ajută-mă să înțeleg, de ce? De ce ai făcut-o? Nici măcar nu eram vinovată.
— Detalii, erai aproape de a ceda, chiar nu înțeleg cum de te-ai oprit.
Izbucnesc în râs, un râs isteric, din străfundul durerii mele.
— Detalii? întreb printre hohote. Mi-ai distrus viața, iar acum spui că, diferența dintre a mă fi culcat cu tine și faptul că nu am făcut-o, nu înseamnă practic nimic?
Apăs accelerația din nou, brusc, suntem băgați în scaune.
— Hei, mai încet! se răstește.
— Ești malefic, când vei ajunge în iad, diavolul își va face cruce, spun, ignorând cererea lui.
— Încetinește! repetă.
Îl ignor în continuare.
— Știi când un om devine cu adevărat periculos? vreau să aflu de la el, îmi întorc capul și-l privesc.
— Măcar uită-te pe unde mergi, ne vom izbi de ceva, spune speriat.
— Detalii, râd scurt. Îți spun eu când, atunci când nu mai are nimic de pierdut. Spune-mi Zeheb, ce mai am eu de pierdut?
— Îi spun adevărul, recunosc că am mințit și se rezolvă tot.
— De ce te-ar crede? Are poze cu noi doi.
Îmi place panica din ochii lui. Mă joc cu volanul, stânga-dreapta. Accelerația e la pământ, vitezometru indică 210 km/h. Nici nu mergem așa tare, de ce e speriat?
— Am o filmare, acolo se vede că nu am făcut nimic. Te rog, oprește! încearcă să mă convingă.
— Măi măi, ești plin de resurse. Dar nu te cred, minți iar.
Bag mâna în buzunar și găsesc scrisoarea pentru Juan Luis, o iau și o țin strâns în mână.
— Nu-ți face griji Zeheb, opresc acum.
Vede prăpastia spre care ne îndreptăm, albește și se ține cu mâinile de centura de siguranță. Nu apuca să mai zică nimic. Mașina o ia peste marginea drumului și se prăbușește în gol.
O durere acută îmi izbește pieptul, apoi se așterne liniștea, s-a terminat.
CITEȘTI
Nu mă săruta - Vol I (finalizat)
FanfictionPrima iubire este periculoasă. Pierderea primei iubiri poate fi tragică. Ce faci însă, dacă te îndrăgostești de idolul a milioane de femei? Ce faci dacă privirea lui cade asupra ta? Ai încredere sau te îndoiești la fiecare pas? O poveste în care ce...