Birkaç gün sonra Eliza taburcu oldu .Onu evimize götürdüm .Çok hüzünlü görünüyordu, durup durup dehşet gecesi yaşanan olayları hatırlıyor ve yaşıyor gibiydi. Bir ara irkilip titrediğini fark ettim .
Artık o gece nasıl korkular yaşadıysa .... O anı ona hatırlatan her şey o anı tekrar yaşatır gibiydi!
Eve girdik, annem onu samimi ve sıcak kanlılıkla karşıladı. Eliza, annemin elini eğilerek öptü ve alnına koydu .
" Beni affedin !"dedi sadece .
Sonra anneme sarıldı ve dakikalarca ayrılmadılar.Harun yanımdaydı .Bir ara dönüp baktığımda onun gözünden akan yaşların bile farkında değildi .Sanki kendini unutmuştu ve o ana bırakmıştı .Silmemişti masum gözyaşlarını salıvermişti duygularını;
' erkekler de ağlar' misali !Ona baktığımı fark etti ,hafif tebessüm ederek uzanıp elimi tuttu ve
" Seni hep seveceğim! Asla zor bir durumda bırakmayacağım "dedi .
Aklına ne geldiyse bilemiyorum ama duygusunu kaybetmemişti henüz. İleriki yaşlarda umarım hep bu kişiliği ile kalır; duygulu ve romantik ,seven bir erkek olarak🙏İçeride hep beraber oturduk ve kısa bir müddet sessizlik hakim oldu. Herkes başını öne eğmiş,kimse kimsenin yüzüne bakmaya cesaret edemediği o garip anlardandı; herkes suçluymuş gibi !
Bu durağan anın büyüsünü bozmak tabii ki bana düştü.
" Canım arkadaşım yeter üzüldün artık . Lütfen yaşanmamış farz edip unut.Bak haftaya sınavın var .İstersen evden çalışma kitaplarını alıp gelelim. Odamı sana ayırıyorum bir süre için ...rahatlıkla ders çalışırsın. Umarım başarırsın !"dedim ." Galiba doğrusun Almira. Öncelikle evinizi ve bu sıcak aile ortamını bana açtığınız için çok teşekkür ediyorum . Tamam haklısın sınava odaklanmalıyım. Ama daha mühim bir sorun var.Ondan önce babamı hangi şehre götürmüşler ,tedavi masrafları çıktı mı? Bilmem lazım. Hastaneye gidip öğrenmeliyim Almira." dedi düşünceli hir tavırla.
Annem" Doğru Eliza haklı,belki sigorta bazı tedavi ve ilaçları karşılamıyor olabilir kızım "dedi .
"Ben seni götürürüm,hazırlan !"dedi Harun .
Beraber gittim tabii. Çünkü şu sıralar yalnız başına bir adım atmaması gerek .Yalnızlık ona iyi gelmez düşüncesiyle hareket ettim.Hastane yönetimi Almanya'da Steinfurt şehrinde bir hastanede Arif Bey'in olduğunu belirtti . Yoğun bir tedavi altındaymış ve bazı tedaviler sigorta kapsamında değilmiş .Hatta bazı ödemeleri de kendilerine borçlularmış .Eliza gereken ödemeleri en kısa zamanda yapacağına dair senet imzaladı ve oradan ayrıldık. Soluğu bir avukatın yanında aldık .
Eliza babasına ait hesaplara el koyma kararı aldı . Çünkü para gerekiyordu ikisinin tedavi masrafları için.
Avukat yoluyla verilen bir dilekçede yıldırım hızıyla birkaç gün icinde mahkeme kararı alındı ve diğer kardeşlerin onayı alınarak bütün mevduata el koydu Eliza. Vekil tayin edildi bu işleri için.Ardından Alman konsolosluğuna dilekçe vererek acilen babasının yanında bulunması gerektiğini ,babasının sağlık durumunu gösteren bir rapor sundu. Arif amcanın refakatçya ihtiyacı olduğunu belirten ek dilekçe gönderdi. Almanya Konsolosluğu Steinfurt'taki hastane ile iletişim haline girerek bunu teyit etti. Sonuç ;vize onaylandı ve Eliza bir ay sonrasına Almanya ' ya bilet kesti.
Kendisi bu arada harıl harıl ders çalıştı.Pes etmedi . Karşımda eski Eliza vardı sanki azimli ve güçlü.
Sınav günü geldi çattı ve Eliza, umutsuzca girdiği sınavında çok zorlandığını ifade etti .
Bu geçen iki hafta süresince Sabri beyden de haber yoktu
Hatta Eliza' nın bizde kaldığını bile bilmiyordu.
Sadece bir kez telefon etti ve sordu. Bizde kaldığını anlattım. Fakat gerisini söylemedim.Ev telefonundan konuştuk ve ahizeyi Eliza' ya uzatmamı istedi .
Sabri, buluşmaları gerektiğini söylemiş!.
Saftirik arkadaşım anında düşünmeden kabul etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
E L İ Z A Gözyaşımda Saklı Sevdam
General FictionRuhu hasta eden bir aşk!..... Bu aşkı yüreğine gömen Eliza' nın gözyaşlarında sakladığı sevgilisini anlatan hazin bir hikayedir. Eliza ve Çağatay iki âşık ve yürekte alevlenen kor ateş .... Yasak bir aşkın başlangıcı ile sarsılan hayatlar....... ...