Ölüm nasıl birşeydi düşünmezdik hiç. Hep ölmeyecek gibi yaşar hep yaşama arzusu içinde hayat sürerdik. Çoğumuzun istediği yegane ölümsüzlük.
Eğer gerçekten söylendiği gibi ölümden sonra bir hayat varsa insanlar neden orayı düşünmek yerine bu sefil hayatı daha fazla sürdürme çabasındalardı.
Ben inanmıyordum bir tanrının varlığına. Ha eğer varsada bizi umursamadığı kesindi. Kim yarattığı şeylerin zarar görmesine izin verirdi ki. Kim bu kadar adaletsiz davranırdı.
Yaşadığımız hayatlara bakın kimi kendi elleriyle yaptığı tanrıya tapıyor kimide kendine bir kez bile yardımı dokunmamış varlığının bir kanıtı olmayan bir tanrıya.
Belkide tanrının doğrularıyla benim doğrularımın farklı olmasındandır inanmamak istemem.
Yine isyan ettiğim bir gündü
Varolan tüm tanrılara
Ve var olmayan bütün tanrılara.
Partinin bize ödül olacağı düşüncesinde rahatlıkla hazırlanıyordum. Aslında bizim yada çok özür dilerim benim için bir ceza olacağını anlamam partide elindeki içki dolu bardağıyla davetlilerle konuşan babamın yanına varana kadar sürmüştü. Rahatlık mı. Yasaklı kelime.
"Hazır mısın? "Berka nın seslenmesiyle aynada son kez kendime baktım. Siyah bir elbise giyinmiştim. Belime kadar dar belden sonrası bol büyük pileli diz kapağımın yukarısında biten bir elbise. Siyah üstü kapalı bakır fermuar modelli yüksek topuklu bir ayakkabı. Açık masalı saçlarımı arkaya doğru savurup çıkış kapısına ilerledim. Berka umursamaz gözlerle beni süzüp kapıyı açtı.
"Grup nerede? "
"Girişte buluşacakmışız. Partiden sonra mini bir toplantı olacakmış tüm grup başkanları büyük abiler ve üst düzeyler toplanacakmış. "Arabaya ulaştığımızda şoför kapımızı açtı. Yolculuk sessiz geçmişti. Geldiğimiz yer villaların bulunduğu bir siteydi. Giriş sanılanın aksine uzak köşelerde değilde tam olarak merkezde etkinlik binasındaydı. Spor salonundan giriş yapıp temizlik odasına doğru ilerledik temizlik odasından girdiğimizde sol taraftaki rafların yanına ilerleyip gizli bölmeye elimizi okuttuğumuzda kapı açılmıştı. Dar koridorda sakin adımlarla ilerledik geniş bir alana geçtiğimizde iki kadın hizmetli bekliyordu üstümdeki beyaz ceketi uzatıp. Balo salonuna ilerledik. Grup bizi girişte bekliyordu. Hepsi duruma yaraşır şekilde oldukça şıklardı.
"Ben pederin yanındayım daha sonra yanınıza uğrarım. "Babamın yanına ilerlediğimde davetlileriyle sohbet ediyordu. Beni fark edince aşırı bir coşkuyla beni selamladı.
"Ah benim güzeller güzeli kızım. Hoş geldin. Yine nefes kesici ve harika görünüyorsun. Görüyorsunuz ya böyle bir kızınızın olması zor o kadar güzel ki ya koruyamazsam diye korkuyorum. "Yüzüme hoşnut bir gülümseme yerleştirip babamın yanağına narin bir öpücük kondurdum.
"Ah babacım abartıyorsunuz bu kadar güzel olduğumu düşünmüyorum bu sizin düşünceniz. Ayrıca sizin gibi yakışıklı bir babam varken etraftaki erkekleri gözüm görmez kıskanmanıza lüzum yok. "Elini belime yerleştirip beni kendi yanına çekti. Ne hoş bir baba kız görüntüsü ama.
"Ben ne mesud bir adamım görüyorsunuz ki alçak gönüllü bir kızım var. Kendisi tanrının bana bir hediyesi. "Ah en azından babacığımında inandığı bir şey varmış.
"Utandırıyorsunuz beni babacığım lütfen yeter bu kadar iltifat. "
"Sen tüm iltifatları hak ediyorsun kızım. "Utançla kafamı aşağı eğdim.
"Ben çok teşekkür ederim arkadaşlarımın yanına gitsem sorun olmaz değil mi? "Masadakiler memnuniyetle gülümseyip onaylayıcı cümleler kurdular.
"Tabi lütfen siz keyfinize bakın biz yaşlı adamlar biraz sohpet edelim. "Onaylamazca kafamı salladım.
"Kendinize haksızlık etmeyin şimdiki gençlerden daha dinçsiniz. Müsaadenizle. "Derin bir nefes alıp grubun olduğu masaya ilerlerken yolum kesildi. Aleksiy. 31 yaşında Rus mafyasının yegane ismi 1 evlilik yapmış ve 2 çocuğu olan bir bekardı. Ve bana talip. Sebep mi işte babamla ters düştüğüm ve cezamın sebebi. Yaptığı evlenme teklifini kabul etmeyişim.
"Görüşmeyeli nasılsın Angelina? "Gerçekçi sahte gülüşlerimi sundum ona en içten bir dilekle.
"Harikayım Aleksy sen nasılsın. Uzun zaman oldu görüşmeyeli. "Boynumdan geriye saçlarımı ittirdi ve açık gerdanımda elini narince gezdirdi. Boğuk Rusça mırıldanışı kulağıma çalındı.
"Buralarda dudaklarımı gezdirdiğim zamanlarda gelecek. "Onu duymamış gibi davranarak sorarcasına yüzüne baktım.
"Senin beni reddedişinin etkisinden hala çıkamadım ne yazık ki ancak çok yakında karım olacağın düşüncesiyle kendimi avutuyorum. "
"Anlamadım karım derken? "Sinir tüm hücrelerimden içeri sızmış ve beden kontrolümü ele almak için delicesine bir savaşa girmişti. Üzerime eğilip kulağıma doğru fısıldadı.
"Gecenin sonunu bekle Angel. "Dudaklarını boynuma sertçe bastırıp geri çekildi halime alaylı bir gülüşle bakıp geriye adımladı.
"İyi eğlenceler hayatım. "Ve yarım kalan bir nefes, yarıda bıraklılmış bir kan dolaşımı ve yarım kalmış düşünceler. Her zaman zekamla övünen ben Faka basışımı uzaktan uzağa hayretle izliyordum. En çokta zoruma giden buydu herhalde. Gece tüm durgunluğuyla ilerledi. Herkes halinden memnun anın tadını zevkle çıkartırken ben tamamen huzursuzdum. Birşey olacaktı burada bulunmamın sebebi boşa değildi. Gecenin sonlarına doğru babam konuşma yapmak için kürsüye çıktı.
"Benim değerli konukların hepiniz davetime icabet ederek beni çok gururlandırdın ve Hoş geldiniz. Bugün size yaptığım başarılardan bahsetmek için çağırmadım hepinize beni oldukça mutlu eden bu haberi sizinlede paylaşma onurunu şiddetli bir istekle ve heyecanla istedim. Evet beni mutlu eden olaya gelirsek eğere ilk olarak size kızımdan bahsetmekle başlayabilirim. Barut benim en değerli varlığım onu artık nasıl korumam gerektiğini inanın bilemiyorum biliyorsunuz ki iyice yaşlandım. Onu güvendiğim birisine emanet etmem lazım bu sebeptendirki Barut ve Aleksy İvanovun haftaya gerçekleşecek nışanını size mutlulukla haber etmek isterim. "
Yutkunamayışım ve sessiz kalışım. Bu babama ilk baş eğişim değildi ve sanıyorum ki sonda olmayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA(BİTTİ)
ChickLit"Bırak beni artık kurtulayım cehenneminden. "Umudun bittiği o kör noktada başlar yalvarmalar. "Ben sana cenneti sundum Angel fakat sen cehenneme susamış bir kadınsın bu seçimi sen yaptın. Sana seni asla bırakmam demiştim. Sana seni bana mahkum eder...