Ankieta na nowe opowiadanie!

2.7K 128 93
                                    

W tym poście chciałabym zająć się wyborem kolejnego opowiadania, które zacznie się pojawiać już od przyszłego tygodnia. Wraz z ostatnim rozdziałem Enchanted Heart pojawi się pierwszy rozdział nowości.

Waszym dzisiejszym zadaniem jest wybór jednego z trzech, które zyskały największe poparcie. Poniżej wstawiam krótkie opisy każdego z nich. Proszę o wybranie jednego, które najbardziej Was interesuje ;)

!Głosy proszę wstawić tutaj!  

Ars Paulina

Nastąpił koniec świata. Drzwi Piekła otworzyły się i wszystkie demony zeszły na Ziemię. Ludzie zostają zniewoleni. Ludzie tworzą Podziemie, które ma na celu walczyć z demonami. Wśród nich jest chłopak, który przypadkiem staje się obiektem zainteresowań pewnego demona, któremu obecny stan rzeczy się nie podoba. W Niebie trwa wojna domowa. Lucyfer zastępuje na tronie Boga, który zaginął. Jego niezdrowa fascynacja Michaelem sprawia, że sprawy Niebios zaczynają przybierać coraz to gorszy wymiar.

Assasin Laws

Asasynowie to osobna gałąź klanów, które przez kilkaset lat rozwijały swoje umiejętności walki i przemykania bez zauważenia. To doskonali szpiedzy i niezwykli wojownicy. Asasynowie zamieszkują niewielkie domostwa na granicach. Każdy ród ma do chronienia inną osadę. Gdy Asasyn dorasta, buduje własny dom, zabiera kobietę z osady, zakłada rodzinę, po czym wyjeżdża walczyć z templariuszami. Jest to rodzaj wymiany: kobieta za ochronę. Jednak z czym będzie musiał zmierzyć się asasyn, który głęboko gdzieś ma kobiety, a wyznaczona mu ukochana ginie pół roku przed jego przyjazdem? Co zrobi rodzina, która posiada już tylko jednego syna?

Immortal Love

Każde miasto ma swoją słabość, którą są narkotyki – grupa narkotykowa, Korona, zajmuje się produkcją i rozprowadzaniem towaru. Nikt jednak nie zdaje sobie sprawy z tego, że jej członkowie to wampiry, którzy wzbogacają się na własnym jadzie. Przeciwnikiem narkotyków jest chłopak z biednej rodziny, któremu w dzieciństwie złożył obietnicę wampirzy kolekcjoner z Korony. Wampir miał zabrać go ze sobą i dać mu dobry dom. Jednak mija wiele lat i z chłopca wyrasta mężczyzna. Co się stanie, gdy niespodziewanie wampir z dzieciństwa wróci po chłopaka i wciągnie go w własny interes?     

Dziękuję za uwagę! ~ Lucyfer

Enchanted Heart (Yaoi Story)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz