15. BÖLÜM " ONAY "

210 158 115
                                    


            Harun bana arkadaşlık teklif edince şaşırdım ama iyiki de etmiş diyorum şimdi. Çok değişmişti yakışıklı olmuştu .Boyu 1 .77 ve esmer tenli ,kahverengi gözleri vardı.

      *****
        Ağaca sırtımı  yasladım ve Harun'un gözlerine baktım. Çünkü 'Gözler, yalan söylemez' derler. Elimi tutmuştu ve bir nevi hararet yapmış bir motor gibi avuçları yanıyordu .Göz göze bakışıyorduk ve dedim ki ;
        -"Harun beni görünce mi aşkın depreşti yani?  Piknikte rastlamasaydık ne olacaktı? Kara Sevdaya tutulup aşkından mı ölecektin ?
  -"Almira , yapma bana bunu !  Biliyorsun ki çok mahçup durumdayım . Zaten senelerdir hep aklımdasın ama hep soğuktun bana karşı ve beni beğenmediğinin farkındaydım. Bugün biraz olsun olgunlaştığını gördüm ,bana bakışın değişmiş hisettim ve kendimde bir cesaret buldum .Ne olur beni reddetme, bak zamanla seveceksin beni "dedi Harun.

-"  Saçmalama be zamanla diye bir şey yoktur ama yanıtım ' hayır ' değil. O fırsatı vereceğim .Bakalım görünüşün kadar kafan da değişikliğe uğramış mı ? " dedim.
 
-" Neeeee!!!   Ya.... ya....Yaniiii şimdi sen bana kısmen ' Evet' mi dedin Almira?"  dedi heyecandan kekeledi sonra beni kucaklayarak yükledi, piknik alanına kadar taşıyarak götürdü .Neye uğradığımı şaşırdım ana benim de kalbim kuş gibi çırpınıyordu mutluluktan
  Bizi görenler ağzı açık bakakaldılar ve göz bebekleri büyümüş gibiydi. Hele de Bahar bakmadı bile!  Toparlanıyormuş havasına girmişti .Amaaaan çok da 'tın 'yani Bahar!.

Müge atladı önümüzde " Enişteeee??? " diye gevezelik etmişti.  Sonra mahçup edilen Harun beni kucağından indirmişti ne yazık ki! Hoşuma giden tavrı ise, herkesin ortasında aşkını sergilemekten çekinmemesiydi . Bu önemli bir kriterdi .
Eliza da çok şaşırmıştı ama tebessüm edip ve dedi ki;
-" Oooooo gençler, Hayırlı olsun vallahi hiç Beklenmeyen Hareketler Bunlar!  Sürpriz oldu bize".
-"Aslında uzun zamandır Almira aklımda ve unutmamıştım ama bana karşı hep önyargılı olduğundan kesinlikle kabul etmez... red eder diye düşündüğümden hiç o cesareti kendimde bulamadım yoksa onun yolunu kesip elbette bir gün söyleyecektim. Bu piknikteki raslantı iyi oldu .Çok mutluyum "dedi Harun .

Ali ile Buket, gülmeye başladılar.
-" Harun bakıyorum ki bizi buraya kendin için getirdin. Sana da faydalı oldu bu piknik!"  deyip gülmeye başladık .

Arif amcanın taksiyle geldiğini gördük. Zaten gitmeye hazırdık. Tabii biz Harun ile el ele tutuşmuştuk ,anında elini bırakmakla onun yanından uzaklaşmam saniyede gerçekleşti ,korkuyordum Arif amcadan.

Bizimkilere bu akşam açılacağım, izin isteyeceğim durumu anlatacağım .Arıza çıkacağını sanmıyorum ...seviyeli  arkadaşlık olduktan sonra  sorun yaşanmayacaktır.

Eliza, mutluydu benim adıma .Bunu anlayabiliyorum. Ama biraz da buruktu gönlü kırıktı ,gözü yaşlıydı .

Arif amca-"  Gençler Merhaba !Siz kimsiniz  tanışıyor  musunuz kızlarımızla ?" diye tatlı- sert merakla sordu  Harun'a bakarak.
-"Arif amca ben Harun , Eliza  ve Almira ile aynı Ortaokulunda okuduk aynı sınıftaydık, arkadaşız sorun yok yani. Ayrıca bu da Ali ve kız arkadaşı Buket ,bizim mahalleden. Beraber gelmiştik pikniğe....tesadüfen rastladık "dedi  ve yüzü hala kırmızıydı.Heyecanlıydı ....belliydi, kelimeleri yanyana dizerken bile nasıl bir araya getireceğini düşünüyordu .Haklıydı ama Arif amca  bizim çevrede ne kadar antisosyal ,agresif olduğunu bilmeyen yoktu.
Çağatay 'dan duyduklarıyla Harun zaten aramızda yaşamış gibi , biliyordu bütün olayları.
Arif amca-" Hımmm ,öyleyse  sorun yok. Memnun oldum oğlum, nasılsın? Okuyor musun ?"dedi de ayaküstü bir sohbete başladı... çok anlamsızdı .Arif amca,  belli ki bir şeyi merak ediyordu ,onu da öğrenmeden Harun'u rahat bırakmayacaktı.

E L İ Z A                                     Gözyaşımda Saklı SevdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin