Dåligt sex

2K 54 10
                                    

Lördag

"Tillräckligt för att säga ja." 

Jag vet inte var det var, kanske var det lite av alkoholen som pratade men jag tyckte inte det var någon big deal. Vi gjorde dock ingenting, jag låg där och andades. Full kanske jag var men jag var inte riktigt påverkad utav det. Jag kände mig som vanligt bara lite, fullare. När jag andats i ett par minuter hasade jag mig upp och satte mig istället bredvid Noel. Efter ett tag ledde dock en sak till en annan och mina kläder var väl inte riktigt där dem skulle vara, inte Noels heller för den delen. 

Söndag

När jag öppnade ögonen kände jag av huvudvärken direkt, bakfull, perfekt. Jag kommer inte ihåg allt från gårkvällen men jag kommer ihåg att jag tog bussen hem på natten och pratade med en gammal kvinna som tyckte jag såg ledsen ut, vilket jag inte kommer ihåg att jag var. Jag kommer också ihåg att jag hade sex med Noel och det kommer jag ihåg tydligt. Jag tog mig upp ur sängen och hasade mig mot badrummet där jag fick fram två stycken alvedon som jag svalde med lite vatten. Jag gick mot Li's rum för att se om hon var hemma än men det stod tomt. Mitt rum var fortfarande stökigt men det var inget jag orkade ta tag i nu utan tog mig istället ut till köket då jag kände hur hungrig jag var. När jag var mitt uppe i en välbekänt frukost smälldes dörren igen vilket fick mitt huvud att göra ännu ondare. En glad Li ställde sig i dörröppningen och log mot mig medan jag gav henne en trött blick.

"Vad?" 

"Respekt mot dem bakfulla, tack på förhand."

"Drack du så mycket?" 

"Apparently." 

Li slog sig ner bredvid mig och tog en brödskiva som låg framme. 

"Vad gjorde du igår när jag drog då?" 

"Något jag inte borde ha gjort." 

"Oj oj oj, är det ännu ett one night stand jag får höra om?" 

"Nu får du det att låta som om jag ligger med en ny varje gång." 

"Fast, det är väl det du gör?" 

"Kanske." 

Li skrattade åt mig och tog en stor klunk utav mjölkglaset hon hällt upp till sig själv. 

"Hur var det då?" 

Hon ställde ner glaset och tittade på mig och jag funderade en stund.

"Alltså, jag var ju lite full så jag kommer inte ihåg allt men... Det var riktigt riktigt dåligt." 

"Den stinger lite alltså, själv hade jag det ganska bra." 

"Vem var det du gick hem med?" 

"Hm, en kille från samhäll, du får la träffa honom någon gång." 

"Jasså, du planerar att göra det more nights eller?" 

"Jag skulle inte tacka nej till det." 

Resten utav söndagen spenderades med att ta det lugnt och städa. Jag hatar att ha det stökigt för det går verkligen inte att koncentrera sig i en stökig omgivning så det tog jag tag i så fort jag ätit upp. När Li blivit klar inne i badrummet tog jag mig en skön dusch innan jag gick ut till vardagsrummet där Li satt med datorn i knät. 

"När börjar du imorgon?" 

Li tog ner datorskärmen lite och kollade på mig som satt i andra änden av soffan.

"Halv tio, hurså?" 

"Min första lektion är inställd så jag börjar kvart i tio, tar vi bussen tillsammans då?" 

Jag nickade mot Li samtidigt som jag tog upp kontrollen till TV:n och satte igång den. 

Måndag

Klockan ringde strax efter åtta och långsamt tog jag mig upp ur sängen och drog på mig en tröja innan jag gick mot Li's rum för att få upp henne. Jag knackade lätt och hörde att täcker rörde på sig.

"Li, vakna." 

"Mmm, jag kommer... Snart." 

Jag suckade lätt innan jag vände mig och tog mig ut till köket där jag hällde upp en skål med flingor och mjölk innan jag tog mig ut till vardagsrummet där jag slog mig ner i soffan. Li kom ut från rummet och såg extremt trött ut, hon försvann ut i köket innan hon ett par minuter senare återvände med en macka och en kopp kaffe. Hon satte sig i fåtöljen och drog snabbt upp mobilen. När vi båda ätit upp drog vi igång med att göra oss iordning inför dagen som komma skall. Vi gick in i respektive rum och det tog upp emot trettio minuter innan vi båda var klara.

 Vi gick in i respektive rum och det tog upp emot trettio minuter innan vi båda var klara

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Gillas av likuo, pontusnessler och 374 andra

v.carlen Godmorgon måndag

Visa alla 46 kommentarer

likuo gudinna 

anvandare wow wow wow

pontusnessler få som är så vackra som du ;)

v.carlen @/pontusnessler akta dig 

Runt nio tiden tog vi oss ut till busshållplatsen igen. Jag och Li bodde i en studentlägenhet som bara låg tre minuter från skolan med buss så det var aldrig någon stress på morgonen, hur sent man än vaknat kunde man alltid hinna till skolan. Väl framme gick vi av bussen och tog oss in mot skolan. Vi gick igenom skolan och tog oss mot våra skåp där vi lastade in de få grejerna vi tagit med oss innan vi tog ut det material vi behövde till första lektionen som var marknadsföring. Första lektionen gick snabbt som alltid. Marknadsföring var inte särskilt svårt så det var inte mycket energi man behövde lägga ner på det. Efter lektionen tog vi oss tillbaka till skåpen där vi la in våra saker och istället tog ut pengar och började gå mot cafét. Li stannade tvärt upp och ett leende tog plats på hennes ansikte samtidigt som en kille jag svagt kände igen ifrån lördags gick upp mot oss.

"Victoria, det här är Ludwig, killen jag berättade om." 

Ludwig, som var killen Li gått hem med, hälsade på mig och kramade lätt om Li. De pratade ett tag innan en person gick förbi mig och ställde sig bredvid Ludwig. Jag justerade blicken lätt innan jag såg vem det var, Noel.

"Och Li, det här är Noel, killen jag berättade om." 

Jag mötte Noel med blicken och han log lätt mot mig.

"Jasså, så du berättar om mig för folk?" 

"Dåligt sex kommer alltid att vara dåligt sex." 

Sa jag och ryckte på axlarna och flinade lätt åt honom.

"Tur att vi känner detsamma då, Victoria." 

Ludwig tog tag i Noels axel och de båda vände höger och gick upp för en trappa medan jag och Li fortsatte mot cafét.

"Vem fan håller med om att man haft dåligt sex?" 

-----------------

Del 2: Check! Glöm inte att följa min IG: exempel.66. Vi ses i nästa del! 

MVH A

Zinkensdamm | N.FOnde histórias criam vida. Descubra agora