Multimedya Emir
( Emir karakterini değiştirmiştim iki bölüm önce biliyor sunuz değil mi?)Bazılarına göre aşk bakkaldan sakız almak gibi , o kadar kolayken ulaşması, bazılarımız içinde denize hasret bir insan bulunduğu nokta ise uçurumun kenarı, denize ulaşmak için atlaması gerekir. Atladığında öleceğini bilir. Ne yapsın bu kişi atlasın mı o uçurumdan , yoksa denizsiz nefes alamayacağını bile bile çekip gitsin mi?
İşte aşk bazılarımıza göre ise böyle imkansız. Emir ile benim aşkımda böyleydi. Yasaktı , imkansızdı , düşüncesi dahi yanlıştı . Kalbin işi de yanlışı sevmek değil midir zaten. Dizime kafasını koymuş , masum bir çocuk gibi uyuyan nefesime her zerremle aşıktım. Evet o benim nefesimdi , aşk kelimelerinde en güzel kelime belki de buydu. Elimle hafif dokunuşlarla ,yeni çıkmaya başlayan kirli sakallarını okşuyordum. Dudaklarımı alnına bastırdım. Annelerimiz hani hep der ya , en güzel koku evlat kokusu diye. İlerde çocuğum olunca belki karar verirdim buna ama şimdi en güzel koku sevdiğimin kokusu. Aklıma gelen düşünceyle bi kıkırtı kaçtı ağzımdan. Emir gözlerini açmış niye güldüğümü anlamaya çalışıyordu. Tek kaşını kaldırmış bana soru sorarcasına bakıyordu.
-" Niye gülüyormuş benim güzelim bakalım."
-" Seninle bi an evli olduğumuzu , hatta çocuklarımızın burda cıvıl cıvıl koşuşturduklarını hayel ettim."
-" Bunun hayalde kalmayacağını biliyorsun değil mi? Yeşil gözlüm. Çok güzel bir aile olacağız, belki çok zengin olamayız ama iki odalı bir evimiz sen , ben , altı tane de çocuğumuz olacak. Üç kız , üç erkek. Her gün işten eve gelmek için dakikaları bile sayabilirim, şimdiden olduğu gibi. Sen ise küçük yuvamızda çocuklarımızla baş etmekten yorgun düşmüş , kapıyı açıp beni görünce bütün yorgunluğun gidecek biliyorum, çünkü bende öyle olacam. "
-" Altı tane çocuk ne aşkım ya , futbol takımı kuracak gibi. Hem ben niye evde oturacakmışım kariyer de yaparım çocukta beyfendi , hayat müşterektir hatırlatırım."
- " Senin triplerini yerim hatun, sen ne kadar istersen o kadar olsun çocuğumuz benim MASAL'ımın baş kahramanı sensin. Sensiz bir dünyayı istemem ben." Diyerek Emir dizlerimden başını kaldırarak oturur pozisyonda yanıma geldi iyice çenemden tutarak yüzlerimize bakmamı sağladı gözlerine baktım öyle güzel, öyle aşkla bakıyor ki. Alnıma bir varla yok arası bir öpücük kondurdu. Hadi girelim içeri üşütüp hastalanacaksın şimdi. Beraber el ele ayağa kalkıp dağ evine girdik.
- Emir!..
- "Efendim güzelim." Hem benimle konuşuyor hemde şömineye odun atıyordu.
- İkindi oldu nerdeyse , merak ederler gitsek mi artık?
- Merak etme Suna'm , kimse bizi merak etmez. Ben izinliyim sende , okul için bir günlüğüne bir geziye gittin. Annen öyle biliyor.
- Ne yani bugün burda mı kalacaz?
-Evet!
- Beraber burda yani?
- "Evet güzelim!. " Emir benim endişeli yüzüme karşı yanıma geldi. Bana dikkatli bakmaya başladı oda ben böyle üst üste sorunca endişeli bir şekilde bana bakıyordu.
- "Rahatsız olduysan gidelim. Ben sen mutlu ol diye yapmıştım." Geçirecegimiz bir gün kulağa hiçte fena gelmiyordu. Sevdiğim adam neler yapmıştı ben hâlâ endişeleniyordum. Yüzüme bir tebessüm yerleşti. Gidip sıkı sıkı sarıldım.
- Ben sadece şaşırdım hangi ara ayarladın bunları.
-"Üç hafta bunları düşündüm. Üç hafta ayrı kalışımızı bir gün geçirerek kapatmaya çalıştım." Oda bana sıkıca sarılmıştı bir diğer eliyle saçlarımı okşuyordu.
- Seni çok seviyorum Suna'm. Ben sensiz yaşayamam.
- "Kalmayacaz bitanem söz veriyorum. Bende seni seviyorum." İstemeyerek de olsa bir birimizden ayrılmıştık.
- Bakalım hatunum kalbimi feth ettiği gibi midemi de feth edecek mi?
- Yanımda durursan neden olmasın.
- Olmaz benim başka işim var, mesala bir sürprizim var sana.
-"Neymiş o sürpriz?"
- "Adı üstünde sürpriz güzelim söylenmez"
- "Aşkım birazcık ipucu versen " kesin bir dille red edilip mutfağa iteklemişti resmen beni , dengesiz n'olacak. Kafamda sürprizin ne olduğunu merak ede ede yemek yapmaya başladım. Dolabı açtığım da , dengesiz falan ama her şeyi de düşünmüştü. Dolap tıklım tıklımdı. Gözüme ilişen tavuğu salata malzemelerini çıkardım. Eti çok seven bir insan olarak zaten başka yemek yapmam düşünülemezdi bile. Et sote, mercimek çorbası, salata ve pilav yapmak için işe koyuldum. İki saate yakın bir süre de herşey hazırdı , masayı kurmak kalıyordu. Salona geçtigimde elinde beyaz bir elbiseyle bir adet Emir beklemiyordum.
-" Sana çok yakışacagından eminim, benim için dener misin?" Yanına ilerleyip elbiseye baktım çok güzel bir elbiseydi. Çok şaşırmıştım nereden çıktı ki şimdi bu , gözlerine baktım beğenmedim sanıyordu tereddütle bakıyordu.
- "Bu elbise çok güzel"
- Bi an beğenmedin zannettim.
- Nereden çıktı ki bu elbise ?
- "Bugün senin doğum günün , nice yıllarımız olsun sevgilim. " Ben tamamen unutmuştum. Sevdiğim adam unutmamıştı oysa biz kadınlar ne kadar da önemseriz böyle özel günleri , farklı ve özel olmak isteriz. Karşımdaki nefesim dediğim adam bu duyguları yaşatıyordu bana.
- "Neden ağlıyorsun güzelim" Emir söyleyene kadar ağladığımın bile farkında değildim.
- "Mutluluktan , teşekkür ederim." Diye sarılmıştım.
-" Asıl ben teşekkür ederim aşkın ne demek olduğunu öğrettin için. " Diyerek beni kendinden ayırdı ve dudaklarıma dudaklarını bastırdı.
- Hadi git giyin sen gelene kadar bende masayı hazırlıyım. Elimde elbiseyle işaret ettiği odaya girdim. Her şeyi düşünmüştü ayakkabıları makyaj malzemelerini. Mutluluktan ağzım kulaklarımdaydı neydeyse her duyguyu bir arada yaşamıştım bugün. Üzerindekiler den bir bir kurtulurken beyaz elbiseyi üzerime geçirdim. Saçımı salık bıraktım. hafif bir makyaj yaptım. Ayağımada ayakkabıları geçirmiştim. Şimdi hazırdım. Pencereden dışarıya baktım hava çoktan kendini karanlığa bırakmıştı zaman ne çabuk geçiyordu bugün oysa ne çok isterdim durmasını. Yavaş adımlarla odadan çıktım. Emir masayı hazırlamış çoktan , güller serpmiş mumları yakıyordu. Arkasını yavaşça dönüp beni gördü.Suna'nın Elbise ve saçları bu şekil yüzünü başka düşünün.
Şaşırmıştı çokmu çirkin olmuşum diye içime bir kurt düştü.
-"Beğenmedin mi ?"
- "Güzelliğinden dilim tutuldu çok çok güzel olmuşun. Hayal ettiğimden bile daha güzel" yanıma gelerek elimden tuttu masaya kadar eşlik etti sandalyemi çekerek oturmamı sağladı. Kendisi de yemekleri servis Edip karşıma oturdu. Hem konuşuyor , ama bir an olsun gözlerimden çekiniyordu. Aynısı benim için de geçerliydi. Takım elbisesinin için de o kadar yakışıklıydı ki , her genç kızın rüyalarını süsleyecek tiptendi. Bu fikirle ürperdim. O benimdi , bu konuda aşırı bencildim. Öyle de kalmak istedim. Sevdiğim adamı bir başkası seviyor olma ihtimali bile kıskandırdı beni , benden başka kimse sevmesin onu. Oturduğu sandalyeden ayağa kalktı dizinin üzerine çöktü, cebinden bir kutu çıkardı. Ben daha ne olduğunu anlamadan kutuyu açtı. Tek taş bir yüzüktü bu , konuşmayı beceremeyen çocuk gibiydim öylece bakıyordum.
-" Bugün kurduğumuz hayaller hayalle kalmasın ,ben senle uyuyup senle uyanmak istiyorum. Seni kaybetmekten korkuyorum. Ben anladım ki bu üç hafta bile bana ölüm gibi geldi nefes almayı unuttum. Yanımda ol nefesime nefes kat istiyorum. Ben öğrencisine aşık bir öğretmenim , herkes igrenerek bakacak belki ama seviyorum seni yanımda sen ol kimsenin nasıl baktığı , ne söyleceği umurumda değil.Ben romantik değilim biliyorum senin tabirinle denğesizim , bu dengesizle bir ömür yaşar mısın , evlenir misin benimle? " Ayağa kalktım elimi masadan çeksem düşüp bir daha kalkamayacak gibi hissediyorum.
- _Bu öğrencide öğretmenine çok aşık , çok seviyorum seni seninle bir ömür beraber yaşamaya varım sevgilim." Yüzüğü parmagıma takıp kucağına alıp etrafında döndürmeye başladı.
- Beni dünyanın en mutlu adamı yaptın , söz veriyorum hiç pişman olmayacaksın öyle mutlu olacaz ki.
-" Emirr indir beni başım döndü. " İkimizde birbirimize sarıldık öyle mutluyduk ki bu bir büyüyse nolur hiç bozulmasın. Dans müziği açıp dans etmeye başladık. Bugün kuralları mı bir kenara bıraktım bugün sadece Emir ve ben vardım başka kimse yoktu dünyada ne kadar dans ettik ne kadar sürdü bilmiyorum sanki aşk sarhoşu olmuş gibiydim. Emir dudağımdan öptü , öpüşü gitgide derinleşiyordu bende karşılık veriyordum. Zor olsada durduk , gözlerindeki o arzuyu görüyordum, daha fazlasını istiyordu biliyordum.
- " Durdur beni yeşil gözlüm , yoksa kendime hakim olamayacak." Ne yapacağımı düşünmeye başladım. Bugün kural yoktu , bugün biz evlilik için bir adım atmıştık mutlu olacaktık.
- "Bu gece bizim gecemiz bize ait tek bir gece , bugün kurallarımız yok sevgilim bugün ikimiz varız aşkımız var durdurmayacam seni. " Tekrar öpüp kucağına aldı beni yatak odasının kapısını açıp yavaşça yatırdı beni kendide üzerinden kalkmamıştı. İlerde bir gün bu gece için pişman olurmuydum bilmiyorum ama şimdi değildim.Ben geldim bomba gibi bir bölümle geldim. Çok geç yazdım biliyorum ama inanın ki bu keyfi değil sağlık nedenlerinden yazamadım. Yarın bir bölüm daha atacam özür niyetinde inşallah özrümü kabul edersiniz. Çok seviliyorsunuz. ❤️
Bölüm sizce nasıldı?
İleriki bölümlerde neler olur sizce bir tahmininiz var mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MATEMATİK ÖĞRETMENİM
Teen FictionDaha çocuk yaşlarda aşık olmuştu Suna , Emir'e. Emir kardeşi gibi gördü Suna'yı . Kader yıllar sonra Öğretmen öğrenci olarak buldu onları . Peki şimdi ne olacak , bu sefer kurallar değişecek mi bu kez aşık olan hangi taraf olacak. Hikaye ş...