Harun'un bu çalışma hırsına hayrandım. Çok çalışkan ve yetenekliydi . Bir haftada uygun bir iş yeri buldu ....Şimdi sıra krediye gelmişti !
Kendisine yardımcı oldum .Sadece evi ipotek ederek istediği yüksek miktardaki İhtiyaç kredisini de çekti .Umarım pişman olmaz .Gerçi çok uzun vadelere böldürdüm ama yine kocaman bir risk almıştı.
Otomotiv şirketi ile anlaşıp (Ford) birkaç araba alıp galericiliğe soyundu. İşe başladı ve personel alımı yaparak ofis malzemelerini temin edip iş yerini açtı ,hayırlı olsun inşallah!Açılışa çok sayıda misafirimiz katıldı. Davetli listemizin dışında , yerel gazetede ilan verip duyuru yaptık. Tanıdıkları çağırdık... inanılmaz bir katılım oldu .
Harun çok mutluydu; bu yaşında patron olmuştu !
Biraz kıskandım herhalde çok sayıda insan etrafında pervane dönüyordu nihayetinde.
Sekreter falan da alacaktı .Bir o eksikti! Ne oluyor bana ya... kıskanıyor muyum? Of ya... of !Tanıtım amaçlı açılışımız harika ilerliyordu. Birkaç sipariş almıştık bile . Sonunda Eliza bir arabayı çok beğendi. Arif amca ,zor ikna olduysa da beyaz Ford marka bir arabaydı .Harun kaporasını verip birkaç güne getirilmesini istedi ...siparişini verdi. Acaba Arif amca, bu güzellik karşısında kızından hangi beklentisi vardı?
Evlilik gibi ,Almanya' ya gitmemesi gibi!Elize kısa bir süreliğine mutlu oldu .Çünkü ehliyeti yoktu .Arif amca ona kullanmayı öğreteceğini ve ehliyet kursuna göndereceğini söyledi.
Birkaç müşteri daha çıktı işler böyle devam ederse bankacılığı bırakırım. Kocamın yanında çalışırım diye düşündüm, kârlı bir iş . Kısa zamanda köşeyi döneriz hayaline kapıldım .
Her şey çok güzeldi ;tanıtım ,siparişler ve müşteriler ....ortam.
Akşam Harun, çok yorulmuştu . Kısa bir duşun ardından yanıma gelip oturdu ve koluyla beni sardı ."Aşkım harika bir gündü. Harika bir açılıştı . Böyle devam ederse çok yakında tüm borcumu kısa sürede kapatırız.Ama herşeyden en önemlisi ;yanımda olduğun için, tüm gün benimle ayakta kalıp destek çıktığın için minnettarım . Hiç de öyle bir mecburiyetin olmamasına rağmen fedakâr bir kadınsın... iyi ki eşimsin ,bir tanemsin!" dedi.
"Harun güzel edebiyat parçalıyorsun da kafamı karıştırma .
Sana bir şey soracağım :Sekreterin kim olacak? Yani erkek olsa olmuyor mu?" dedim kıskançlık tavrımla.
" Yani o güzel kafanı bununla niye meşgul ediyorsun ki? Ablam, iş bulana kadar yanımda çalışıp destek olabileceğini söyledi. Sonrasını düşünürüz canımın içi "diyerek beni rahatlattı . Hafif tebessüm ederek dudağımdan öptü sonra gönlü huzurla uyumaya çekildi.
Çok değişkenlik yaşıyordu duygularım hayırdır İnşallah. Bence sebebi ;kocamı seviyordum ve bana olan ilgisinin azalmasından korkuyordum !****
Bu zaman zarfında Eliza 'ya günbegün talipler artıyordu . Eliza zengin,güzel henüz 19' unda olan genç bir kadındı. Çocuğu da yoktu. Gerisi boş diye düşünenler çoğunluktaydı. Arabası da vardı evi de ve adına da kaydedilmiş bahçesi de .
Sadece şimdilik onları babası işletiyordu kendi adına,araba hariç.
Kız bu yaşta ne anlayacak malı-mülkü yönetmekten . Asıl kıskanılacak durumda olması gereken kendisiydi ama her zamanki gibi şükretmesini bilmiyordu. Varlığının farkında bile değildi. Hep bir doyumsuzluk içerisindeydi zaten bu eksiklikler onu bu hale getirmedi mi?Ayrıca Semra teyzemin baskısı artık işe yaramıyordu Eliza,özgürlüğüne yeni kavuşmuş 40 yıllık bir esir gibi davranışlar sergilemeye başlamıştı. Kiminle görüştüğü belirsizdi. Ehliyeti yoktu ama kısa sürede araba kullanmanın yollarına düşmüştü bile. Ehliyet kursunu bitirmek adına, Almanya vizesini aldı ama geçerli bir sebep sunarak 6 ay erteletti ...böyle de bir kanun varmış öğrenmiş olduk!
Anlattığına göre bir ajanstan gelen fotomodellik tekliflerini kabul etti, ailesinin izni olmadan .
Oraya gidip fotomodellik yapmaya başladı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
E L İ Z A Gözyaşımda Saklı Sevdam
General FictionRuhu hasta eden bir aşk!..... Bu aşkı yüreğine gömen Eliza' nın gözyaşlarında sakladığı sevgilisini anlatan hazin bir hikayedir. Eliza ve Çağatay iki âşık ve yürekte alevlenen kor ateş .... Yasak bir aşkın başlangıcı ile sarsılan hayatlar....... ...