"Babacığım !" diyebildim ancak.
Nutkum tutuldu konuşamadım.
" Kızım Almira !? Niye buraya geldin?""Babacığım seni merak ettim. İyi misin?"
" Almira yavrum birtanecik kızım,merak etme avukatımla konuştum ve "Nefsi Müdafaa "davasından kısa süreliğine ceza alacağımı belirtti.
" Yani saldırgan iyileşirse bu cezayı alacaksın öyle mi?"" Evet ,sonuçta bir yaralanma olayı var."
" Babacığım beni affet! Bütün bunların suçlusu benim. O gece merak edip evi dikizlemeseydim saldırganların Eliza'lara girdiğini görmeyecektim .Dolayısıyla senin başını da ağrıtmayacaktım!"
"Evet ama kızım kendini suçlamayı bırak. Emin ol onlar da aynısını yaparlardı . Belki beni uyandırıp uyarmasaydın şimdi onlar katledilmiş de olabilirlerdi! Bu esnada Eliza 'ya adam tecavüz etmiş kızım gittiğimde çok geç kalmıştım ;Eliza dehşet içinde yatak odasındaydı.Üstü başı kanlar içindeydi ! Adamla mücadele etmiş direnmiş ve tırnaklarıyla cırmalamış .Nafile bir çaba sarfetmiş . Fakat bir isim sayıklıyordu... Osman bey yapmayın ! diye yalvarıyordu. Sonra ben adamın kafasına sopayla vurdum. Diğerleri kadının ellerini kollarını bağlanmıştı, ağzını da başlamışlardı. Semra Hanım Allah bilir şu anda hangi haldedir! Eliza' yı gözünün önünde......" anlatmaya devam ediyordu ki, susturdum .
Hersey film şeridi gibi gözümün önünde canlandı .Kendimi bir an canım arkadaşımın yerine koydum. Allah başa vermesin, ben olsam ne yapardım.bilmiyorum.
Fakat Osman beyin niye ismini zikretmiş ki?.. Yoksa o adam ...tecavüzcü adam Osman mı !! Aman Allah' ım!!!Şok olmuştum bunu kendime sakladım.Eliza ile görüşmeden net bir bilgi değildi çünkü.
Ama öyleyse de korkunçtu. Belliydi Osman kafaya takmıştı Eliza' yı . Kızı elde etmeyince hırs yaptı intikam aldı şerefsiz. Allah bilir ne zamandır evi gözetliyordu cani Herif!" Babacığım bir ihtiyacın var mı? Üzerini değiştirmen için kıyafet getirdim, içeriden aldılar." diye devam ettim.
" Tamam kızım dert etme olur mu? Bu yaşta kaderde bunları da yaşayacağımız varmış. Annene ve kendine dikkat et! Sahi o nerede?"" Babacığım annem ve Harun ile beraber geldik .Onlar içeride bekliyorlar. Buraya girmek için bir kişiye izin verdiler onlar da haklarını bana verince ben girdim. Bir diyeceğin varsa ileteyim babacığım."
"Hayır yok, iyi olduğumu kendimden daha çok sizi düşündüğümü söyle ".
" Peki babacığım Allah'a emanet ol ,Allah seni en yakın zamanda bu parmaklıkların ardından kurtarsın!" dedim ve nezaretteki babamın ellerini sımsıkı tuttum uzanıp öptüm.Çok soğuktu elleri, acaba üşüyor muydu bu yaz ayında.?Aksine terlemesi gerekti bodrum kattaki nezarethanede.
O benim değerlim, baş tacım,evin kahramanı ve direğiydi . Ona birşey olursa kendimi asla affettmem . İstemsizce gözlerim doldu fakat babamı üzmemek adına gözlerimi ondan sakınarak başımı çevirdim ve gizlice elimin tersiyle sildim." Amin biricik evladım. Hadi yolunuz açık olsun " deyip bizi gönderdi. Yüzündeki ifade endişe içeriyordu. Belli etmemeye çalışsa da bizi hemen göndermeye başlaması bunun göstergesiydi.Elleri soğuktu sanki kanı çekilmiş gibi ruhsuz bir bedendi. Babam çok hassastı aslında. Ufacık bir grip onu günlerce yatağa bağlayabiliyordu. Ah babam ah ben ne yaptım!!!
Harun ve annemle eve gidip dinlendik geceyi hiç yaşanmamış kabul etmek isterdim . Kabus ve Karabasan da demek isterdim ama hepsi gerçekti.
Annem banyo yapıp,uykuya daldı yorgundu ve gücü tükenmişti.
Harun ise eve gidip üzerini değişip tekrar geldi . Beni alıp Semra Hanım'ı görmeye gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
E L İ Z A Gözyaşımda Saklı Sevdam
General FictionRuhu hasta eden bir aşk!..... Bu aşkı yüreğine gömen Eliza' nın gözyaşlarında sakladığı sevgilisini anlatan hazin bir hikayedir. Eliza ve Çağatay iki âşık ve yürekte alevlenen kor ateş .... Yasak bir aşkın başlangıcı ile sarsılan hayatlar....... ...