27. fejezet

156 10 6
                                    

   -Uram atyám ! - rángatott be Lilla egy báliruhákkal teli üzletbe.

   -Lassabban Lilla - nyögtem, mert ez volt már a tizedik üzlet, ahova bevonszolt, de semmit sem találtunk végül.

   -Itt tuti lesz valami. Érzem - vigyorgott, majd odalépett az égszínkék ruhákhoz.

   -Nem akarok kék ruhát - ráztam a fejem, majd a feketék felé vettem az irányt.

   -A fekete olyan unalmas - húzta el a száját.

   -De elegáns - vettem le egy hosszú, testhezálló csipkeruhát.

   -A bordó meg a piros is elegáns.

   -Majd megnézem őket - sóhajtottam. Levettem egy pántos v kivágású organzaruhát, valamint egy testhezálló pántnélküli selyem darabot, és a próbafülke felé vettem az irányt. Először a csipkéset vettem fel. A derekán egy szalag van, és hosszú az ujja.

   -Nem tetszik - húzta el a szájat Lilla.

   -Nekem sem. És már kezd elfogyni a türelmem.

A másik kettővel ugyan így jártunk.

   -Na most én válogatok neked - vigyorodott el Lilla. Majd kutakodni kezdett.

   -Apropó. Neked nem kell ruha ? - kérdeztem.

   -Majd válogatok azok közül amit hoztam. Most nincs pénzem újra - húzta el a száját, majd egy vörös darabot fektetett a karjára.

   -Tőlem kapod. Úgy hogy nagyon gyorsan keresgess magadnak is - mondtam ellenmondást nem tűrő hangon.

   -De…

   -Semmi de ! - szakítottam félbe.

   -Rendben. De előbb neked keresünk - mondta, majd újra nekiállt keresgetni. Végül egy sötétkék selyem, sellőszabású, egy ejtett vállú, hercegnős szoknyájú vörös, és mély, v dekoltázsú, vastag pántú, enyhén megszabott, santung ruha mellett döntött. A kéket egyből elvetettem, mert nem szeretem a selymet. A vörös ruha nem tetszett, mert túl hercegnős, és tüllös volt, viszont a piros ! Egyből beleszerettem. A hátán mély kivágás volt, valamint a combomnál egészen magas felszegés volt. A derekánál testresimuló, a szoknya része pedig lezseren hullik alá. Álom ruha ! Könnyű benne mozogni, nem túl kihívó, mégis szexi.

   -Imádlak Lilla - vigyorodtam el, amikor kiléptem a fülkéből.

   -Bella ! Ez eszméletlenül jól áll - kapta a kezét a szája elé. - Azonnal vedd meg !

   -Igen is - szalutáltam, majd visszamentem a fülkébe, levetettem a ruhát, majd a kasszánál ki is fizettem. Hírtelen megakadt a szemem egy ugyan olyan színű ingen, mint a ruhám, és azt is gyorsan levettem a polcról, és megvettem Márknak. - Most te jössz - fordultam felé, majd tolni kezdtem a ruhák rengetege felé. - Elképzelés ?

   -Valami világos szín. Csipke, talán organza - lapozgatta a babarózsaszín ruhákat.

   -Fehér ? - fogtam meg egy nyakba kötős organzaruhát.

   -Nem rossz ötlet. Megpróbálom. Csak az a baj, hogy ugye alacsony vagyok, és a hosszú ruhák mind lelógnak a földre. Szóval lehet, hogy előnyösebb lenne az olyan szabású, ami elöl rövid, hátul pedig hosszú.

   -Mint mondjuk ez ? - vettem le egy tiszta csipke ruhát, aminek a fölsője vastag pántos, az alsója pedig több réteg csipke, pont úgy megszabva, ahogy Lilla kérte.

   -Úr Isten ! Imádom - vette ki a kezemből, majd beszaladt egy próbafülkébe. - Ez annyira én vagyok - jött ki széles vigyorral. - felvennék hozzá egy fekete magassarkút, meg fekete kiegészítőket, és maga lesz a tökély. De - akadt meg egy pillanatra - biztos nem teher neked ?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 20, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

"Talpraállás"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin